Zehra Ünlü

214 2 0
                                    

Merhaba ben bu kitabı yazan kişiyim.Ismim Zehra 2003 yılının eylül ayının 18'de Kırıkkale'de dünyaya geldim . Bu kitabı yazmakta ve fikrim ise arkadaşlarım olmuştur.Hobilerim:paten sürmek,kaykay kullanmak ,kitap yazmak ,alışveriş yapmak gibi hobilerim vardır.Burcum ise başaktır.Burcumda beni anımsatır.Her zaman olumsuz olan olayları ben olumluya çeviririm .Eğlenceliyimdir.Benimde hayal gücüm çok gelişmiştir ve iyidirde.

Sınıfta şöyle bor huyum vardır ve bu huyumu erkeklerden kimse bilmez.Bu huyum ise üzülen yada ağlayan bir kişinin karşısına geçip duygu sömürüsü yada komik diyolaglar kurarak herkesi mutlu ediyorum.Eminimki bu huyumu duyan erkekler benimle dalga geçeceklerdir.Ama olsun ben birini mutlu edince ben ve benim vicdanımda rahat oluyor.Beni herkes bilir Ali'yi bile döndüm. Herkesde "haydi Zehra haydi Zehra diyordu."Basket oynamayı seviyorum . Okul basketbol takımındayımda.Sınıfımdan bir çok kişi basket oynamak istiyor.Bu kişiler ;Kadriye Başal,Kübranur Olgun .Her beden dersinde ben Kübra,ve Kadriye hep beraber basket oynuyoruz .En yakın arkadaşım ;Hilal Atak,Nisa nur Pehlivanlı, Seren Uslu,Beyza nur Pehlivanlı 'dır.Erkeklerden en iyi anlaştığım arkadaşlarım;Alperen Güzel, Emir Apaydın, Tarık Nurettin Özen ve Latif Semiz 'dir.

Not:Latif Semiz aramıza yeni katılmıştır. ..

*Çılgın Sınıf * ( "6/f")Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin