Harry

273 7 4
                                    

Harry:Dell vrati se, molim te!!!vikao je Harry za tobom..
Ti:Ime mi je Adelissa!!!rekla si i nastavila si dalje da ides.. Ubrzo te je neko povukao za ruku i zagrlio, bio je to tvoj decko Harry.
Harry:Dell, molim te!Reci mi zasto si ljuta na mene??rekao je i pogledao te je sa svojim dva smaraga zelenim ocima..
Ti:Harry, ko je ona glupaca sto ste se zvaljili!?!derala si se na njega, na sred ulice..
Harry:To mi je bivsa cura, rekla je da ima problem i ja sam je pitao koji, i samo me je odjednom zazvaljila!!!pravdao mi se...
Ti:I tebi je to prijalo, pa nisi htio da je odgurnes!!lupila si mu najjacu samar tako da je odjeknula cak su i prolaznici uhvatili za svoj obraz kao da si i njih udarila...
Harry:Cemu ovo??rekao je drzeci ruku na obraz..
Otrcala si placuci u stan, i uzela svog velikog medu kojeg si dobila od Harryja....

~ 2 mjeseca poslije ~

Danas je tacno 2 mjeseca od kako si se posvadjala sa Harryjem, na sve nacine je pokusavao da se pomirite(cak je slao decke iz 1D da te nagovore da se pomirite) ali ti nisi htjela.. Njegova bivsa je potvrdila da je sa Harryjem u vezu, a on vec 5 dana spava ispred mojih vrata od stana...
Dvoumila si se dal da ga pustis u stan ili ne.. Dok si razmisljala sta da radis, tvoje noge su kretale prema vratima a da nisi ni primjetila da si ustala sa stolice.. Otvorila si ulazna vrata, a Harryjeva glava je pala na tvoje noge sto je izazvalo sa njegove strane da se probudi!
Harry:Dell, stvarno...prekinula si ga.
Ti:Harry, dodji!rekla si i smakla si se u stranu da moze da prodje...
Harry:Gdje da dodjem??upitao je tuzno..
Ti:Kod mene, razmisljala sam i odlucila sam da ne mogu bez tebe, falis mi nenormalno!!!rekla si i bacila mu se u zagrljaj i pocela si da places!!
Harry:Hey, bebo, smiri se!!!Volim te!!rekao je i poljubio te..
Usli ste u tvoj stan i povukla si ga prema svojoj sobi.. Prisla si mu i pocela da otkopcavas kosulju..
Harry:Sta...prekinula si ga opet..
Ti:Sssshh, necemo sada pricati!rekla si i poljubila si ga strastveno!! Harry te je uzeo u narucje i odnijeto te je do kreveta, lagano te spustio i poceo je da te ljubi svuda po licu, na kraju je presao na tvoj vrat.. Pocela si glasno da stenjes sto je kod njega izazvalo kratki smijeh, nastavio je da te ljubi, dok si ti njemu otkopcavala hlace.. Jednim pokretom ti je skinuo haljinu koju si imala na sebi, i bacio je negdje u stranu. Otisao je do svojih hlaca i uzeo nesto iz zadnjeg dzepa i dosao je do tebe, vidjela si da je to kondom. Lagano je uzeo kondom i stavi na svoju k****, i legao je preko tebe..
Harry:Spremna??upitao te i pogledao te brizno..
Ti:Nikad spremnija!rekla si i nasmijala se.. 
Poljubio te lagano i lagano usao u tebe..
Ti:Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, Harryy!!!proderala si se iz sve glasa, jer te je boljelo i od uzitka..
Harry se samo nasmijao i lagano poceo da se pomjera.. Tvoja soba se punila vasim uzdasima i vasim neizmjenicnim izgovaranjem imena!!
Harry:OHHHHHHHHH, DELLLLLLLL!!!Adelissa!!!proderao se kada je dosao do vrhunca.. Malo poslije njega si i ti dosla do vrhunca naravno proderala si se iz petnih zila...
Ti:Haaaaaaaaaa- HARRY!!!!!!!AAHHHHHHHHHHH, TOOOO!!!!!
Harry vas je pokrio i odlucili ste da odspavate.. Sutradan cim si se probudila, u novinama i na vjestima ste bili vi i posalo je velikim slovima " Harry i Adelissa vodili glasno ljubav ", cak je i jedan komsija izjavi da ste bili toliko glasni da se cula 4 bloka dalje...
Nakon 2 godine ste se vjencali i dobili ste sina Edwarda i cerku Darcy..
Kraj!!
Nadam se da ti se svidja, komentarisi!!!

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 02, 2015 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

One Direction ImaginesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant