Pohled Lucky
Po večeři sme šli s holkám na pokoj.
Po chvíli cívění do mobilu, sem se zvedla a šla si udělat večerní hygienu. Holky šli ještě ke klukům na pokoj, a já tam byla sama nahednou někdo klepal. Když sem otevřela dveře viděla jsem tam Natylu.Na- Ahoj ty si Lucka?
L- Ahoj, jo jsem Lucka co potřebuješ?!
Na- No šla jsem za kluka a na pokoj ale zapomněla jsem jaké číslo pokoje mají, a pamatoval jsem si jenom vaše..... Tak se chci zeptat kde mají kluci pokoj.?
L- Zavedu tě tam jestli chceš?!
Na- Jo prosím
L- OK tak jdem " vzala si mobil"
U kluků na pokoji
T- Okej teď točím já.... ( Hrály flašku)"klep" klep" klep"
S- Kdo to může být?
M- Netuším
S- "Otevřel dveře" Ahoj Luci a?
Na- Naty, mužu se k vám přidat?
V- Jasný pojď, jdeš taky Luci?
L- Ne já jdu na pokoj
M- Porsim přípoj se k nám....
L- Fajn ale žádný uchylarny!!
V+D- Jasný 😏
Točil Dejzr a padlo to nečekaně na Terku.
D- Parvda nebo Úkol?
T- Tak úkol
D- Polib Vitu
T- Odcházím, dobrou noc. 🙄
L- Jdu s tebou 😐Kluci- Proč?
T- Tak za 1. Miluju jedhono kluka a to se nezmění
L- Za 2. sme řekli žádný uchylarny
T- Za 3. Nebudeme tu s Dejzrem
L+T- Takže dobrou noc 🙄D- Však Pusa není nic Uchylnyho
L- Jasný za chvíli by to skončilo tak že by se všichni vycucavaly dalších 20 minut
D- Ale....
L- Už mě nese*, prostě jdeme pryč nazdar
Všichni na Lucku koukali jak na zajíce co má křídla.
Den skončil a začal nový den :
Hl.V- Dobré ráno všem, takže dnešní program bude volnější, budou hlavně seznamovací hry.Pohled Lucky
Chobotničky!! Zařval Matyáš krásným hlasem. Všichni sme tam přibehly a on se nás zeptal jestli chceme být venku nebo vevnitř.
Vysihni sme odpověděl že Chceme být vevnitř. Protože zrovna dvakrát pěkně venku nebylo jo, vypadalo to že se nebe každou chvíli naštve a zabije nás... 🤣Všichni sme šli do hlavního sálu. Matyáš nám říkal všechno o něm např. Že mu je 18 let, nemá holku, a je to deb*l. I kdyz sme nedělali nic jiného než to že sme seděli a povídali si tak se mi zniceho nic udělalo špatně měla sem pocit jako kdybych měla za chvíli umřít. Nějak sem to neřešila a přišla na mě řada v seznamovacím kroužku. Řekla jsem: Ahoj já jsem Lucka je mi 17 let, a zpívám.
Když sem to dorekla Matyáš se na mě podíval jako na blázna, asi se divil že zpívám. Nějak sem ho dal neřešila a jen poslouchala kecy ostatních,kolik jim je jak se jmenují atd. Když sme se všichni seznámili, tak nastal čas oběda bylo 14:30 když sme doobedvali a měli dvě hodiny pauzu. Šla jsem se projít, když sem byla u jednoho rybnika, řekla jsem si proč si tady neodpocinout zejo sedla jsem si na lavičku a dívala se na nebe. Když v tom si ke mě prisedla Terka se slovy : Ahoj potřebuji pomoct.L- A s čím?
T- S jedním klukem 🤐
L- A s kterým? Počkej možná vím se Samem co? 😏
T- Jo, chci se sním sejít ale bojím se..
L- Tak to se boj, protože jde právě sem k nám a kouká na tebe 😏
S- Ahoj holky....
L- Ahoj, já vás tady nechám o samotě." mrkla jsem na Treku jedním okem tak aby si toho Samuel nevšim" a odešla.)
Lucka se schovala za keř, a fotila je.
Potom přišel ten okamžik kdy Sam políbil Terku. Terka se po polibku je o usmívala a do toho řekla : miluju tě..... Samuel ji na to odpověděl polibkem a zeptal se jí jestli s ním nebude chodit, samozřejmě že souhlasila byly tam spolu další hodinu a Lucka už byla na pokoji a prohlížela si fotky jak fotila Terku se Samem a našla fotku kde stihla vyfotit ten polibek foktu si uložila a poslala Terce.
Chat:
L- "posláno 1 fotka"
T- kde si to vzala? Ty si nás špehovala?
L- Jakoby jo, promiň ale byla jsem zvědavá a měla jsem strach aby ti něco neudělal.
T- Co by mi mohl udělat?
L- Bude to znít divně ale mohl tě znásilnit. Nikdy nevíš 😔
T- To je v pořádku měla si o mě jenom strach, chápu ale příště mi prosím dej vědět až mě zase budeš chtít spehovat, kapišto?! 🤣
L- Jasný neboj 🤣
T- Tak a já si jdu Pospíšil protože za chvilku je konec pauzy.
L- Tak to dělej. Je 16:24 pospěš
T- jo už jdu zatím cs
L- cs🤣
Konec chatuTak jo pro dnešek mi říkejte svině 🤣těšte se na další díl, a zitim čau Vosičky 🐝✨
ČTEŠ
Náhoda nemyslím si?!
FanfictionPostavy🚹: Sam(Moon) Matyáš (Mattem) Dominik (Dejzr) Mory(Honza) Vetus(Nikolas) Víťa(Vitaa)....... A nějaký jiný se tam občas vyskytnou Postavy🚺: Terka, Lucka, Klara(Klarisa) Natyla(Natka) Amy(Ségra Vetuse) Ness(Ségra Dejzra) Tak jo tady jsou ty...