A mai Spanyolország területén több mint 1800 folyam és forrás található.
1975, Spanyolország
- Nem bánnám, ha visszafordulnánk.
Xavier, mintha meg se hallotta volna, úgy ment tovább Vicent előtt. Vicente jól tudta, hogy barátja figyelmen kívül hagyja rinyálását, és ő sem gondolta komolyan saját hisztijét.
- Xavier, ideje lenne megállnunk, sötétedik.
Xavier az órájára, majd az égre nézett.
- Akkor én hozok fát, te meg verd fel a sátrakat, neked úgyis jobban megy. - majd lelökte táskáját a hátáról és megállt leendő táboruk közepén, majd körbenézett. Próbált rájönni, melyik irányba lenne érdemes tüzifát keresni, majd elindult az erdő sűrűjébe. Fát alig talált, mintha valaki kipucolta volna az erdő avarát. Tíz percnyi keresés után alig egy tucatnyi gallyat talált. Lehajtott fejjel a földet pásztázta, de egy váratlan pillanatba beütötte fejét valamibe.
Tekintét maga elé szegezte és egy kereszetet látott meg, ami egy madzagon lógott az egyik magasabban elhelyezkedő faágról. De nem csak egy kereszt volt, hanem több.
Xavier amint realizálta hogy a semmi közepén mire is bukkant, rögtön, lélegzetét visszafolytva körbenézett és közben elővette bicskáját a zsebéből. Miután elhittette magával, hogy biztosan senki sem figyeli - egy határozott mozdulattal elvágta az egyik kereszetet tartó kötelet és a tábor irányába indult. Először csak gyors léptekben, majd rohanva próbált visszatalálni.
Vincent nem volt a táborban. Egy csuklyás idegen állt a tábortüz mellett.
Az idegen háttal állt, de lassan megfordult.
- Nem akarok ártani neked. Te még elmenekülhetsz - egy fiatal lányt pillantott meg Xavier.
Hirtelen egy halk zörejt hallottam meg a hátam mögül.
- De én igen.
Xavier egy erős ütést érzett, majd térdeire rogyva elterült a földön.
3 órával később
- El kell mennünk innen!
- Előbb tüntessük el a hullát! Elena! Van ötleted?
Elena egy mély lélegzet után Vincentre nézett.
- Te menj az emeltre, a komód legalsó fiókjában találsz sok láncot. Én hozom a drótot.
- Én mit csinálak? - kérdezte Xavier.
- Te menj és hozz köveket a partról. Siessetek!
15 perccel később.
- Kell egy kés. Hozzatok egy kést! - kiáltott Elena.
- Én hozok, csak nyugodj le! - Majd Xavier berohant a konyhába. Elena Vincente szemébe nézett.
- Ő nevelt fel.
- Elrabolt téged, ő nem az anyád.
- Nem az anyám, de ember sem.
- Itt van a kés! - lépett ki az ajtón Xav. .
Elena elvette tőle a lést, majd egy határozott mozdulattal felvágta az öregasszony hasfalát.
- Ez beteg, mint abban a mesében.
- Én vagyok Piroska? - kérdezte Elena.
- Csupa vér vagy, szóval illik rád a név.
- Hülye vagy Vincente.
- Te aztán okosabb vagy nálam Xavier.
- Csinálnátok valamit? - förmedt a fiúkra Elena. Elena az egyik kőre egy furcsa jelet rajzolt az öregasszony vérével majd a szájába tette azt- Tegyétek a többi követ a hasába, majd tekerjétek át a hasát a lánccal és a dróttal. Én hozom a csónakot.
- Te inkább ne.
- Miért?
- Mert talán van egy bazinagy seb az alkarodon. Nem rémlik? Elég egy hulla.
Elena megérkezett a csónakkal, de még csak kettő követ tudtak a fiuk a hullába helyezni.
- Tegyüka csónakba!
Miután sikerült a csónakba szállniuk a ház előtti folyórész legmélyebb pontja felé hajóztak.
- Dobjuk a vízbe! Most!
Miután végig nézték ahogyan a test elmerül a vízben, a legközlebbi falu felé vették az irányt.
- Hány éves vagy Elena?
- Nem tudom, nem számoltam. Egy idő után már nem számoltam a napokat. Egyébként nem mondta meg Ravana, hiába kérdeztem.
- Szabad vagy, ez számít. - Xavier megfogta a lány kezét és a szemébe nézett.
- Hősszerelemes.
- Fogd be Vincent! - nevetett Xavier, de Vincent látta, hogy Elena is zavarba jött.
Vincent óvatósan felállt, majd a csónak hátsó részébe indult, de amint felállt a csónak megbillent és mindhárman a vízbe kerültek.
- Ki a partra! Valami fellökte a csónakot! Ez Ravana!
Elena, Xavier és Vincent a part felé kezdtek úszni, de a víz egyre forrób és forróbb lett, azonban időben kiértek a parta. A víz azonban nem hült, sőt egyre foróbb és foróbb lett, mire a víz égni kezdett, színe vörösre változott. A víz pár perc alatt eltűnt majd meláttuk Ravana holttestét, ami továbbra is égett.
- Vincent jól vagy? - Elena odalépett Vincenthez majd megnézte a karját - Mostmár induljunk.
Elena, Xavier és Vincent közösen, együtt tértek vissza az USA-ba, azonban a harag és a bosszú erői előbb vagy utóbb bárhova eljutnak.
A következő részből
* újságcikk - 2032. 5. szám / Fertland's News*
Egy család romokban - öngyilkosság, emberrablás és egy orvosi rejtély
Információink szerint egy 4 gyermekes családanya öngyilkos lett, az édesapa pedig rejtélyes módon eltünt, ráadásul a 4 testvér közül 3 kómába esett. Egyenlőre a helyi rendőrkapitányság csendben van és nem is terveznek sajtótájékozatót tartani. A szomszédok egy lövésre ébredek a korai órákban, így feltehetőleg az édesanya lelőtte magát. Az apa hollétéről, eltűnésének okáról, valamint a gyermekek kómába esének miértjéről semmi információnk nincs.
Következő rész: 2 nap múlva
ESTÁS LEYENDO
FOLYÓMEDER
Misterio / SuspensoRuben egy nap lövésre ébred, édesanyját holtan találja. A házban nem találja édesapját, testvérei pedig nem kelnek fel - kómába estek. Ruben hamarosan rájön, hogy a miérteket nem a mostban, hanem a múltban kell keresnie. Versenyt fut az idővel, azon...