Bangchan zaproponował mi ugotowanie z nim kolacji. Chciał z4obić pierogi hahaha. Gdy wyrabiał ciasto okazało się że dodał za mało mąki. W puszce nic nie było a mąka była w szafce. Nagle powiedział.
Bch- babygirl podasz mi mąkę prosze
Ja- d-dobrze...Podeszłam do szafki wyjęłam mąke i mu podałam.
Bch- dziękuje babygirl🥰🥰
Ja- dziękuje...
Bch- pójdziesz umyć rączki a ja zrobię już resztę dobrze?
Ja- d-dobrze
Bch- grzeczna dziewczynka*podszedł do mnie i pocałował mnie w czołoJa zarumieniona poszłam do łazienki i zaczęłam piszczeć ze szczęścia. Usłyszałam jego śmiech.
Lee know.
Wy nie gotowaliścje. Poprostu zamówilisscje pizze.
Podobny jest ahahahhaha
Changbin:
On miał mnie w dupie...
Hyunjin:
On od początku z tobą gotował. Robiliście naleśniki. Zapomniał dolać mleka więc poprosił cię abyś mu podała.
Hj- kochanie podaj tatusiowi mleko dobrze?
Ja- dobrze tatusiu*hahahahah*
Hj- grzeczna dziewczynka.Podałam mu mleko i klepnełam go w tyłek i uciekłam hahhaa. Zostawił to i zaczął mnie gonić.
Han:
Postanowiliśmy zrobić pizze. Ale że nie mieliśmy żadnych składników to poszliśmy do sklepu. Kupiliśmy wszystko co było nam potrzebne. Gdy byliśmy w połowie drogi wszystko nam sie ROZPIERDOLIŁO i nic nie zrobiliśmy..
Felix:
On ni3 umiał gotować więc gdy robił kluski nie dodał jajek....
Seungmin:
On zabrał cie na randkę do restauracji i nie musiałaś się trudzić z gotowaniem.
BUAGAGAGAGAGAGAHAJAHSHSHJAS
I.N:
Jego w ogóle nie obchodziło to co robi ze swoim życiem i zrobił ci tosty.