"Zawnga leh! I sam kha engtin nge itih a?" Agiee chuan Library a lo nghak tu mipa sam a pink a lo colour lo thu bur chu phawk fee hian a melh a.
"Vawiin nileng pawn engmah i sawi silova,min lo van chîk awm lo emem ve" Tae chu a hmel angui hle a. Agiee chu ain thiamlo leh hnuhnawh
"I hmelin a hliah veka,i hmelchiah kalo en a" nui seng chuan atia. Tae lawm atling leh tawk emem."Zir tawh ilaa"
"Immm...engatang nge kan tan ang?"
" Ka hrelo textbook keu la chapter one atang kan en dawn ania"
"Tae a theih hram2 chuan English a inbiak kan tum dawn nia aw....i hriatthiam loh leh min zawt zel anga"
"Awlee ..."
Chapter one chu Agiee chuan sentence khat te2 in a chhiara a translate pah zela. Tae chuan ngaihsak vak lem lo chuan Agiee chhiar lai chu alo en reng a. Agiee lah chuan engmah hre heklo a chhiar chhunzawm mial2 a.
3nd para a chhiar zawh a Tae a en chuan nui vur2 chung hian Alo melh reng ani tih a hmua.
Agiee:-What are you doing Kim Taehyung?
Tae:- Yes
Agiee:-( nui hawk pah chuan) A mual bo in i bo anihhi.
Tae:- Whyy??!!
Agiee:- I a deuh tak2 amawnile??!
Tae:- Ofcourse
Agiee:-( a chal dawm pah chuan) hahthlak dawn mange
Tae:- Oh my God
Agiee chu ain sum thei tawhlo a nuih a za lutuk chu mittui tling pam in anui a. Tae lah chuan mak ti deuh hian alo en hru a.
Agiee:- Awle Tae ani hmasa ber ani bawk a. Tun para
Hi ka translate leh anga duh tawk phawt ang awTae:- Ala hma eee..
Agiee:- Anih a next thleng aw
Tae:- aww...mahse abul atang sawi leh rawh ka hre tawhlo
Agiee:- awii... hahthlak eee...enge maw ilo ngaihtuah le??!!
Tae:- hmeltha deuh kalo ngaihtuah a
Agiee:- engaa??! Ee student thar kha maww???
Tae:- engaa??!
Agiee:- Hana ami khah??!!
Tae:- ehh.... Ilo thik animaw??!
Agiee:- Awii....ahh...teuhlo eeeemaiii....nge ka thik ve ngawt anga?
Tae:- I thik anihkhaa . Bakah nge ani anih ilo ngaih ve ngawt a?
Agiee:- in in melh lai ka hmu fuh a chuvang mai2
Tae:- Aww... I hresual anihkha. Kookie nen zawk aniang.
Agiee:- ohh...nihchu...Enge kookie nen chuan
Tae:- An in ngaihzawn ka ring deuh nakinah.... lungngai suh nangaia tha tih ka nei hleinem babe
Agiee:- Kim Taehyung over viau suh. I textbook kha lo en rawh kan translate tha leh ange.
Agiee chuan a translate leh mawlh2 a. Tae pawn angaithla ve char2 a. Tae chuan Agiee bula awm chu nuam ti viau mahse English zir chu aning hle. Agiee chuan a translate zoa.
Agiee:- Tikhan i hriatloh chu min lo zawt zel dawn nia chuan dictionary kha lo en tam la maw word i hriattam leh i thiam chak ani mai...
Tae:- Yes ka duh2 hunah kalo be thei che tihna maw??!!
Agiee:- aww mahse pawimawh ah chiah.
Tae:- i bula ka sawi tur te chu pawimawh lo a awm hleinem
Agiee chuan Tae chu a tukhum atang a beng bu lawp a.
Agiee:- over lutuk suh kal tawh ang min lo kalh khum leh palh ang.
An chhuak dun ta a.
Tae chuan a bike ala a Agiee va hruai a tum chu ke in alo kal leh nulh2 tawh a.
"Henu zet hi chu aww" nui suka tihpah chuan Agiee lamah chuan ava tlang phei a. Agiee zawn athlen chuan" Lo chuang rawh" tih pah chuan Helmet chu pek atum a.
Agiee:- ngailo keimahin ka haw ve theiTae:- Luhlul viau suh. Atlai tawh si ka ngaih atha thei nang
Agiee:- taxi ka hmang mai ang
Tae:- I bialpa awm laiin taxi i hmang anga maw??
Agiee:- ka bialpa ini ziahlo
Tae:- ka bialnu ini tho2 lo chuang rawh.
Agiee chu a chuang ve ta nge2 a. Tae chu Agiee in a kuah theih nan an tlan chak lui deuh ngei ah! Mahse Agiee chuan ahlau lemlo a kuah pawh a tum chuang lo. Tae pawh abei dawng ve ta a. Atlan chak lui ta bikloa. Agiee chu an in kawt ah a drop a. A tlan haw leh ta vang2 a.
~~~
Jungkook pov**
Tae chu ka haw san a haw kawngah chuan Jennifer leh Yoongi kal tlang chu ka tlan pela. An in ngaih hmel hle Yoongi chuan akuah a. Jennifer pawh anui ve hawk2 mai.
A nui hmel kha ka mitthla ah acham reng a,ka men reng lai pawn alo lang reng mai. Ka maimitchhing pawn a ai in a lang chiang zual sauh si.
Ka hmangaih tawh niin ka hria. Mahse Hobi thusawi leh mi min hmuh dan tur ka ngaihtuah chuan ka pawm ngam silo. A nui hmel kha ka ngaia ka kuah lai te alaih lai a a mit ati kalh te pawh kha ka ngai. Keimah leh keimah chu ka in nuih a. Jennifer chu ka ngaihtuah chuan ka khi leh ver2 zel.
Tiang ringawt chu atha dawn lo.. Tae lo hawn ah ka rilru ka hrilh anga athurawn angin ka ti mai ang.
******
A lum siah.. a boring viau maithei ani...
Zanah ka theih chuan kalo conti leh angg
😂
YOU ARE READING
Momma I'm in love with a Criminal(Completed)
RomanceI know you told me that I should stay away. I know you said he's just a dog,a stray. He is a bad boy with a tainted heart and even I know this ain't smart........I can't stop loving him.