The True Legends

48 1 0
                                    

Dette er den første bog vi skriver sammen. Okay.... den første bog vi skriver i det hele taget. Det eneste vi har erfaring med er skoleopgaver, men det er vi til gengæld også rigtig gode til.
Vi regner med at der er rigtig mange der får lyst til at læse denne bog, for den bliver med garanti rigtig god. Vi håber faktisk en dag at kunne leve af at skrive bøger. Vi tænker/håber virkelig, at denne bog bliver et hit, for vi vil nemlig ligge tid og kræfter i at gøre den fantastisk. Vi håber lidt at den vil blive den nye Harry Potter. Det er slet ikke sådan at den handler om det samme som Harry Potter, for det gør den overhovedet ikke, lige udover at begge dele er af fantasy genren. Vi håber bare at i vil tage lige så godt i mod den, som der blev taget i mod Harry Potter.
Ideen om at vores bog bliver lige så god som Harry Potter, er måske nok urealistisk, især da det er vores første bog. Men vi vil virkelig gøre vores bedste til at den bliver helt fantastisk, og at I får lyst til at følge med. Så indtil videre er vores allerførste mål, med vores allerførste bog, at vi vil have 100 af jer til at læse den. Men her kan vi ikke klarer den alene. Nu er det tidspunktet hvor I skal mælde jer på banen, kommenterer og give os gode ideer om hvad der skal være bedre og måske kan I få jeres egen ide brugt i historien? Det vil i hvert fald være til stor hjælp, og så kan det også være at vores næste bog bliver lige så populær som Harry Potter;)

Hvis jeg skulle anbefale bogen til nogen, er det nok til piger fra 13-18 år, som ELSKER fantasy lige så meget som vi gør!

Så er der bare tilbage at sige: "Rigtig god læselyst!" Ønskes af Emma og Mathilde.

The True LegendsWhere stories live. Discover now