Howard Menger ve Kısa Biyografisi
Howard Menger, 1922 yılında New York'ta doğdu. Çok küçük yaşlarda, New Jersey'deki kır evinde bulunurken kardeşi ile defalarca, gökte ışıklı cisimler gözlemlediler.
1932'de uzaylılar ile ilk kez açık temas kurdu. İkinci Dünya Savaşı'nda, askerliğini yaptığı sıralarda uzaylılarla olan ilişkileri devam etti. 1956 Temmuzu'nda ilk kez bir UFO'Ya bindi. Daha sonra, değişik tarihlerde çeşitli planetlere yolculuklar yaptı; ilişki kurduğu uzaylılardan, kendisinin ve dünyanın geleceği hakkında çeşitli bilgiler aldı. Kendisi halen Amerika'da yaşamakta ve faaliyetlerini sürdürmektedir.
Howard Menger, tanınmış UFO araştırıcısı George Adamski'den sonra uzaylılarla açık temasta bulunan birçok UFO resimleri çeken, konferanslar verip, radyo ve televizyonda konuşmalar yapan ve konunun yayılması için büyük çaba harcayan ciddi bir araştırıcıdır.
Dünyanın bu konudaki uzman araştırıcıları ve bilim adamları, onun çektiği resimleri ve yaptığı açıklamaları gayet mantıklı ve dürüst bulmaktadırlar.
Onun, anlatımlarında kullandığı inandırıcı ve samımı dil, bu konuda yayımlanan pekçok ciddi eserin yanında gerçek bir değer taşımaktadır.
Aşağıda, Howard Menger'ın UFO yolculukları sırasında edindiği izlenimlerini bulacaksınız.
1. Gözlem: 1946 - Haziran: High Bridge, New Jersey UFO dış yapı gözlemi, uzaylılarla temas
2. Gözlem - 1956 - Nisan: High Bridge, New Jersey
3. Gözlem - 1956 - Temmuz: High Bridge, New Jersey
4. Gözlem - 1956 - Ağustos: High Bridge, New Jersey
5. Gözlem - 1956 - Ağustos, " - "
6. Gözlem - 1956 - Ağustos: West Portal, New Jersey, Birinci Ay Yolculuğu
7. Gözlem - 1956 - Ağustos: High Bridge, New Jersey, UFO iç yapı gözlemi, Venüs Yolculuğu
8. Gözlem - 1956 - Eylül: " - " Fizik bedenin Ay'a adaptasyon işlemleri gözlemi, İkinci Ay Yolculuğu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFO Genel Yapıları
غير روائيPek çok insanlar, kendi yalın ve kısır realite çemberleri içerisindeki son derece kısır ve ilkel bilgilerle, kendilerine ait garip garip kişilikler oluşturmuşlardır. Bu çorak yapı veya alan içerisinde, bir mevzuya ait nice bilgi varsa o mevzu da o k...