Tanıtım

65 2 0
                                    

Merhabalar! Sizi büyük bir heyecanla selamlıyorum. Yıllar sonra yeniden bir şeyler yazma işine atılmak istedim ve beni oy ve yorumlarınızla yalnız bırakmadığınız için sizlere şimdiden teşekkür ederim.

Sorgulamaktan ya da eleştirmekten çekinmeyin lütfen. Yorumlarınızı bekliyorum.

Ve öhm, başlama tarihlerimizi de mi yazsak ki? :3

İyi okumalar! ^^
⠀⠀
.
.
.

Kırgın kristallere kucak açmış gözleri usulca önündeki pamuk örtüyü tararken titrek bir nefes almıştı genç adam. Yorganın altında olmasına rağmen donan ayaklarını umursamamış ve örtüyü üzerinden itmek için kullanıp, doğruluğu anda gözlerinin odağı olmak için ekstra hiçbir etkinlik göstermeyen bedene çevirmişti bakışlarını.

"Sen yaptın!"

Kendisi bir yatakta, ailesini ondan koparanların en güçlü türü ise hemen karşısında, cevapların onda olduğunun bilincindeydi. Özgüvenle her daim dik duran sırtı ve geniş omuzları ile oturduğu yerden gözlerini bile kırpmadan yataktaki onu izliyor; dudaklarındaki tehlikeli kıvrılmayı gizlemeye dair en ufak bir teşebbüse dahi bulunmuyordu.

Çünkü biliyordu.

Bir insanın kıymetli yaşamı boyunca en çok özleyeceği şeyi; çocukluğunu kaybetmiş bir gençti karşısındaki savunmasız canlı.

Yavaş hareketlerle ayağa kalktı. Dimdik duruşuna, arkasında kavuşturmuş olduğu ellerini eklemişti. Yüzündeki karanlık ifade onu daha da korkunç kılıyordu.

"Ben mi yaptım?"

Gözleri hırsla parıldayan gencin yumruklarını sıktığını gördü. Kestane rengi saçları hala ıslaktı ve gözlerini gölgeleyerek alnına yapılmıştı. Güzel, diye düşündü yıllara mal olmuş hayatında bir inci tanesini sahtelerinden kolayca ayırabilecek kadar kudrete ulaşmış olan vampir.

Çok güzel.

İsmi Kim Taehyung'du bu insanın. Gözündeki gümüş leke ona bilmediği ailesinin bir getirisiydi. Anıları kayıptı, asabiydi, her an parlamaya hazır bir kuyruklu yıldız gibiydi Jeon'un gözünde. Genci izlemesini gerektirenden uzun süre bakışlarının pençesinde tuttu, gözlerinden geçen her bir duyguyu takip etti ve onu ilk gördüğü anda ne kadar güzel bir oğlana dönüşeceğini fark etmiş olmanın haklı gururunu yaşarken, buna tezat bir sesle, nefret ve suçlama dolu gözlere karşı yeniden konuştu.

"Ben yapsaydım, yıllar önce nefes almayı kesmiş olurdun."

İşte cevap buydu Taehyung için. Kırgındı, korkuyordu ve nefret doluydu. Ancak biliyordu, her cevabı onda gizliydi.



Ve cevaplara ulaşmak için her şeyi yapacaktı.





Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






Blood Moon ☭ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin