Ošetřovala mi rány po bitce. Lehce syknu když mi dezinfikuje ranky. Je nádherná a moje. Kouknu ji do očí. Ona se usměje a dál se věnuje ošetřování. "Máš krásné oči." Řeknu a ona zrudne. Usměju se. "Děkuji." Řekne stydlivě.
Jak ji obímám kolem pasu, tak to ji donutí si sednout na můj klín. Více se usměju a sleduji ji. "Kde ses naučila takhle profesionálně ošetřovat?" Kouknu na ni. Ona uklízí lékárničku. "Mám vystudovanou zdrávku. " Řekne a já kývnu chápavě. Ona na mě koukne a usměje se. Též se usměju a ona odejde uklidit lékárničku.
Zvednu se a jdu udělat něco k jídlu. "Nekoukneme na film?" Navrhnu a ona si sedne na linku a pozoruje mě.
"Můžeme." Usměje se a sleduje mě. Kouknu na ni a usměju se. Je roztomilá. "Co bys sis dala k jídlu a k pití?" Umyju si ruce a kouknu do ledničky co tu mám za potravu.
"Hmm~ těžko říct." Uchetne se. Taky se uchetnu. "Tak já udělám těstoviny se sýrovou omáčkou a dáme si k tomu víno, hm?" Kouknu na ni a zasměju nad jejím natěšeným výrazem. "To beru jako souhlas." Řeknu a ona přikyvuje. Pustím se tedy do vaření.
"Můžu vybrat film?" Zeptá se a sleduje mě. "Jasně že můžeš. Buď tu jako doma." Řeknu a ona se rozeběhne vybrat film a pak šmejdí po domě. Usmívám se a začnu zpívat July.
Když dovařím, dám vše do obýváku na stůl a do sklenic nám naliju víno. Usměju se nad svým dílem.
Přijde JiGun a otevře pusu do "o". "Copak?" Kouknu na ni s úsměvem. "To je nádherné." Řekne s úžasem v hlase.
"Tak tam nestůj jako Y a pojď." Odsunu ji židli a ona se posadí. Přisunu ji ke stolu. Sednu si naproti ní. "Nech si chutnat." Řeknu s úsměvem. Usměje se. "Dobrou chuť." Řekne a pustíme se do jídla.Po večeři jsme už jen tak seděli v obýváku na gauči, koukali na filmy a popíjeli víno. Už asi pět minut ji sleduji. Je vážně krásná a věřím, že i ta pravá. Otočí se na mě a já se usměju.
"Copak?" Zeptá se a já kouknu na její rty. "N-nic jen..." Nedořeknu protože mě... Políbí? OMG! Ona mě políbila a proč tu teď ve svojí mysli pištím jako vlhká 13?!
Polibek ji oplatím a pohnu rty proti těm jejím. Začneme se líbat. Přisunu ji k sobě blíž. Obejme mě kolem krku a přidá se do líbání.Taaak a tu je další část 😂👀❤️🌺✌️ snad se líbí. Omlouvám se zda je to krátké, ale chci vás napínat 👀👀👀
ČTEŠ
Kamarád Mojí Kamarádky [ft. Kris Wu]
Fiksi PenggemarPříběh je o tom jak někteří mají hodné kamarády že vám dokonce najdou drahou polovičku👀❤️