Part 10

62 7 0
                                    

Οταν καθησαμε να πιουμε σοκολατες ακουσαμε μια φωνη...

?:Μαρκουςςςς

Ολοι κοιταξαμε αμεσως για να δουμε ποιος ειναι...ηταν μια κοπελα...

Κοπελα: Γεια σας!!! Γεια Μαρκους...

Μακ: Εμμ γεια...

Κοπελα: Καινουργιοι φιλοι?! Γεια σας ειμαι Λορεν, η πρωην κοπελα του Μαρκους...

Μακ: Οχι παλι...

Εγω: Εμ Γεια σου...

Τοτε ενιωσα αμηχανα μολις ειπε αυτο το πραγμα και απλα εκανα πως ειμαι καλα με αυτο αλλα μεσα μου σιγανοεβραζα...

Μαιρη: Χαιρεται...

Τινους: Γεια Λορεν...

Λορεν: Γεια σε ολους λοιπον...να κατσω;; Δεν νμζ να σας πειραζει...

Τοτε καθησε διπλα στον Μαρκους...

Μακ: Και ομως μας πειρα-

Τον διεκοψα...

Εγω: Δεν πειραζει μπορεις να κατσεις ουτως ή αλλως οι συμπτωσεις δεν γινονται και καθε μερα😅

Λορεν: Χμμ ισχυει... Σε ευχαριστω...

Τοτε ο Μαρκους με αγριοκοιταξε και γυρισε το κεφαλι του προς την αλλη κατευθυνση...

Τινους: Λοιπον Λορεν πως μας βρηκες;; Εμ εννοουσα πως εγινε και εισαι εδω;;

Ολοι γελασαν😂 ειναι αστειος μερικες φορες ο Μαρτινους χαχα... Εκτος και αν με εκανε να γελασω επειδη το ειπε στην Λορεν...δλδ ναι...ειδικα σε αυτην😒

Λορεν: Θα προσπερασω το σχολιο σου Μαρτινους και θα απαντησω στο πως ειμαι εδω... Λοιπον ο μπαμπας μου αφου ειναι πλουσιος μας εφερε στο νεο μας εξωχικο για χειμερινες διακοπες...αλλα δεν περιμενα καθολου να σας βρω εδω...

Μακ: Μαλιστα...

Εγω: wow εισαι τυχερη που ο μπαμπας σου ειναι πλουσιος και που εχετε εξωχικο εδω αλλα ατυχη επειδη δεν αξιζει...

Ολοι ειπαν Οοοοοο

Λορεν: Τι εννοεις;;

Εγω: Να...αν παιρνατε στην Ελλαδα θα ειχατε καλυτερες καιρικες συνθηκες και ξεφρενα παρτυ ολη μερα...

Λορεν: Και ποιος σου ειπε πως εμεις δεν κανουμε παρτυ;;

Τοτε εβαλε τα χερια στο τραπεζι και με αγριοκοιταζε αλλα εγω απαντουσα λογικα και ηρεμα...

Εγω: Ναι ξερω, τα παρτυ με τις αρκουδες ειναι οτι καλυτερο...

Λορεν: Μα...

Εγω: Ξερω να εχω επιχειρηματα...

Λορεν: Ησισσβσησιαο θα φυγω να μην συγχηστω και αλλο...

Στο μεταξυ ο Μαρκους το διασκεδαζε και βλεποντας τον ηθελα να συνεχισω αυτη την ωραια και ηρεμη κατα τα αλλα κουβεντα:) δεν ξερω μου αρεσει οταν τον κανω να χαμογελαει και δεν μπορουσα να τον βλεπω με νευρα απο την ωρα που καθησε η Λορεν διπλα του...

Μολις εφυγε...

Τινους: Καλα Τζενα της εδωσες να καταλαβει...

Ολοι: Ναι ναι ναι...

Εγω: Εκανα απλα την δουλεια μου...
Να διωχνω απροοπτα συμβαντα...

Ολοι: Χαχαχα

Ο Μαρκους εχει το καλυτερο γελιο...:)ειδικα αν προκυπτει απο εμενα:)

Μακ: Ουφ δεν μπορουσα να την εχω διπλα μου...για αυτο σε ευχαριστω Τζενα...

Εγω: Εμμ τιποτα😅

Αυτο σημαινει πως ξερω να διαβαζω τα συναισθηματα του και τι θελει...Γεϊιιι

Τινους: Λοιπον αφου τελειωσαμε τις σοκολατες μας, τι θελετε να κανουμε τωρα;;

Μαιρη: Να δουμε το Βορειο Σελας;;

Ολοι: Ναιιι

Μακ: Μα καλα νωρις δεν ειναι;;

Τινους: Οχι νμζ ειναι καλα και μεχρι να ετοιμαστουμε και να φτασουμε θα ειναι τελειο:)

Μακ: Οκ παμε:)



Σορρυ που δεν ανεβασα αλλα ειχα σχολειο και δεν ημουν τοσο στο κινητο αλλα ισως αργοτερα να ανεβασω και αλλο παρτ:)

Wherever we are...Where stories live. Discover now