Last Chapter

74 22 30
                                    

"A tawp a tawp ah chuan ilo thleng ta maw??!!"

An vai chuan Tae lam chu an hawi rual thup a.

"Awle hei ithil duh pawh kalo keng tawh e. Agiee kha chhuah tawh rawh"

"La ni mai love. " Ngei awm zet hian Mrs Kim chu anui suka.

"Kan tran dawn chauh alawm ka fapa duh tak. Min tihbuai zia hi i hre ve reng2 em aww???!! Nang hi i dam reng chuan engtikah mah Company leh rote hi ka fapa ta ani thei ngailo ang"

"Enga?? Ro chauh hi a mi i rilru ah awm?? I fapa in hretase eng tin nge angaih che a i rin reng2 a??!"..

"A hre kher dawn hleinem. 😌 A hretu awmchhun pahnih in thih chuan tuman an hre lo ang" Mrs Kim chuan Tae leh Agiee chu a en tawn a. Jason pawn mak ti takin alo en ve hû bawk.

"Mahse Miss Kim,kan tiam dan kha chuan File laka an pahnih a chhuah ani sia.. thutiam..." A sawi zawh hma chuan Mrs Kim chuan alo pawt chat a.

"Thutiam tih vel engmah anilo. I sum tur i duh chuan an pahnih hian kan dahbo angai tih hre tawp mai rawh"

"Mahse.."

"Engmah sawi tawh suh ! Ka sawi ang chuan tila a tawk"..

"Teuhlo"

"Engaa??!! Ngawiteh! Tunah khan Jason min hnial tihna ami?"

"Aw teuhlo ka ti. Kum 2 chhung khan ka hlawh tur pawh min pelo. Itan mi pahnih ka that tawh a. Mahse nang chuan i duh tawk theilo. Sum ka mamawh tihchu ka hria. Mahse nang angin ka thutiam ngei ka bawh chhe ve ngailo. Ka thah belh tawh dawn lo."

Mrs Kim chu a thinrim hre mai a. Jason lam chu pan in a bana silai chu a chhuh sak a. Engmah sawi set2 lo chuan Agiee lamah chuan a lek a.

"Kim Taehyung i hmangaih ber thi lai hi lo en rawh!"

Jason leh Tae chuan "Niloo..ti suh"

An lo ti rual thut a. Agiee pawh mittui far zawih2in a maimitchhing tawp tawh. Chutah Mrs Kim chuan silai  chu a hmet puak ta.

Mahse Tae chu Agiee hma ah chuan va tlan phei vatin Silai mu chuan a dar ah tak chuan a fuh a. Chhuatah chuan a thal nghal der a.

"Nilo Tae nilo...". Agiee chu an la phuar tlat vang chuan a che sawn thei silo. A mittui a dir zawih2 a. Jason chuan Mrs Kim lam chu apan a silai chu an in chuh nasa mai a. Chutih lai tak chuan Police leh Hobi te pawh an lo thleng ve nghal a. Mrs Kim leh Jason silai in chuh pawh an tawp chiang hle. Police te chuan Mrs Kim leh Jason chu an man nghal a. Hobi pawh Tae lam ah a tlan phei nghal a. Ambulance an ko vaat a. Agiee chu a phelh a Tae chu a malchungah chuan muttir in biak harh an tum a. Mahse aharh theilo...

"Nilo.. Tae min kalsan theilo... Tuar hram2 rawh"....

Rei lo te hnu ah Ambulance alo thlenga Tae chu hospital lam an panpui nghal a.

Kookie pawn engkim a hrethiam vek tawh. Anu ngei mai chu tual thattu ani tih a hria a. A rilru chu ana emem a. Engmah tih theih anei silo. Tae that leh thatloh en tur chuan Hospital lam apan ve nghala.

Tae chu ICU ah a la awm a, an zai mek ani. Darkar 2 hnu velah doctor chu alo chhuak a. Tae that leh thatloh chu an lo zawt sap2.

"Lungngai suh u. Atha tawh e. Silai mu pawh hlawhtling takin kan la chhuak thei a. Chawlh hahdam amamawh ani. Darkar reilote hnu ah alo harh chhuah ka ring" Doctor in atih chuan an thaw huai hlawm a. Agiee, Hobi leh Kookie chuan pawnah chuan an nghak reng a. Engmah pawh an ei theilo. Tui tak ngial pawh. Tumah an in be lem lo bawk. An awmawm chuan an awm tawp a. Darkar 3 hnu velah chuan Nurse pakhat hi alo chhuak a.

"Mr Kim Taehyung chu aharh tawh e. In hmu thei tawh ang"

Phur emem in an vai chuan an lut vat a.

Tae chuan an hmel ahmuh chuan a lo nui suk a
Agiee chuan Tae chu ava kuah hnawk a. Tae pawn alo kuah let ve a.

Agiee:-Keimah vang vek ani. Lo fimkhur deuh ila chu

Tae:-Hey chutiang sawi suh. Keima thiamloh vek anihhi

Hobi:- Tae i tha tawh tak2 maw??

Tae:- tha lutuk eee....

Kookie:- Hey bro in hmuhloh na ava rei tawh ve.

Tae:- nia Kookie ka ngai thei lutuk che.

Kookie:- kei deuh hian ania Tae
(An pahnih chuan an in kuah a. Kookie chu amittui alo far a.)

Tae:- Hey ngatinge naupang ang maia i tah...!?? Bang nghal rawh.

Kookie:- Tae ka thiamloh vek ani. Keimah vangin Ipa i chan a. Agiee'n a unaunu chuan tunah hliam i tuar phah leh a ...keichu awmlo ila..(Tae chuan alo pawt chat a)

Tae:- Nangchu awm lola tunah hian ka biruk ala ngai anga. Thil tisualtu pawh kan la man tir theilo ang.(a thaw hawka) Kookie  nangpawn i hmangaih ber i nupui i chan a,chutah tunah Inu man tir tura thutlukna siam hi thil awlsam ani lo tih ka hria alawm. Mi huaisen tak ini.

(An in kuah leh a. Hobi chuan nui vur2 pah hian)

Hobi:- Hey guys min theihnghilh ta ami ka awm ve reng ania.

(An pathum chuan an nui a an han in kuah khawm a.Agiee chuan an chetdan naupang chhia lutuk ahmuh chuan anuih suk a.)

*********

Magical time skip

Kum 1 dawn lai aliam leh tawh a. Kookie nu leh Jason chu mi pathum an thah avangin damchhung lungin tang tura an chungthu rel sak an nia. Tae pawh ama company ngeiah President ani tawh. Kookie chu Vice President niin. Hobi pawh ahna ngaiah USA ah a let leh a.
Tae leh Agiee pawh innei tawh in fanu pakhat an nei a. A hmingah an unaunu hriatreng nan Jennifer Kim an tia. Kookie pawn a duat hle.

Tunah chuan tibuaitu leh buaina awm lo in hlim takin hun an hmang reng tawh dawn ani.

The End***"""

Guys a tawp khar dan hi ka thiam thlawt lo a. Min lo hrethiam dawn ania😂

Next ah hian Tae ff nge Kookie ff ka ziah dawn ka hrelo a. In duh zawngte lo request ve ula ka lawm ngawt ang..

Love you all💜💜💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 19, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Momma I'm in love with a Criminal(Completed)Where stories live. Discover now