Öncelikle, merhaba. Ben Maria~
Bu benim ilk ficim o yüzden aşırı amatörce yazdım. Betimlemelerim kötü olabilir yada devrik cümleler vb şeyler olabilir.
Bunun için şimdiden özür dilerim ^^Not: Little Prince (Küçük Prens) ilham alınmıştır.
"Tamam, nefes al ve ver. Nefes al ve ver. Gülümse, dişlerini göster ama o kadar değil."
Namjoon, Jimin'in yakasını düzelttikten sonra yerinde huzursuzca kıpırdandı ve çantasının tutma yerini biraz daha sıktı. Bunlar sadece Jimin'in daha çok geriyordu.
"Tamam, oraya çıktığında gülümseyeceksin ve notları vereceksin. İltifat ettiklerinde teşekkür edeceksin ve gülümseyeceksin.
İyi olursa sana son bir soru sorarlar. Soruyu iyi düşün, iyi cevapla ve geleceğini garantile!"
Jimin önüne dönüp elindeki kağıtları biraz sıktı o sırada kapı açıldı ve içeriden iki ebeveyn ve bir tane çocuk çıktı.
Çocuk üzgün gibiydi, dokunsan ağlayacaktı. Anne ise ağlıyordu, baba anneyi sakinleştirmeye çalışıyordu.
"2020 numara, içeri gelin."
Jimin ve babası Namjoon ileriye geçti. Boş bir salondu. Duvarlar gri renkti yerde beyaz fayansla döşenmişti. İçeride sadece bir masa bir sandalye bir de sıra vardı.
Masada 3 tane öğretmen bir de okul müdürü oturuyordu. Namjoon sandalyeye Jimin ise sıraya oturdu.Öğretmenler ise notları incelemeye koyuldu. Ara sıra onaylar nitelikte mırıltılar çıkarıp kafalarını sallıyorlardı.
"Notların iyi-
" Teşekkür ederim!"
Bayan öğretmen öksürüp konuşmaya devam etti.
" Yazdığın kompozisyonlar, yazılı notların gayet iyi. Noktalamalara ve devrik cümlelere dikkat etmişsin."
Kadın sözünü bitirince diğer hocalar da kısa bir konuşma yaptı. En son müdür konuşacaktı.
" Sana son bir soru soracağız Jimin. Büyüyünce ne olmak istiyorsun?"
Jimin bu soru karşısında afalladı biraz. Sahi, o ne olmak istiyordu.. Bunun için hiç çalışmamıştı ve düşünmemişti. O büyüyünce ne olacaktı?
Ağzından sadece "Ne?" kelimesi çıktı.
~
Namjoon arabaya bindi ve kontağı çevirdi.
"Baba, çok özür dilerim."
"Sorun değil Jimin o soruya çalışmamıştık. B planını uygulayacağız, merak etme. O okula gireceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little Prince// Taekook
Teen FictionJimin, babasının onun için oluşturduğu gerçekleştirmek için çok çalışmak zorundadır. Birinci hedefi ise Özel ** girmektir. Ama bir şeyler ters gider ve Babası ile Liseye girmek için taşınmak zorunda kalır. Orada Taehyung ile tanışır. Hayalperest ve...