Eğer sen de Kassandra damgası okumaktan beyin erimesi geçirmeye başladıysan bu bölüme girererken ''tövbe estağfurullah'' dememen imkansızdır.
Evet arkadaşlar bu kadar yoldan çıktık...
Şimdi benim hayatım yine normal bir şekilde (normali neyse artık) devam ediyordu sonra bir arkadaşım bana bu ikilinin momentlarını ''shipim moment verdi ağağağağ'' diye atmaya başladı ve tabii ki de hayat, bu olaydan sonra eskisi gibi olmayacaktı.
Okumalarımda arkadaşın gerisinde olduğum için bu ship bana okuma motivasyonu verdi ne de olsa bilirsiniz biz imkansızlıklara alışığız!!
Pekiii...
Robert Bork'un Anthonhy'i ilk gördüğünde ''ne yakışıklı bir genç'' demesine ne diyorsunuz?
Ya da Antonhy'nin Ordok'un güvenli sahasını gözü kara bir şekilde terk edip çok sevgili Bork'un büyük destekçisi oluşunu...
Antonhy'nin tepki görmek belki de can vermek pahasına Bork'tan devraldığı görevi büyük bir kararlılıkla yerine getirmesini...
Bork'un onun adını bilmeyen insanlara bir hışımla ''O, Antonhy Younger'' demesii, hani dünyadaki en önemli şey buymuşçasına...
Birbirlerini ilk görüşleri biri can çekişirken olan bu iki karakterin aşk hikayesi olsa gerçekten de çok etkileyici olurmuş diye düşünüyorum hep ama tabii ki de ana konuya gölge düşürürdü ve tüm bu sapılan yollar bir aşkın sarhoşluğunda görünmez olurdu o yüzden,
Boş verelim çünkü Bork evli ve Antonhy'nin nişanlısı var yani...
Buradan bize ekmek çıkmaz arkadaşlar, dağılabilirsiniz.
(bu kassandra damgası dışında bir şey yazmaya vicdan azabı çekmem ama word dosyasını da hazırlamak istememem sonucu ortaya çıkmış bir bölümdür gördüğünüz anda kaçınız.)
(Bu uyarıyı bölüm sonuna koymak da ne bileyim yani)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benimle Ship Yorumlayın//
SonstigesBu kitap bazı shiplerle ilgili görüşlerimi içerecektir, içeride kendi shiplerinizden birini bulursanız gelmekten çekinmeyin ;)