.4.

112 7 0
                                    

Od razu pragnę poinformowac ze nie bylo mnie tak dlugo ze względu na to ze stracilam kompletnie natchnienie i wene i nie chcialo mi sie pisac ale wrocilam!!

Rozdziały będa sie pojawiac gdy bede miala natchnienie do pisania.

A teraz taki troche dłuży rozdzial. MIŁEGO CZYTANIA!
————————————————————-

pov Rose

Spałam sobie smacznie na moim mięciutkim łóżeczku i śniłam o tym jak wspaniałą parą byłabym z Jaden'em, no ale niestety ten jakże wspaniały sen przerwały mi pewne osoby które bardzo dobrze znałam.

Czy was pojebało co wy robicie u mnie w domu i to w dodatku w nocy? - spytałam wkurzona

Nie w nocy tylko o 4 rano przyszłyśmy sprawic ci wizyte tak o - powiedziała Lilly, po czym usmiechnela sie pokazujac zęby

Tak o to ja wam mogę przypierdolić-Krzyknęłam i rzuciłam w nie poduszką, a one rozesmiane podeszly do mojego łóżka i zaczely sciagac ze mnie kołdre- no do cholery jasnej dajcie mi spac!!!

Nie ma mowy młoda damo- powiedziala Lara, jako że jest taką nasza mamuśką w naszej przyjaźni zawsze sie o nas troszczy przynajmniej probuje (xd)

A spierdalaj..- powiedzialam chowajac głowe w poduszke podkulajac nogi do klatki piersiowej bo te wredne dziewuchy ktore kocham zabraly mi moje cieplusie okrycie

Gdy wkoncu sie rozbudzilam wstalam resztę czasu spędziłyśmy na gadaniu i graniu w prawdę i wyzwanie, i nie uwierzycie jakie mi zadanie dała lara kazała mi napisać do jaden'a z anonimowego konta i prankowac go tekstem piosenki z ed'a sherena perfect. Tak wiem jest ona bardzo kreatywna.

Do tej manifestacji zwanej szkołą ubrałam się tak

Dzisiaj do szkoły na szczęście zawozi nas Lilly, bo jak wczoraj Lara prowadziła to o mały włos by nas nie zabiła, chyba powinnam spróbować zdać egzamin no ale w sumie mam 2 darmowych uberów, a z moimi umiejętnościami do prędzej się zabije wiec chy...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dzisiaj do szkoły na szczęście zawozi nas Lilly, bo jak wczoraj Lara prowadziła to o mały włos by nas nie zabiła, chyba powinnam spróbować zdać egzamin no ale w sumie mam 2 darmowych uberów, a z moimi umiejętnościami do prędzej się zabije wiec chyba odpuszczę to sobie.

~skipe time~
Do szkoły dojechałyśmy całe, bo Lilly umie jeździć a nie tak jak Lara wcielenie zła za kółkiem ale mniejsza weszłyśmy akurat do tego cyrku i od razu ujrzałam anioła boskie piękno zwanym Jaden'em stał sobie z Paytone'm ruchaczem i Dylan'em.
Gdy podeszłyśmy do szafek ani na chwilę nie oderwałam wzroku od tego boga seksapilu.

Rose co ty tak ciągle patrzysz na tego twojego Jaden'a- powiedziała lara i spojrzała na mnie miną pedofila.

Wcale nie mojego i się na niego nie patrzę -zarumienilam się lekko

Taa wclae ty go normalnie rozbierasz wzrokiem - zaśmiała się Lilly

Tyy ludziuu musisz do niego napisać takie wyzwanie było musisz rozumiesz! - powiedziała lara, a raczej krzyknęła przez co wyglądała jak idiotka która trze mordę z byle powodu.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 08, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

the story of us life/P.M J.H D.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz