1. kör

194 7 1
                                    

"Pup Pup Boogie?"kérdezte Zuma.

"Már játszottuk" mondta a többi, mindannyian unottan feküdtek a nappaliban.

"Verseny az őrtorony körül?" kérdezte Rubble...

"Túl fárasztó." - mondta Chase ásítva, melyet Skye és Rocky tátongása követett.

"Mi lenne, ha megnéznénk, kinek van szüksége egy mentésre vagy bármilyen segítségre?" kérdezte Skye.

"Egy hete senki nem hívott minket! Kétlem, hogy bárkinek szüksége lenne ránk. " - érvelt Marshall.

A kutyik felsóhajtottak és szomorúan néztek a földre. Normális esetben, izgatottak amikor Ryder meglátogatta a családját, mivel ez azt jelentette, hogy egyedül kell vigyázniuk az Őrtoronyra. De sajnos unatkoztak.

"Ez nem jó" - kommentálta Zuma. "Tennünk kell valamit, és gyovsan kell cselekednünk, vagy elpovladunk, svácok."

"Mit szólnátok egy játékhoz?" kérdezte Marshall, felemelve a fejét.

"Milyen játékhoz?" kérdezte Chase.

Marshall gondolkodott rajta majd elmosolyodott "Felelsz vagy mersz! Azt mindig jó játszani."

Erre minden kutyi száján mosoly rajzolódott ki, senki sem tudott egy okot mondani, hogy miért ne játszák. Már egy tucat kihívás és kérdés jutott eszükbe, amelyeket fel akartak adni egymásnak, és az izgalom az arcukon lévő mosollyal kezdett megjelenni. Chase felállt és felemelte a mancsát. "Mindenki akar felelsz vagy merszezni? Szavazzunk!"

"Én!" kiáltott az öt kutyi majd mancsokat lehetett látni a levegőben.

"Akkor ez eldőlt. De szükségünk lesz valamire, amit pörgőként használhatunk, hogy eldöntsük, ki kezd." - mondta Chase miközben keresett egy palackot.

"Van egy csomó üveg a teherautómban" - mondta Rocky, miközben az ajtóhoz rohant. "Ne veszítsd el! Használd újra!"

Ahogy a kölykök összegyűltek egy kis körben, Rocky visszatért egy üres szódásüveggel, és középre helyezte. "Marshallnak kéne először mennie, elvégre is az ő ötlete volt" - mondta Skye a farkát csóválva.

"O-oké!"kiáltotta Marshall, majd megpörgette az üveget. Az üveg még pörgött egy ideig majd Rockynál állt meg. "Rocky, Felelsz vagy mersz?"

Rocky megdörzsölte az állát, mielőtt döntött, " Merek!"

Marshall vigyorgott. "Dobj ki valamit a normál szemétbe, amit újrahasznosítanál."

Rocky forgatta a szemét. "Ez könnyű." Körülnézett és meglátott egy cukorkát a padlón. Megragadta a fogaival majd odasétált egy szemeteshez és beledobta. "Látod? Semmi baj."

"Ez elég gyenge volt, havev."mutatott rá Zuma.

"Igen, nos... Szeretném látni, hogy jobbat csinálsz..."motyogta Marshall kicsit elpirulva.

"Ó majd látsz, havev... Majd látsz jobbat."

Rocky visszaült a helyére majd megpördítette a palackot. Ezúttal a vízi kutyira szállt. "Zuma? Felelsz vagy mersz?"

"Felelek. Nincs vejtegetnivalóm."büszkén hirdette Zuma-t, miközben felfújta a mellkasát.

Rocky vigyorgott. "Ezt már rég meg akartam kérdezni, mikor Alexnek segítettünk nem mondtad el a legnagyobb félelmed, szóval, mitől rettegsz Zuma?"

Mancs Őrjárat - Felesz vagy MerszWhere stories live. Discover now