2.Bölüm - Gerçek 📌

696 23 2
                                    

|Bar|
Aylin hala Hakanı gördüğüne inanamıyordu. Aynı şekilde Hakan da inanmamıştı. Aylin üstünü temizlemek için Savaş'ın yanından ayrılıp lavaboya gitmişti. Hakan ise hala düşünüyordu.
Hakan:Ali Aylin di dimi? Yanlış görmedim duymadım.
Ali:Aylin kardeşim Aylin.. Bizim Aylin.
Hakan:İyi de ne işi var?
Ali:Görevde demek ki.. Tesadüfe bak sen.
Hakan:Sevgilim dedi.
Ali:Ne?
Hakan:Şu yanındaki herif sevgilim dedi Ayline.
Ali:Görev icabı işte anla.. Hem sanane lan.
Hakan:Doğru banane... Ben geliyorum az sonra.
Ali:Nereye lan?
Hakan:Geliyorum.
-Hakan lavabonun önünde Aylini beklemeye başlar. Aylin ise içeride kendi kendine konuşuyordu.
Aylin:Allah kahretsin ya! Nerden çıktınız şimdi siz!? Yanlış bir hareket yapmazsın umarım Hakan. Pahalıya patlar yoksa..
-Aylin lavabodan çıkar, tam giderken Hakan kolundan tutar ve durdurur.
Aylin:Noluyor be?
Hakan:Ne işin var senin burda?
Aylin:Sanane Hakan.
Hakan:Görevde misin? Niye yanındasın o herifin? Sevgilim dedi üstelik sana.
Aylin:Sanana dedim Hakan! Görevde falan değilim. Ne işim olacak görevle.
Hakan:Aylin biliyoruz her şeyi.
Aylin:Ne biliyorsunuz ya? Görevde falan değilim. Savaş da erkek arkadaşım benim.
Hakan:Aylin numara çekme bana.
Aylin:Ne numarası çekicem ya? Saklayacak bir şey de yok. Dediğim gibi Savaş erkek arkadaşım hatta yakında evleneceğim adam.
Hakan:Ne?
-Aylin Hakanı iter ve parmağında ki yüzüğü gösterir.
Aylin:Bak kanıtı da bu! Rahat bırak beni.
-O esnada Savaş gelir.
Savaş:Aylin ne oluyor burda? Bi sorun mu var?
Aylin:Yok sevgilim sorun yok. Beyefendi özür diledi tekrar bende sorun olmadığını söyledim de... Gidiyor muyuz?
Savaş:Gidiyoruz canım, geç oluyor zaten.
Aylin:Tamam canım...
-Aylin, Savaşın koluna girer ve bardan ayrılırlar. Hemen sonra Ali Hakan'ın yanına gelir. Hakan hala duyduklarına şaşkındır.
Ali:Öğrendin mi bir şeyler? Kavga mı ettiniz yoksa iki dakika da?
Hakan:...
Ali:(hakanı dürter) Lan Hakan...
Hakan:Sevgilim, evleneceğim adam dedi.
Ali:Ne?
Hakan:Görevde falan değilim dedi. Yanındaki adam da evleneceği adammış. Yüzük bile vardı.
Ali:Numaradır Hakan. İnanmadın dimi?Aylin lan o yabancı değil.
Hakan:Hiç numara gibi değildi.. Çok ciddiydi Ali.
Ali:Saçma sapan konuşma lan.
Hakan:Merkeze gidip soruştursak iyi olur.
Ali:Şimdi takip yapmamız lazım. Sabah hallederiz hadi...
...
-Sabaha kadar Aylinle Savaşın evinin önünde beklerler. Hakan bütün gece Aylinin dediklerini düşünür. Sabah nöbeti Ezgiyle Cemal'e devredip merkeze geçerler.
Hakan:Rıza baba şu görevde Aylinin alakası ne?
Rıza:Aylin mi? Ne alaka?
Hakan:Baba o adamın yanındaki ikinci kişi Aylin.
Hüsnü:Ali ne diyor Hakan?
Ali:Doğru diyor abi.. Akşam barda Aylin de vardı. Sabah evi gözlerken uzakta olduğumuz için farketmedik ama Aylin abi.
Hakan:Görev olup olmadığını sordum ancak görev değil dedi.. Üstelik...
Selin:Üstelik ne?
Hakan:Yanındaki adam sevgilisiymiş. Evlenecekmiş hatta.
Hüsnü:Saçmalık bu be. Görev olduğu anlaşılıyor burdan. İnanmadınız herhalde.
Ali:Ben inanmadım ama Hakan çok ciddi olduğunu söyledi.
Mesut:Saçmalamayın lan.. Görevdir işte. İşimiz de kolaylaştı hem.
Hakan:Baba hemen sorsan bi.
Rıza:Hallediyorum hemen.. Kaybolmayın bir yere.
Hüsnü:Tamam baba.
-Rıza konuşmak için toplantı odasından çıkar.
Hüsnü:Boşuna bekliyoruz böyle. Rıza baba gelecek görev diyecek.
Mesut:Aynen ya.
Hakan:İnşallah...
-Birkaç dakika sonra Rıza geri gelir.
Ali:Hah geldi babam... Söyle de rahatlayalım baba ya. Görevmiş dimi?
Rıza:Hayır.
Hüsnü:Nasıl hayır?
Rıza:Görev değil.. Kaç yeri kaç müdürü aradım ama görev değil.
Selin:Nasıl ya?
Rıza:Aylin yaklaşık bir yıl önce ağır bir soruşturma yüzünden atılmış meslekten ondan sonra da ne yapmış bilen yok.
Mesut:Baba kurmacadır ya.
Ali:Aynen ya. Başka açıklaması olamaz.
Hakan:(sakince) Ciddi konuştu Aylin demiştim. Görev değilmiş işte.
Mesut:Saçmalama lan!
Rıza:Görev falan değil çocuklar Aylin de işin içinde. Belki de meslekten atılmasının sebebi de budur. Ağır bir soruşturma, detayını öğrenmedim daha. İnanması zor evet ama gerçek buymuş.. Ama bu işin peşini bırakmıyorum tabiki. Neler olduğunu anlarız yakında. Sizde işinizin başında olun.
-Hakan ayağa kalkar.
Hakan:Daha fazla detay öğrenmeye gerek yok bence baba. Aylin o adamın yanında işlerle alakası var mı yok mu bilmem ama o adamın nişanlısı Aylin, evleniyormuş yakında.
Selin:Ne?
Mesut:Bu kadarına da yuh ama. Olmaz lan öyle şey.
Hakan:Olmuş abi. Parmağında yüzük vardı yüzük. Bizim yüzüğümüz de değil ha. O Savaş denilen adamla evleniyor Aylin! Sevgilim dedi yanımda koluna girip gitti gitti. Daha detaya gerek var mı sence?
Mesut:Saçmalık lan bunların hepsi...
...
|Aylin&SavaşEv|
Savaş:Sen dünden beri çok durgunsun sanki. Bir sorun mu oldu hayatım?
Aylin:Yok canım ne sorun olacak.. İyiyim merak etme.. Ne oldu teslimat işi?
Savaş:İlk posta iki gün sonra teslim edilecek.
Aylin:Anladım.. Sonrasında peki?
Savaş:İki tır daha gelecek biri ikinci posta diğeri de dağıtım.
Aylin:Anladım canım.. Çok iş düşüyor burada bize desene.
Savaş:Aynen güzelim.. Elemanları falan sıkıca ayarlamak gerekecek.
Aylin:Sen halledersin sevgilim.
-Savaş, Aylini öper.
Savaş:Yolda konuştuğumuz konu hakkında karar verdin mi?
Aylin:Evlilik meselesi mi?
Savaş:Hı hı... Düğün işini hiç sorun etme Ankara da hallederiz ama nikah işini çözsek diyorum.
Aylin:Biraz daha bekleyelim Savaş. Nasıl olsa burdayız daha.
Savaş:Peki güzelim, sen nasıl istersen... Bu akşam seninle bir yerlerde vakit geçirelim mi ne dersin?
Aylin:İyi olurr, değişiklik olur hem.
Savaş:Tamam o zaman, hazırlan sen akşama çıkarız.
Aylin:Tamamdır...
...
|Merkez|
-Hakan hala Aylin'i gördüğü anı, Rıza'nın dediklerini düşünüyordur. O esnada telefonu çalar.
Hakan:Efendim Bahar?
Bahar:Hala aynı mı durum Hakan? Bitti mi kesin yani?
Hakan:Bak Bahar sana hiçbir şey olmadı hataydı dedim dimi ben? Sana karşı hiçbir şey hissetmemiştim de dedim. Daha fazla deşmenin manası yok.
Bahar:Tamam kusura bakma.
Hakan:Tamam.. Bu kadar mı diyeceğin bir şey yoksa kapatıyorum.
Bahar:Var aslında... Eşyaları almaya gelicem ama hemen dönücem eğer müsaitsen görüşebilir miyiz? Gelebilir misin evin oraya?
Hakan:Bilmiyorum Bahar. İşler yoğun, gelemem sanırım. Kafam allak bullak zaten.
Bahar:Niye sorun mu var?
Hakan:Seni ilgilendiren bir şey yok. Dediğim gibi gelemem büyük ihtimalle, bekleme zaten.
Bahar:Peki, görüşürüz Hakan.
Hakan:Hı hı.
-Hakan telefonu kapatır ve masaya koyar. Ama aklındaki düşünceler onu yiyip bitiriyodur.
Hakan:Sinem şu takip ettiğimiz adamın kimliğini tespit ettin dimi sen?
Sinem:Evet komiserim.
Hakan:Neymiş adı falan?
Sinem:Savaş Dinçer..
Hakan:Savaş demek... Versene dosyasını.
Sinem:(dosyayı uzatır) Buyrun komiserim.. Diğer şahsın dosyası da lazım mı? Neydi adı..
Hakan:Aylin.. Aylin Çı-Aydın ..Gerek yok ona..
-Hakan, Savaşın dosyasını inceler.
Hakan:Nasıl yaparsın Aylin ya nasıl ya? Sen meslekten atılacak başkasıyla birlikte olacak biri değilsin ki. Her şeyin bir açıklaması olduğuna inanıyorum ben. Yapmazsın öyle şey..
-Az sonra Rıza ve Engin gelir. Engin elindeki dosyayı ve telsizi sinirle masaya atar.
Engin:Rıza baba kaç yıl tanımasam tamam derim de bizim kız ya..
Rıza:Bende inanamıyorum ama öyleymiş işte Engin ne yapıcaz? Bundan sonrası belli.
Hakan:Müdürüm? Ne oldu? Aylinle mi ilgili?
Engin:Evet... Ankarayla falan konuştuk iyice öğrendik meslekten atılmasını.
Hakan:Neden atılmış peki?
Rıza:Takipte olduğumuz adamın mallarını polisin elinden alınmasına yardımcı olmuş Aylin.
Engin:Malları narkotikten çalmış bir şekilde teslim etmiş adamlara.. Üstelik bir de..
Hakan:Bir de ne?
Rıza:Bi polis memurunun yaralanmasında adı geçiyor ama kanıtlanamamış onun vurduğu.
Engin:Ama eski ekibi emin Aylin'in olduğundan sadece kanıtlanamadığı için serbest.
Hakan:Ben inanamıyorum böyle bir şeye ya.. Aylini kendimden çok tanırım ben yapmaz o böyle bir şey.. Benim tanıdığım Aylin yapmazdı.
Engin:Bizim tanıdığımız Aylin değil demek ki Hakan. Bu saatten sonra Aylinde kontağımızda, işin içinde o da var.
Rıza:Operasyon sırasında Aylin de alınıyor suçlu olarak.
Hakan:İnanamıyorum hala ben ya.
Engin:Hiçbirimiz inanamıyoruz Hakan...
...
|Akşam/Restoran|
-Akşam Aylinle Savaş yemeğe gelmiştir. Takipte Hakan ve Selin vardır. Ayline görünmeden restorana takiptedirler.
Aylin:Çok güzel bir gece oldu Savaş.
Savaş:Her şey senin için bitanem.. Buradayız daha çok geliriz.
Aylin:Gelelim daha güzel geçiyor zaman.
-Savaş, Aylinin elini tutar, Aylin Savaşın yüzünü sever.
Savaş:Seni çok seviyorum.
Aylin:Bende seni sevgilim.
Savaş:Sende iyiki geldin benimle.
Aylin:İyiki sevgilim. Senden ayrı kalmaya dayanamazdım ben artık.
Savaş:Bende Aylin bende.. Biz daha fazla gerçekten ayrı kalmayalım, evlenelim bir an önce Aylin.
Aylin:Tamam dedim ya Savaş. Buradayken birkaç gün sonra en azından kıyarız nikahımızı.
-Savaş Aylinin elini öper. Hakan ve Selin ise uzaktan onları dinlemeye çalışıyordur.
Hakan:Sinirlerim bozuluyor benim artık.. Aylin nasıl yapar ya?
Selin:Bilmiyorum Hakan, ben hala inanmak istemiyorum.
Hakan:Görünen duyduğumuz her şey ortada Selin. Aylin taraf değiştirmiş işte.
Selin:İnanması kolay mı sana göre Hakan? Nasıl unuttun Aylini?
Hakan:Ben unutmadım onu ama o beni unutmuş gördüğün gibi. Bak yanında başka bir adam.. Onun elini tutup ona gülüyor, onun yüzünü seviyor gördün işte.. O beni çoktan unutmuş.
-Savaş, Aylini dansa kaldırır ve neşeyle dans ederler. Dans ederken arada Hakanla Selinin masasına doğru yaklaşırlar.
Savaş:Bi alışverişe çıkalım. Nikah için kıyafet gerek.
Aylin:Olur, çıkarız.. Şu teslimat işini halledelim de.
Savaş:Yarından sonra ilk postayı verince biraz rahatlatıyoruz. Sonrasında ikinci posta ve İstanbul'da dağıtıma devam. Salıcaz her yere malları.
Aylin:Güzel olacak diyorsun yani.
Savaş:Aynen öyle...
Hakan:Nikah mı dediler?
Selin:İkimizde yanlış duymadıysak eğer nikah dediler. Evleniyor gerçekten Aylin.
Hakan:Artık inandım tamamen Aylin unutmuş çoktan...Baksana nasıl da mutlu hem onun yanında.
...
|2GünSonra/Ekip Aracı|
Engin:Ali mesafeyi koru, sakın anlamasınlar takipte olduğumuzu.
Ali:Tamam abi.
Rıza:Çatışma çıkma ihtimali yüksek. Dikkatli olsun herkes.
Selin:Çok dikkatli olmamız lazım.. Aylin de orda. Yaralanma ihtimali var bizim tarafımızdan.
Hakan:Aylin de onlardan ama Selin bi farkı yok onlardan.
Hüsnü:Bunun içi ne çabuk soğudu Ayline karşı.
Selin:Evleneceğini duyduğu gün soğudu içi abi...
Mesut:Ayline karşı hepimiz dikkatli olmalıyız polis eski de olsa.. Attığını da vuruyor hem.
Rıza:Aynen öyle.. Dikkat edin hepiniz.
...
-Aylin, Savaş ve diğerleri limana teslimat alanına gelir. Ekipte alanda gizlenmiştir. Ali tüfeğiyle yerini alır.
Rıza:Ali teslim ol çağrısı sonrası yanlış harekette iş sende başlıyor.
Ali:Tamamdır baba.
-Teslimat yapılır.
Savaş:İkinci tır da haftaya sizde Gökhan bey.
Gökhan:Bekliyoruz Savaş.. Aylin sende burada devam ediyorsun görüyorum ki.
Aylin:Birlikte yürütüyoruz artık. Böylesi daha kolay.
Gökhan:İstanbul ayağını denk alsın desenize.
Aylin:Aynen öyle.
Gökhan:Birde sana sorayım mal her zaman ki mal mı?
Aylin:Bizzat kendim denedim her zamanki mal. Bizde hata olmaz bilirsiniz.
Gökhan:Bilirim bilirim...
-Iki taraf da arabalarına binecekken ekip tarafından teslim ol çağrısı yapılır.
Gökhan:Allah kahretsin!
Aylin:Polis nerden çıktı ya?
Engin:Her taraf polis kaçışınız yok. Teslim olun!!
Aylin:Teslim olacak değiliz dimi? Hallederiz dimi Savaş?
Savaş:Elbette hallederiz... Ateş edin lan! Gökhan bey çıkın siz. Aylin sende git.
Aylin:Olmaz bırakmam.
Savaş:Dikkat et o zaman...
Rıza:Ali atış sende.
-Ali ilk atışıyla Savaş'ı ayağından vurur.
Savaş:Aghh.
Aylin:Savaş! Savaş iyi misin?
Ali:Savaş ayağından vuruldu baba.
Engin:Hadi alalım şunları.
Hakan:Aylin bende...
-Hakan, Ayline zarar vermeyecek şekilde etrafına ateş ediyordur. Aylin koşarak Savaşın yanına gider.
Aylin:Savaş iyi misin? Bir şey söyle Savaş.
Savaş:İyiyim merak etme.. Çıkmamız lazım Aylin burdan.
Aylin:Çıkıcaz sevgilim çıkıcaz.
-Aylin, silahı eline alır ve ateş etmeye devam eder. Ateş ederken ona doğru ateş eden Hakanı görür. Hakan da Aylin'i farkeder.
Aylin:Senden geldi demek o mermi Hakan..
-Aylin, Hakana doğru ateş eder.
Hakan:Bize de silah sıkıyorsun demek artık Aylin...
Aylin:Kendiniz kaşındınız Hakan..
-Aylin, Hakana doğru ateş etmeye devam eder ve attığı kurşunlardan biri Hakanı bulur.
Hakan:Aghh... Allah kahretsin ya.. Sevdana da kurşun sıktın demek Aylin.

                              2. Bölüm Sonu 📌

Senden SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin