Elias to jeden z największych klasowych urwisów z klasy 8 c. Ta klasa charakteryzuje się wandalizmem i draństwem. Elias popełnił kilka przestępstw, takich jak: zniszczenie tablicy w jednej z klas, pocięcie bluzy koleżanki i rzucanie kamieniami w samochód nauczyciela. Stać było go na wszystko. Wpadał tez często na głupie pomysły i często robił niegrzeczne pranki na innych. Ostatni prank polegał na tym , że zabrał koleżance telefon, po czym schował go do kurtki. Spanikowana dziewczyna szukała swojego telefonu krzycząc przeraźliwie. W pewnym momencie Elias podszedł do niej, pokazał jej telefon, a gdy ona się na niego rzuciła aby mu go zabrać, chłopak przycisnął ją mocno do przodu, że dziewczyna nie była w stanie nic powiedzieć. Była poważnie skontuzjowana, od razu została zabrana do szpitala i poddana poważnym operacjom. Chłopiec miał już nie jedną sprawę w sądzie, kolejna tyczyła się tej właśnie sprawy. Elias został wyrzucony ze szkoły. Telefon dziewczyna odzyskała, lecz miał cały rozbity przód, a tył był porysowany. Rodzice Elias musieli zapłacić za szkodę wyrządzoną przez ich syna. Każdy ze światków tragedii nie wierzył własnym oczom, to był okropny widok.
Chłopak pochodził z patologicznej rodziny, nie był normalnie wychowywany, jego ojciec pił, a jego matka miała go totalnie gdzies i to co wyprawiał w różnych miejscach. Chodził w brudnych, za małych i pogniecionych ubraniach, zostawał sam na dworzu do kiedy tylko chciał. Jego ojciec był 2 razy w areszcie, a matka w psychiatryku z powodów psychicznych. Elias miał same 2 i 1 w szkole, czasem zdążyła się 3 i 4 z WFu, totalnie naukę miał w d00pie. Wiele psychologów próbowało pomoc chłopakowi i jego rodzicom, ale oni dalej mieli to wszystko wywal0ne. Nie raz miał naganne zachowanie w szkole, był przenoszony do innych szkół 5 razy, ale dalej to samo. Jeżeli to się nie zmieni, to sprawę w dalszym ciągu przejmie policja.