Emir Apaydın

152 2 0
                                    

Emir Apaydın Kırşehirde 2003 yılını ekim ayının 24'ünde dünya' ya gelmiştir. Alperen' i karşınıza alırsanız Emir'de aynısıdır.Bir cok komik hareketleri vardır.Genellikle sosyal hocasına gıcık olur.Ders esnasında çöpe bor şeyler atmak için kalkar. Fakat çöpe giderken kafası dik , gelirken ise kafasını öne eğip sırasına geçer. Bazen komik bir şekilde "Ankara'nın Bağlarını"söyleyip oynar.Bazen Zehra,Nisa,Emir ,Tarık ,Latif, Alperen, Kemal ve Pelin'de olmak üzere okul bahçesinde hep beraber kovalamaca oynardık. Bazen Kenal hep itiraz ederdi "hep beni yakalıyorsunuz "diye.Emir'de garip hareketler yapıp ,garip sesler çıkarıp ve aon olarakta biz Emir'i yakalamaya çalışırken Emir sürekli yön değiştiriyordu. Ve  bu dueumdada biz Emir'i bir az zir yakalıyorduk . Emir'in hobileri ise:bilgisayar oyunları oynamak,Alperen ve diğer arkadaşları ile birlikte vakit geçirmektedir. Emir aslında iyi bir çocuktur ama birde kötü tarafı vardır. Emir lafi bi koyar gerisi hiç önemli değildir. Emir bitti dediği zaman her şey biter. Sınıf içerisinde şişe'yi kıvırıp patlatmaktan çok hoşlanır. Diğer bir favorisi ise Nisa 'yı gıcık edip ya da sinirlendirmektir. Tabi bu durumada Nisa müdahale etmektedir . Ya kovalar ya da bir eşya fırlatıp  , çok kötü bir şekilde bağırırdı ve kimse Nisa'nın bağırmasına taamül edemezdi.Nisa'yı bağırtırmamak için elimizden geleni yapıyorduk neredeyse. Bu bir gerçektir Emir ağzının kapandığı görülmemiştir. Yukarıdaki fotoğrafta olduğu gibi..  Ama yinede herkes Emir ' çok seviyor..

*Çılgın Sınıf * ( "6/f")Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin