Till vänster på bilden är alex's kläder och till höger är alla killars kläder.
Just nu sitter jag i en polis bil påväg till vängelset, det kommer ta ett tag dit så jag kan berätta lit kort om mig själv. Jag heter Alexandra föredrar Alex jag är 20 år och 170 cm lång. Jag bor utanför storstaden i en liten förort. Min familj, ja vad kan man säga om den än att jag hade en mamma och pappa bara, mamma dog i en bilolycka när jag var 13 och efter det så började min pappa förändras jätte mycket, tex han började dricka mycket först va det bara på dagarna sen började han dricka dagen runt, han låste in sig på sitt kontor hela tiden så han såg jag inte mycket av. Man faster tog hand om mig lite gran hon köpte mat och nya kläder. Efter 2 år så tog pappa livet av sig.. Jag vart helt förstörd, jag hade ingen kvar. Jag fick bo hos en fosterfamilj tills jag blev 16 sen va jag tvungen att byte fosterfamilj. Jag hade förändrats jätte mycket under dessa åren, jag hade blivit starkare som person, jag va med i bråk, rökte och drack. Sedan när jag hade fyllt 18 flytta jag in i en liten lägenhet. När jag va 19 så slutade jag att röka och dricka, men alla slagsmål blev fler, jag började sno pengar av folk så jag kunde betala mat, kläder,och hyra. Sedan äter jag hade fyllt 19 så spenderade jag mest min tid i fängelset.
- eyy välkommen till dit nya hem sa en av vakterna till mig
"shit" mumlade jag
Vakten tog på handfängsel och ledde mig in genom en dör, innanför dörren va det som en liten hall. Vi kom till ett ställe där jag skulle ta av mina nuvarande kläder och sätta på mig fängelsekläderna.
Jag la mina kläder i lådan och gav lådan till vakten som står och stirrar på min kropp.
- Hallå? Sa jag till han
Och han mumlade ett tyst "sorry"
Jag erkänner att jag har en snygg kropp, smal med kurvor på dom rätta ställena. Jag fråga vakten om jag kunde behålla mina underkläder och det fick jag, sedan började jag ta på mig byxorna, sedan en magtröja (det är väldigt varmt på detta stället så därför skulle jag ha på mig den, om jag häller bara ville ha bh under skjortan, och det ville jag inte för här fans det ju massa killar som inte hade sett en tjej på väldigt länge. Men om jag ska va ärlig så såg jag fram emot och va här, för jag har alltid haft bättre kontakt med killar än tjejer.
När jag hade fått på mig allt fick jag med en kasse men saker som jag skulle kunna behöva här tex extra underkläder två extra tröjor och byxor och sedan dusch assessorer. När jag sig dusch sakerna så frågade jag vakten direkt om jag skulle dusch med dom andra fångarna. Men det behövde jag inte för det finns ett privat dusch rum som jag kunde använda.
Jag följde vakten till en stor dörr och bakom dörren hörde jag massa röster skratt och skrik mm.
Okej nu gäller det.
YOU ARE READING
PFM ( prison for men)
Teen FictionAlexandra aka Alex också känd för förortens bad girl. Hon har en tendens att hamna i trubbel, men denna gång blir straffet helt olikt sig SVENSK