Louis

313 10 4
                                    

                                                                   Imagine za sve sa Louisom


Setala si pustom i hladnom ulicom Londona, razmisljajuci si o dogadjaju koji se desio prije 20 min..

~ 20 min ranije ~

U klubu si sa drugaricama, tvoj momak Louis ti je javio da ne moze da dodje bas kada vam je godisnjica, posto si bila tuzna tvoje drugarice su odlucile da idete u grad da se provodite..
U tom klubu si cim si usla vidjela Louisa sa nekom curom kako se smiju u drustvu ostalih cura i momaka iz 1D... Nisi bas najbolje razumjela situaciju u kojoj si se nalazila.. Prije 10 min. ti je javio da ne moze da dodje do tebe da idete u grad a sada ga nalazis u klubu sa nepoznatom curom. Posto si se zagledala, tvoje drugarice su to primjetile i odlucile su da idu zajedno sa tobom za sto gdje se nalazio Louis...
Prisla si ali te Louis nije primjetio, dok se Niall nije zagrcnuo sokom..
Y/N:Cao Louis, vidim sada mozes da dodjes u grad, a kada te ja zovem da idemo u grad da proslavimo godisnjicu tada ne mozes...
Louis:Y/N ja ne znam o cemu ti pricas, ja i ti??Hahahahahahahaha molim te, ne nasmijavaj me!!!
Nisi mogla da vjerujes, Louis ti je rekao da ne zna o cemu govoris. Kada je to rekao cijeli tvoj svijet ti se srusio...
Y/N:Louis, mi smo u vezi, ja ne razumjem sta ti radis sa ovom doticnom osobom??rekla si to sva isfruistrirana...
Louis:Y/N ova doticna osoba kako si je ti nazvala je moja djevojka Eleanor, a sada te molim da napustis nas sto i ti i tvoje drugarice i da se kupite odavden, da vas moje oci vise nisu vidjele...
Kada je to rekao nisi mogla da vjerujes, da to govori tvoj Louis koji je prije neki dan govorio da te voli i da si mu ti jedina, da te nikad ne bi povrijedio....
Louis:Y/N i da samo da ti kazem da si mi ti bila samo opklada, a sada mozes da ides jer ja imam Eleanor...
Kada ti je to rekao cijeli tvoj svijet se srusio u tom momentu...
Y/N:Slusaj Louis, kad ti dodjes pameti, i kada te tvoja doticna ostavi nemoj meni ni slucajno da dolazis, kretenu jedan umobolni!!otrcala si placuci iz kluba.....

~ Sada ~

Sva sminka na tvojim ocima je razmazana, nista nisi mogla da vidis od suza, a i u tom momentu je pocela jaka kisa da pada... Kao da je i ona pati zajedno sa tobom.... Otisla si do mosta i gledala si u rijeku Temzu i odlucila si da se ubijes.. Jer si svatila da te je Louis tvoja najveca ljubav izdala i da ne mozes bez njega...
Svojima si napisala poruku preko telefona, i odlucila si to i da uradis...
Skocila si sa mosta u hladnu Temzu, i posle par minuta vise nista nisi osjecala, ni bol, ni tugu, ni ljubav.....

-Nadam se da vam se svidja i izvini te na greskama...

One Direction ImaginesWhere stories live. Discover now