İstanbul gerçekten güzel biryermiş.Işıl ışıl ,parıl parıl her yer. Duyduğuma göre burası BEYOĞLU diye bir yermiş.Annem ile babamda buraya yakın olacaklarmış.Benim burada okuyacağım lise özel bir lise olmalıymış geçen akşam babam öyle demişti .Burası çok tehlikeliymiş falan filan işte.Anneme sorduğumda daha net olmadığını söylemişti. Amann.. zaten daha 2 ay varokulun başlamasına yani şimdiden düşünmeye gerek yok .neyse okulu bırakalım da burada sıra sıra dizilmişcafeler,barlar,gece kulüpleri,sinemalar ,tiyatrolar daha neler var neler ... off of ne biçim yer burası. bir yer bu kadar mı harika olur.Derken camı bırakıp balkona çıktım. Balkonun yeni boyanmış olan demiri kurumuşa benziyordu hemen bir bez sayesinde demirden korkuluğun kuruyup kurumadığına baktım. Kurumuştu. Bezi çöpe atıp balkona geri döndüğümde bir kaça dım daha atıp korkuluktan yardım ile aşağıya baktım.Aşağıda ne insanlar vardı ama en çok dikkatimi sevgililer çekmişti ve en yakın arkadaşlar ... o anda yüreğime sanki bir bıçak saplanmıştı .ardından gözümden gelen yaşları hemen silip '' o kaybetti '' dedim. ama aklım hala o andaydı. beni en yakın arkadaşımla aldatan Timuçin ve Efil...tam o sırada kapının çalmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım . Evet burası bana daha iyi gelecekti...
kapıyı açtığımda karşımda benim yaşlarımda olduğu tahmin ettiğim güzel sarı saçlı çok tatlı bir kız ve annemin yaşlarında olduğunu tahmin ettiğim bakımlı ve güzel bir kadıın vardı. kadın konuşmaya başladı. ''mahallemize hoşgeldinizcanım.annen evde mi?'' dedi.''evet efendim evde bir dakika'' diyip içeri koştum.annemi çekiştire çekiştire kapıya getirdim küçük bir çocukmuşcasına .teyze anneme ''merhaba hoşgeldiniz mahallemize ben hemen yan binada oturuyorum.bir derdiniz olursa lütfen çekinmeyin.Adım Mualla bu da kızım Esim'' dedi.annemde hemen ''hoşbulduk Mualla hanım .benim adım Semray buda kızım Merve.'' dedi. sonra kadın elindeki pembe çiçekli tencereyi anneme , kızının elindeki mavi çiçekli tencereyi ise bana vererek konuşmaya başladı.''siz şimdi yeni taşındınız. Şimdi yemek yapamazsınız.Buyrun afiyet olsun.biz şimdi gidelim yine geliriz ''dedi.Annem '' çok teşekkür ederim.sizin gibi düşünceli ve iyi niyetli komşularımızın olduğunu bilmek beni çok mutlu etti.tabi ne zaman isterseniz buyrun beklerim '' diyerek içeri girdik.Annemin kapıyı kapatıp tencereleri mutfaktaki masanın üstüne koymamızla -e tabi ben meraklı pakize- hemen içlerinde ne var diye baktım.tencerelerin mavi çiçekli olanında yaprak sarması pembe çiçekli olanında ise içli köfte vardı. ayy acaba burası cennet mi?
2 AY SONRA
yarın okullar açılıyor.hangi okula gideceğim belli oldu.Mualla teyzenin yardımıyla Esim ile aynıokula yani Yankı koleji ne gideceğiz..Esim ile iki ayda çok ısındık birbirimize .sağolsun beni gezdirdi.burası gerçekten çok güzel.Yatağıma yatmış yorganın altında bunları düşünürken annem seslendi.
''uyudun mu Merve?''
'' hayır anne''
''kızım yarın okulun ilk günü ve yeni bi okul.yeni okuluna uykusuzluktan kızaran gözlerle gitmenin doğru olacağını hiç sanmıyorum.''
''tamam anne uyudumm ''annem haklıydı.yarın ilk gündü .yeni okulumda ilk günüm . gözlerimi yavaşça kapattım ve kendimi uykunun şevkatli kollarına bıraktım.
Alarmın sesiyle yatakta sıçradım.kesinbu alarmı annem kurmuştur.Allah'ım bu kadın beni öldürecek.var gücümle yataktan kalkıp banyoya gittim.Musluğu yavaşça açtim şakırdayan su sesi eşliğinde yüzümü yıkadıktan sonra bir süre aynada kendime baktım .birden zamanın aktığının farkına varıp yüzümü kuruladım ve banyodan çıktım.dolabımı açıp pembe salaş bir kazak ve siyah ve dar bir jean çıkarttım .ayakkabı olarak çiçekli botlarımı tercih ettim ve siyah sırt çantamla bu iş tamamdır.hemen aynanın önündeki takı kutumdan altın sarısı kalp kolyemi çıkartıp taktım. vakit kaybetmeden hemen allık ve rumelimide sürdükten sonra daha önceden ısınması için bıraktığım maşamı elime alarak uzun düz sarı saçlarımın uçlarına bukleler ekledim. merdivenlerden ikişer ikişer inip son kez kapının sağındaki askılıktaki boy aynasına bakıp ''iyi şanslar merve'' dedim kendime ve evden çıktım.Esimlerin evinin önüne geldiğimde onunda kapıdan çıktığını gördüm.zamanlamam harikaydı.Esim beni görünce koşarak yanıma geldi ve yürümeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⚓SEÇİM ⚓
Novela JuvenilEĞER ANNEN VE BABAN POLİS KALBİNİ KAPTIRDIĞIN BİRİ MAFYA İSE NE YAPARDIN... BAKALIM İSTANBUL'A GELMEK ZORUNDA OLAN MERVE NE YAPACAK VE HAYATI NASIL İLERLEYECEK ...