KAÇAK GELİNLER 3.BÖLÜM
*Bölüm Kainat’ın ağzından anlatılıyor.
Kainat Dış Ses
‘Gerçek dostIar yıIdızIara benzer, karanIık çökünce iIk onIar görünür…’
1 Gün Önce
Kainat: Baba anlamıyor musun sen beni ya!
Kazım: Bana bak Kainat, sana bırakayım da önceki gibi mi olsun!
Kainat: Ya baba o zaman 18 yaşındaydım.
Kazım: Kızım tamam konu kapandı sana en iyi kısmet Kasap.
Kainat: Baba olmaz!
Kazım: Baban senin için en iyisini buldu.
Kainat: YA YETER! Gidiyorum ben, Kasabı da havayla evlendirin.
Kazım: Bana bak Kainat, dışarıya bir adım bile atarsan bu eve tekrar giremezsin.
Kainat: İstediğim şey tam olarak bu zaten!
O kadar sinirlenmiştim ki… Kasap kaç yaşında adam, ben onunla neden evleneyim? Evlenemem zorla falan.
Aliye: Kızım nolur gitme.
İşte o üç kelime tam çıkarken bıçak gibi saplandı sırtıma. Bi an duraksadım ve kararımdan vazgeçtim. Artık evde oturmuş, korku dolu saatler bekleniyordu, sonra da yıllar… Bi şekilde buna engel olmalıyım. Düğünden kaçsam?.. Sonra ‘Kaçak Gelin’ derler.
Ve… evet. Güneş bir kez daha doğdu ve benim için son kez doğdu. Bundan sonra hayatımın geri kalanı hep Kasabın gölgesinde geçecek…Aliye: Hadi kızım gidiyoruz.
Kainat: Tamam anne.
Kazım: Kızım telli duvaklı gelin olacak.
Kainat: …
Doğru gidip takım elbiseli kömürle evlenecek.
-Nereye gidiyoruz.
Kazım: Yakut Bahçe.
-Abi yakınında bi yerler var mı?
Kazım: Var var havalimanı.
HAVALİMANI! Bi anda aklıma müthiş bi fikir geldi. Zaten burası eve yakında hemen geldik. Kasap zaten çoktan hazırdı. Ben de gelin odasına geçtim. Plan başlamalıydı artık.
Kainat: AAH!
Kasap: Kainat iyi misin?
Kapının arkasına saklanmıştım. Bi anda içeri dalınca arkasından geçip dışarı çıktım ve havalimanına koştum. Danışmanın önündeki mikrofonu aldım:
‘GÖRÜŞÜRÜZ.’ Artık Ege’yle evlenebilirdim. Ege lise ve üniversiteden arkadaşım. O zamanlar sevgiliydik. Romeo ve Juliet’i oynamıştık. 18 yaşındayken Ege biraz delidoluydu ve ben de eve Ege’yi evleniyrouz diye getirince babam baya bi kızmıştı.
Kazım: Aliye milletin çocuğu biraz eğlenmek ister. Bizimki hemen evlenmek istiyor.
Aliye: Kazım sakın çocuğa bir şey yapma. Sevmezsek Kainatla güzelce konuşur ikna ederiz.
Kazım: Hadi tamam olsun da nasıl olacak?
Kainat: Baba, anne hazır mısınız?
Kazım: Hazır falan değilim ben gelmesin.
Kainat: Yaa.
Aliye: Kazım Bey.
Kazım: Tamam tamam. Öf!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaçak Gelinler :3 GELİN (AŞK)
Fanfic***ekimde!*** Wattpad'ciler tıpkı Kaçak Gelinler gibi güzel bir senaryo yazıyorum, buyrun okuyun :) ON ÜÇÜNCÜ BÖLÜM YAYINLANDI!Kaçak Gelinler en baştan yeni bir senaryo ile 31 Aralık 2014 Çarşamba günü başlıyor! Her Çarşamba günleri sizlerle yeni b...