Sabah olmuştu herkes sofraya inmişti bile Mina ve Mira hariç. Sunny yukarı çıkıp tam kapıyı çalacaktı ki içeriden ağlama sesi gelince direkt kapıyı açarak içeri girdi.
İçeride tuhaf gözüken tek Mira'ya sarılıp ağlayan bir Mina olmasıydı. Neden ağlıyor diye düşündü ve Mina'nın yanına gidip elini omzuna koydu.
"Anne neden ağlıyorsun?"
"O.. o ölmüş." Mina daha şiddetli ağlamaya başlayınca herkes yukarı çıktı. Ve Mira'nın cesedine boş boş baktılar Çoğu kişi ağlıyordu katil bile ağlamayan tek kişi Mochi idi cesede öylece bakıyordu.
Onun öylece baktığını gören Mina yerinden adeta uçarak Mochi'nin yakasına yapıştı.
"Sen yaptın dimi! Sensin onun katili! Seni yaşatmayacağım!"
Vio Mina'yı tutup kenara çekti ve ona sıkıca sarıldı. Night ise Mochi'ye sarılmıştı katil o değildi bunu hissediyordu.
Lalia hemen odayı boşalttı sadece grup üyelerinin odada kalmasına izin verdi diğer herkes aşağıda salonda oturuyordu.
Lin polisi aradı ve konuşmaya başladı o sırada herkes boş boş bakınıyordu. Kimse konuşamıyordu.
Polisler gelip cesedi aldılar ve olay yeri inceleme ekibi tüm evi incelerken bir grupta içerideki herkesi karakola götürüyordu ifadeleri alınacaktı, katil soğuk kanlı davranmaya çalışsada polislerden korkmuştu.
Elissa ve Hana, Mina'yı taşıyorlardı ve bir yandan ona destek vermeye çalışıyorlardı, hepsi yıkılmıştı fakat Mina en zarar gören olmuştu.
*****
Herkes Mira'nın ölüm nedenini öğrenmişti. Mina yanlız kalmak istemediği için Melody ile birlikte kalacaktı. Cenaze töreni yapmaları için şirkete dönmeleri gerekiyordu fakat polisler dava bitene kadar herkes burada kalmak zorunda dediği için cenaze töreni ertelenmişti.
Katil gizlice odaya girip Mira'nın en sevdiği kırmızı rujunu aldı ve kendi odasına gitti, defterini çıkardı ve Mira'nın üstünü kırmızı ruj ile çizdi..
Katilin arkadaşı odaya girdi "Çok erken başladın!" diye çıkıştı.
Katil umursamaz bir tavır ile "Bu umrumda bile değil hem bu gün eğlence var iki kişi birden ölecek. Biri senin."
"İki mi ama bu-"
"Korkuyorsan en başta kalkışmayacaktın!"
"Peki bu sefer kimler ölecek?"
"Sırada Beryl ve Elissa var."
*****
Plan gayet kusursuz bir şekilde hazırlanmıştı Elissa canlı canlı gömülerek öldürülecekti. Beryl ise yüksekten düşecekti.
Katil Elissa ile birlikte limonata içerken Elissa birden uykuya daldı katil bu bir fırsat diyerek az ilerideki ormanda kazdığı mezara koydu onu ve üstünü toprak ile örttü. Mezara sırıtarak bakarak "İyi uykular Elissa." dedi ve ondan aldığı saç tokasını cebine koyarak oradan uzaklaştı.
Diğer katil ise Beryl'i çoktan düşürmüş ve öldürmüş olacaktı ki, asıl katil eve döndüğünde diğeri gülümseyerek ona selam verdi.
İki kızın eşyalarını da kutusuna koydu ve kırmızı kalemle ikisinin de üstüne çizgi çekip uykuya daldı.
Çok uzun ve sıkıcı oldu...
Nasıl gidişat? Bence poh gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Alfabesi, Skyline.
Mystery / Thriller"Neden bunu yapıyorsun?" "Hepsinden nefret ediyorum." "Neden?" "Çünkü hepsi canımı yakıyor." Öldürdüğü bedeni kollarından tutup intihar gibi anlaşılacak bir şekilde bıraktı ve oradan uzaklaştı...