Gecenin yarısı aklıma düşen ve bu kitabı oluşturma ilhamını bana veren şifonyerce shiple karşınızdayım.
Gençler aslında benim ne Survivorla ne Cemalle Barışla alakam yoktu, düz bir insan gibi yaşayıp gidiyordum fakat bir gün her şey değişti...
Evet çok sevdiğim harika bir insanoğlu bana bu shipi öğretti, kendisi harika ötesi bir shipper cembar dili ve edebiyatı biliyor (bana da öğretmeye çalıştı ama ben biraz zor öğreniyorum bir mızrak yemek diye bir terim var, sanırım shipin gerçekliği konusunda darbe almak falan demek bir onu biliyorum) gece gündüz tagde yatıp kalkıyordu fakat o da ne?
Taglerde boy gösteren kişilerin konuşan şifonyerler olduğu ortaya çıkmıştı.
Şimdi siz de cembar dili ve edebiyatına benim başta olduğum kadar yabancıysanız doğal olarak ne diyor bu bacımız diyeceksiniz.
Öğreneceksiniz merak etmeyin :)
**Açıkçası ben @-lierre kadar tagde yatıp kalkan biri değildim fakat bazı floodlar çok fazla gözlem içerdiği için ve cembar shipleyen tayfa gerçekten çok değişik bir mizah anlayışına sahip olduğu için benim de ilgimi çekiyordu tabii ki de.
Bu cembar taginde birbirinden değişik insan çeşitleri vardı efendim, tütsüler yakıp shipten haber bekleyenler mi dersiniz, tagin altındakilerin çok güçlü olduğunu söyleyen psikoloji öğrencileri mi dersiniz, cembar'ı reddeden cemal'e 3. kişidir itibar etmeyiniz diyen şifonyerler mi dersiniz, cembar sayesinde tanışıp sevgili olan kızlar mı dersiniz, cembar gerçek mi değil mi öğrenmek için Barış'ın arkadaşlarından biriyle(??) konuşmaya başlayan mı dersiniz, barış cemal'e yemek yedirdi diye feels krizine girenler mi dersiniz, cembar vesilesiyle kendi fotoğraflarını paylaşan eşcinsel erkek çiftler mi dersiniz...
Anlayacağınız bulundurduğu insan gruplarıyla resmen farklı bir evrenin yaratıldığı bir tagdi ve bu özellikleriyle de survivor'da tutunabilen ve tt olabilen ilk eşcinsel çifti ortaya çıkardılar: cembar.
Elbet ki bunda bu çiftin Survivor'dan gelmiş geçmiş erkekler arasındaki enerjiden çok daha farklı bir enerjiye sahip olmasının da etkisi olmuştur, orasını en son kaç yaşında Survivor izlediğini hatırlamayan biri olarak ben bilemem fakat kesinlikle cembar rumuzlu gökkuşağı çerçeveli kullanıcıların bu shipin bu denli öne çıkmasında, hatta ve hatta cemal ve barış ikilisinin finale kalmasında büyük bir önem arz ettiğini düşünüyorum.
Finale kaldıkları günkü tagi hala hatırlarım, diğer taglerde Barış kazanacak, hayır Cemal diye millet birbirini yerken bu gökkuşağı çoraplı ekip ne olursa olsun aşk kazanacak diyorlardı ve bu olayın şu an beni duygulandırmış olması dışında hiçbir sıkıntı yok reokjgoperkgoprek
Aşk kazanmadı ama arkadaşlar, büyük ihtimal cembar arasında bir aşk yoktu çünkü, belki birbirlerine karşı sıradan bir arkadaşlıktan çok daha fazla şey beslediler ve bu kullanıcılar da bu enerjiye hayran kaldılar fakat bu kimyanın aşk manasına gelmesi denklemi bozuyordu.
Cemal'in bir kullanıcıya ''kız sen de mi cembarcısın, Allah iyiliğini versin'' dediğini hatırlıyorum (işte mızrak dediğimiz şey tam olarak budur, baya baya mızrak bu ama bu ekip mızrak girdi ama nasıl güzel falan diyorlardı bu olaydan sonra, bu kadar dik durabilsek yeter wksjrnwnan) Bu olay sanırsam ki cembarın yavaşça davasından vazgeçmesine ve kendilerine şifonyer (şizofren) demelerine yol açtı wjsjrnwnsnrnnw.
Cemal bunları dedikten sonraki tag beni o kadar eğlendirmişti ki, ben ne olursa olsun kendiyle bu kadar barışık ve savaşçı olan bir ekip daha görmedim, Viyana'ya götürsek almadan gelmezlerdi.
Şu an hala cembar tagi revaçtadır bu arada belki, ben bu şifonyer olayından sonra bıraktım bu işleri.
Fakat geçen Barış ve Nisa'nın aşk haberlerini gördüm magazinde, asparagas mıdır değil midir bilemem ama.
Şöyle bir baktığımızda cembar ekibi nisbar'ı hemen çökertebilir çünkü Barış Nisa'ya sister diyor (bakınız efendim bu da başka taraflara giren mızrak örneği) fakat ben de şu an eskiden sister dediğim biriyle çıkan biri olarak bu işlerin asla belli olamayacağını düşünüyorum. İki yetişkin insan aşk yaşamak isterlerse yaşarlar da, cembarfc sever zaten imkansızı:)
Efendim kısacası cembar, eğer gerçekten böyle bir ilişki varsa arkalarında bir desteğe ihtiyaçları olacaktır mantığı ile açılmış bir tagdi. Şimdi ise böyle bir ilişki yok diye karalar bağlamanın manası yok; insan istediğini sever, sevdiğiyle olur.
Ne de olsa aşk aşktır.
Hoşça kalın bu çiftin gökkuşağı çerçeveli shipperları,
Bu dizeleri şu an göğsümde olan gökkuşaklı rozetimle yazıyorum.
Yoksa ben de mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Ship Yorumlayın//
RandomBu kitap bazı shiplerle ilgili görüşlerimi içerecektir, içeride kendi shiplerinizden birini bulursanız gelmekten çekinmeyin ;)