V klidu si ležím vedle Krise a přehrávám si náš příběh. Kris se na mě otočí a políbí mě. Polibek mu oplatím a usměju se. ,,Nad čím pak přemýšlíš?'' zeptá se tiše a začne mi pokládat polibky na krk a rameno.
      ,, Nad naším příběhem. Jsem ráda, že nás MinJin seznámila" řeknu a prohrábnu mu vlasy. Jako odpověď se mi dostane jeho zavrnění. MinJin je naše společná kamarádka, která nás seznámila.
       ,,To já taky lásko. Miluju tě" řekne a políbí mě. Usměju se a obejmu ho. Chcete slyšet náš příběh? Tak se pohodlně posaďte, pusťte si písničku There is place od Krise a poslouchejte.





































      Moje jméno je Park JiGun. Je mi 18 let a jsem dvojče Park JiMina. Kim MinJin je mladší sestra Kim MinSeok a je moje a Krise kamarádka. Hodně ráda cestuju, ale i relaxuju. Hodně podporuji svého bratra, který je jako MinSeok a a Kris Jihokorejský idol. MinJin chodí s jeho kamarádem už od 5. třídy.
      Byl krásný slunečný den a MinJin s Jungkookem mě vytáhli ven. Už dlouho se mi snaží někoho najít. No což... je pravda, že jim jejích vztah závidím. Na tož, že jsou spolu skoro 9 let, tak je mezi nimi stále stejná jiskra a zápal lásky jako v 5. třídě.
      Hodí se k sobě. Došli jsme do parku a na lavičce seděl hodně hezký kluk. Už teď jsem věděla, že to je můj typ.
Když nás viděl, usmál se a objal se s Jungkookem a MinJin. ,,Tak JiGun, tohle je Wu YiFan, nebo-li Kris Wu. Můj kamarád ze školky. Krisi, tohle je moje a Kooka kamarádka JiGun" představí nás MinJin.
     Kris se usměje a podá mi ruku. Potřesu si s ním a usměju se. Pak všichni čtyři se odebereme do cukrárny. MinJin a Jungkook šli přede mnou a Krisem. ,, Prý jsi tančila hip hop a balet" řekne Kris s já na něho krátce kouknu. ,,Ano, s bratrem jsem byla ve stejné baletní třídě" řeknu a on se usměje. ,,To je zajímavé" řekne a já na něj kouknu.
      ,,Proč myslíš?" Zeptám se. ,, Tak málokdy se stane, aby bratr a sestra chodili na stejný kroužek, ne-li ve stejný čas a do stejné třídy" vysvětlí mi Kris a já pokývu hlavou.
       Dojdeme do cukrárny a objednáme si kávu a nějaké zákusky. Sedneme si ke stolu pro čtyři. Hezčí odpoledne jsem nezažila. Byla jsem Kookovi a MinJin za dnešek vděčná.
      Večer mi napsal Kris...

Kris: Dobrou noc Květinko 💞💗🌸🏵️🌺🌷🥀🌹💮💐🌼🌻
Já: Dobrou noc i tobě 😌💗
Kris: děkuji 😌 copak děláš o víkendu?
Já: ještě nevím.
Kris dobře, tak pa zítra.
Já: Pa.

      S úsměvem na tváři se propadnu do říše snů.

      Ráno se vzbudím kvůli práci. Pracuji jako JiMinova maskérka a MinJin je Kookova maskérka. Dorazím do společnosti a uvidím tam EXO a i Krise. Při pohledu na něj se mi zatají dech a zrychlí údery srdce. Zůstaneme takhle na sebe zírat asi pět minut.
    

     Kris's POV:

    V Big Hitu jsem byl poměrně brzy. Proč? Mno dejme tomu, že jsem doufal, že tu bude JiGun. Ale když jsem zjistil, že přijde později, povzdechnu si a nechal jsem se obskakovat maskérkami.
    Po hodině přišla JiGun a koukli jsme na sebe zároveň. Shit je krásná. Hoši, tak ta je moje. Zůstaneme takhle na sebe koukat asi 5 minut. Vezmu kávu a jdu k JiGun. Podám ji kávu.
,, Dobré ráno Květinko" řeknu to tak, aby to slyšela jen ona. Zrudne a veme si kávu. ,, Dobré ráno i tobě" řekne nesměle. Musel jsem se usmát.
     ,,Hej, heh! Tohle si nechte na odpoledne" řekne Kai a já na něho kouknu vražedně. ,,Hej, hej. Ty si dej odchod" řeknu stejným způsobem jako on. Nafoukne tváře a odejde. JiGun se zasměje a já se na ní usměju .
      Po natáčení ve Weekly Idol, jsem šel s JiGun na oběd. Po cestě jsme si povídali. Vyměnili jsme si i čísla. Odpoledne jsme šli do parku.
    Cestou nás napadla skupina místních rváčů. Začal jsem se s nimi prát. Byli čtyři, i přes menší problémy, tak jsem je i tak domlátil. Kouknu na JiGun, která stojí ve stínu. Po tvářích se linou slzy. Obejmu ji a ona se schová do mého objetí.
    ,, Neplakej" řeknu konejšivě. ,, Lekla jsem se a bála se o tebe" řekne ubrečeně a já jí víc obejmu. ,,Jsme v pořádku, ano?" řeknu a navrhnu, že by jsme šli ke mě. Přikývne a tak vyrazíme směr můj dům.
    Došli jsme ke mě. Odemknu a nechám ji vejít dovnitř. Zuli jsme se a já šel do kuchyně. ,, Dáš si něco?" zeptám se a vykouknu z  kuchyně. ,, Vodu prosím" řekne a já kývnu. Naliju ji vodu a jdu za ní do obýváku.
     Sedl jsem si a podal ji vodu. ,, Teče ti krev" řekne a sáhne mi na čelo, tvář, ret a obočí. ,,To nic není" usměju se a ona se zamračí. ,,Kde máš lékárničku?" zeptá se a zvedne se. ,,V kuchyni" ukážu a ona se zvedne a jde do kuchyně.
     Vrátí se a začne mi ošetřovat ranky. Koukám ji do očí. Nenápadně nasaju její vůni. Obejmu ji kolem pasu. Ona zrudne.
  

      





































Tak tu je další ff xd. Je to věnované pro mojí praštěnou sestru @pettterka.
Omlouvám se za případné chyby😅

Kamarád Mojí Kamarádky [ft. Kris Wu]Kde žijí příběhy. Začni objevovat