1.Bölüm - Karşılaşma 📌

1.4K 28 2
                                    

|Ankara/AylinEv|
-aylin zil sesiyle uyanır ve kapıyı açmaya gider, kimin olduğunu tahmin ederek gülümseyerek açar kapıyı.
Savaş:Günaydın uykucu sevgilim.
Aylin:Hoşgeldin canım.
Savaş:Hoşbuldum.
-savaş arkasından çiçekleri çıkarıp ayline uzatır ve yanağından öper.
Savaş:Erken gelirim, çıkar kahvaltı yaparız demiştim ama benim ki uyuyan güzel olmuş.
Aylin:Savaş ya.. Gece geç döndük yemekten, uykum da gelmedi eve gelince uyuyamamıştım geç kaldım işte. Ama sen bekle hazırlanırım ben hemen.
Savaş:Tamam bekliyorum o zaman. Hazırlan çıkalım, konuşacaklarım var seninle hem.
Aylin:Ne konuşacaksın ki?
Savaş:Çıkalım dışarı ondan sonra anlatıcam, hadi sevgilim.
Aylin:Tamam tamam, beklerken kahve içerebilirsin yerini biliyorsun.
Savaş:Tamam tamam.
...
-aylin hazırlandıktan sonra savaşla birlikte dışarı çıkarlar ve güzel bir restorana kahvaltıya gelirler.
Aylin:Ee konuş bakalım Savaş efendi. Ne anlatacaksın?
Savaş:Bir değil iki şey.
Aylin:Dinliyorum.
Savaş:Birkaç gün içinde İstanbul'a gidiyorum.
Aylin:İstanbul mu? Neden?
Savaş:İş için canım biliyorsun ya.
Aylin:Anladım.
Savaş:Bu kadarla kalmıyor tabi. Ne kadar sürecek belli değil teslimata ve gidişata bağlı.
Aylin:Anladım... Ben burdayım yine dimi?
Savaş:İkinci diyeceğim de o konuyla ilgili. Senden bu kez ayrı kalmak istemiyorum.
Aylin:Bende Savaş ama işler ayrı ayrı yürüyor.
Savaş:Ayrı ayrı yürümeyecek işte.
Aylin:Ne demek istiyorsun söyleyecek misin artık?
Savaş:Tamam tamam... Ben bu işi öğrenince Cihan Beyle konuştum. Ayrı ayrı yürümesin birlikte ilerletelim Aylinle diye. Yani anlayacağın giderken senin de gelmeni birlikte devam etmemizi istedim.
Aylin:Gerçekten mi? Ne dedi Cihan Bey? Kabul etti mi?
Savaş:Etti etti zaten birlikte yürütürsek daha iyi ve kolay olacağını söyledi. Yani sende istiyorsan birlikte gidiyoruz İstanbul'a.
Aylin:Gerçekten mi ya?
Savaş:Evet, birlikte gidiyoruz bu kez, ayrılmak yok. Tabi sende kabul edersen.
-aylin bir süre sessiz kalır, savaş elini tutar ve cevap beklercesine ayline bakar.
Savaş:Aylin?
Aylin:Gi-gidelim olur. Değişiklik olur hem burdan ayrılmak.
Savaş:Aynen. Hem eskileri görmezsin, hatırlamazsın.
Aylin:Çoktan unuttum ben merak etme. Görünce direk yolumu çeviriyorum biliyorsun.
Savaş:Biliyorum canım biliyorum...
...
|2GünSonra/CihanEv|
Cihan:Size kendim kadar güveniyorum Savaş, özellikle de sana.
Savaş:Merak etmeyin Cihan Bey. Burda nasılsak İstanbul'da da öyle devam edicez.
Cihan:Ondan şüphem yok ama sevgiline yani Ayline dikkat etmeye devam et.
Savaş:Hala şüpheniz mi var Aylinden?Bir yıl oldu Cihan Bey. Bir şey olsa ortaya çıkardı.
Cihan:Ne de olsa eski polis Savaş. Senin sevgilin olması değiştirmez bir şeyi.
Savaş:Haklısınız ama teşkilattan atılmış eski polis. Hem kanıtladı kendini kaç kez. Ve ben ona kendim kadar güveniyorum. Merak etmeyin siz.
Cihan:Tamam işleri batırmayın yeter. Yoksa sonuçları ne olur biliyorsun.
Savaş:Biliyorum biliyorum... Ben gideyim artık, Aylini alıp çıkıcaz yola.
Cihan:Tamam, çok dikkat edin...
...
|Hastane/Aylin|
Doktor:Test sonuçları geldi ama durumda pek değişen bir şey ne yazık ki Aylin.
Aylin:Kaç aydır hiç mi gelişme olmaz? O kadar tedavi uyguluyorsunuz.
Doktor:Yok maalesef.. Durumun nasıl?
Aylin:Yorgunluk, halsizlik oluyor sürekli.
Doktor:Anladım.. İlaçları kullanmayı ihmal etme sakın. Haftaya bekliyorum yine arayı açma.
Aylin:İlaçlar aklımda hep.. Ama haftaya gelemeyebilirim hatta bir süre gelemeyeceğim sanırım.
Doktor:Niye? Olmaz öyle şey yarım bırakamazsın tedaviyi konuştuk bunu.
Aylin:İş için İstanbul'a gitmek zorundayım. Bırakmak istemiyorum ama gitmem lazım.
Doktor:Tamam o halde gitmek zorundaysan ben İstanbul'da doktor arkadaşımı arıyorum o devam ediyor tedaviye.
Aylin:Nasıl olacak ki?
Doktor:Olur Aylin, hiç merak etme. Benim kadar iyi ilgilenir seninle hem. Sen aksatma yeter.
Aylin:Peki haberleşiriz o zaman.
Doktor:Tamam dikkat et kendine...
...
|AylinEv|
-Aylin hastaneden sonra eve gelmiş eşyalarını toparlıyodur. Akşama doğru Savaş Aylini almak için eve gelir.
Aylin:Hoşgeldin canım.
Savaş:Hoşbuldum, hazır mısın?
Aylin:Hazırım hazırım. Çıkıyor muyuz?
Savaş:Evet araba bekliyor. Tır yola çıktı.
Aylin:Tamam sen bavulu alır mısın geliyorum hemen.
Savaş:Alırım canım hallet işini sen.
-Savaş bavulu alır ve arabaya götürür. Aylin'de son alacaklarını alıp evden çıkar.
...
|Gece/Araba|
Savaş:Uykun geldiyse uyu istersen biraz. Var daha yolumuz.
Aylin:Yok canım ya iyiyim böyle.
Savaş:Aylin şu evlilik işine hala hazır değil misin? Teklifimi kabul ettin ama evlenemedik hala.
Aylin:Bilmiyorum Savaş ya.. Hazır mıyım yeni bir evliliğe bilmiyorum.
Savaş:Sevgilim iki sene geçti nerdeyse üstünden. Bence çoktan hazırsın. Ben artık karım olmanı istiyorum.
Aylin:Bende istiyorum evlenmek ama bilmiyorum ya.
Savaş:Biraz daha düşün. İstanbul'a gitmişken kıyalım nikahı. Ankaraya dönünce de güzel sade bir düğün yaparız ne dersin?
Aylin:Düşüneyim en azından birkaç gün.
Savaş:Tamam canım.
-Savaş, Aylini öper ve yola devam eder.
...
|3GünSonra/Merkez|
Mesut:Yani bu adamlar Ankara da yürütemedi işleri buraya mı geldiler?
Hakan:İstanbul'un zehri yetiyordu zaten bunlar mı kaldı bir de?
Rıza:Aynen öyle. Ankara da az gelmiş işleri, büyütmek için buraya da tezgah kurmuşlar.
Hüsnü:Akla bak ya..
Selin:Bu adam Ankara'nın en büyük taciri miymiş Rıza baba şimdi? Kalsaydı orda.
Rıza:Aynen öyle Ankara'nın en büyüğü ve polis sürekli ensesinde.
Mesut:E niye almamışlar adamı uzattılar bize kadar?
Rıza:Yeterli delil elde etmek ve tüm malları ele geçirmek için.
Ali:Şimdi bu adam İstanbulda mı? Nasıl alıyoruz peki? Kim sızacak içeri?
Rıza:Sızma falan yok takip ediyoruz 7/24. Üstelik gelen bilgiye göre Cihan değil iki önemli adamı İstanbul'a gelmiş işleri yürütmek için.
Hüsnü:Vay be.. Hayır bi bu eksikti onca iş arasında.
Mesut:Takibi nasıl yapıyoruz şimdi?
Rıza:Devriye gibi nöbetleşe takip edeceksiniz. Büyük teslimat olmasını bekliyoruz. Alınan bilgiye göre büyük bir tır ile geliyorlar İstanbul'a. Teslimat olacağı günü öğrenip teslimat sırasında basıyoruz.
Hüsnü:Adresleri falan var mı ki elimizde?
Rıza:Ankaradan bir ekip peşlerinde onlar gittikleri adrese kadar takip edip bize devredecekler.
Hakan:Ondan sonra da bize kalıyor yani iş.. Peki kiminle başlıyor nöbet?
Rıza:Güzel soru.. Seninle başlayalım Hakan.
Hakan:Olur baba.
Rıza:Yanında bir de Ali.
Ali:Tamamdır baba..
Rıza:Ankara'daki ekip bilgi verdikten sonra başlıyor işiniz.. Hazırlıklı olun.
Hakan:Emredersiniz müdürüm...
...
|Sabah/Aylin&SavaşEv|
Aylin:Yoruldum ya..
Savaş:Bende.. Biraz dinlenelim çıkıyoruz.
Aylin:Nereye?
Savaş:Toplantı var teslimat öncesi görüşme.
Aylin:Anladım.. Tek gitseydin sen.
Savaş:Birlikte gitmemiz daha iyi.
Aylin:Peki sen nasıl istersen...
Savaş:Hadi gel dinlenelim biraz.
Aylin:Sen yat uyu ben biraz dışarıda dolanıcam ya, etrafı gezeyim.
Savaş:Tamam dikkat et.
Aylin:Merak etme..
-Savaş Aylini öper ve odasına gider Aylin de bahçeye çıkar.
...
|AlHak/Araba|
Ali:Böyle bekleyecek miyiz biz ya?
Hakan:Maalesef kardeşim... Aha bak biri çıkıyor dışarı.
Ali:Yanındaki kadın bu..
Hakan:Amma da uzakta durduk ya.. Doğru dürüst görünmüyor.
Ali:Yakında dursak anlarlar oğlum...
Hakan:Artık dışarı falan çıkmalarını beklicez.
Ali:Mecburen... Neyse dur termosta çay vardı ondan içelim.
Hakan:İyi akıl etmişsin.
...
|Akşam/Bar Önü|
-Savaş ve Aylin görüşme yapmak için bir bara gelirler. Hakan ve Ali de sürekli peşlerindedir.
Ali:İçeri girdiler yüzlerini yine göremedik.
Hakan:Çok mesafeli gidiyosun.
Ali:Yakın durayım da anlasınlar mı Hakan?
Hakan:İyi iyi.. Ne yapacaklar içerde bilmemiz lazım?
Ali:İçeri mi giriyoruz?
Hakan:Aynen öyle. Ama önce vericiyi çıkar geçerken çaktırmadan takalım arabaya.
Ali:Tamam, al...
-Hakan arabaya vericiyi yerleştirdikten sonra Aliyle bara girerler. En köşede bir yere geçerler. Savaş ve Aylinin arkası onlara dönük karşılarındaki adamlarla konuşuyorlardır.
Ali:Yaklaşmak lazım. Bir iki kare fotoğraf alalım.
Hakan:Ee gel o zaman nerden anlayacaklar polis olduğumuzu.
Ali:İyi madem...
-Aliyle Hakan Aylinlerin olduğu masaya doğru yürürler. Hakan'ın elinde içki bardağı vardır. Tam masaya geçerken Aylin de arkasını döner ve bir anda Hakan'a çarpar.
Aylin:Allah kahretsin ya.
Hakan:Pardon..
-İkisi de kafalarını kaldırdıkları an birbirlerini görürler. Ikisi de hatta Ali bile şaşırır.
Hakan:(sessizce) Aylin?
Ali:(sessizce) Yuh!
-Aylin bir süre bir şey demeden durur.
Aylin:Dikkat etsenize beyefendi ya!
-Savaş da o an arkasını döner ve Aylinle Hakana bakar.
Savaş:Sevgilim sorun mu var?
Aylin:(gülümseyerek Savaşa bakar) Küçük bir sakarlık canım, sorun yok.
-Hakan arkasını döner ve ne olduğunu anlamaya çalışır.
Hakan:Sevgilim mi?
Savaş:Beyefendi dikkat edin biraz.
Hakan:Pa-pardon... Özür dilerim...
-Aylin önüne döner, Ali de Hakanı yanına çeker. Hakan bütün gece Aylini izler ve ne olduğunu anlamaya çalışır.

                         1. Bölüm Sonu 📌

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin