Dusmani sau Prieteni ?!

96 1 0
                                    

Scoala.. luase sfarsit . Fireste.. toti copii se gandeau numai la vacanta.. si la timpul liber care trebuia sa fie irosit prin anumite lucruri .. Printre acei copii ma enumeram si eu .  Mi-am inceput vacanta.. stand cu prietenii afara si .. vorbind despre cat de greu a fost.. anul scolar.. cand de-odata.. pe chipul unui prieten.. a aparut o lacrima .. Uitandu-ma la el.. uimita.. l-am intrebat ,, Ce s-a intamplat ? '' .  S-a uitat la mine.. si a izbucnit in plans . Toti ne uitam ingroziti si nu stiam ce se intampla.. cand  a incercat sa ne spuna doua cuvinte cu o voce mai ragusita.. ,, Ma mut '' .  Auzind asta.. toti am crezut ca glumeste.. si nu am luat in serios . Dar.. el nu se mai oprea din plans.. atunci mi-am dat seama.. de durerea care o avea in suflet . Cum sa ne despartim.. o gasca de prieteni.. care.. stateam de 3 ani impreuna.. In acelasi bloc . Vorbind despre acest subiect.. am avut curajul sa il intreb de ce se muta.. si unde , iar el a plecat capul si rusinat .. a spus.. ,, Parintii mei.. nu mai au suficienti bani .. sa achite datoriile. . Ne mutam la Filiasi '' .  Am mai vorbit.. pana cand am incercat sa il facem sa uite.. si sa petrecem timpul care ne mai ramasese impreuna.. 

Ziua urmatoare.. toti vecinii din bloc.. vorbeau de mutarea sa.. Printre toate.. vocile.. am auzit ceva de genul ,, S-au mutat.. Deja si-au luat lucrurile .'' . Nu imi venea sa cred.. Prietenul nostru.. plecase.. fara niciun ,, adio '' .. fara nici o imbratisare.. de ramas bun . Dar.. din greseala.. mi'a ,, sarit in gand '' .. ,, Dar.. daca s-a mutat.. inseamna ca noi vecini o sa se mute aici .. ''.   Peste.. aproximativ doua zile.. aflasem.. ca o sa avem doi vecini.. Am incercat sa ma interesez.. de mai multe detalii.. dar nu am aflat mare lucru.. decat cateva lucruri.. care ma faceau fericita intr-un anumit fel .. Am aflat ca era de varsta mea.. un baiat.. si eram la aceeasi scoala .. Ma gandeam.. ,, humph.. o sa am si eu cu cine sa merg.. si sa vin de la scoala '' . 

Intr-o dimineata.. se auzea.. ca cineva nu are somn.. si munceste.. Am coborat pe scari.. sa vad de unde se auzea zgomotul infernal.. si cand.. m-am uitat la apartamentul 12 [ apartamentul in care prietenul meu locuise ] .. un om.. lucra.. si incerca sa isi aranjeze locuinta cat mai frumos . Mi-am dat seama.. ca sunt noi vecini.. dar.. unde este acel baiat.. de care aflasem atatea.. 

 Stiti.. si voi cat de grea este matematica .. nu ?! . Normal.. Si ca sa incerc.. sa am note mari.. eu faceam meditatii in timpul verii .. , iar intr-o seara.. cand veneam de la meditatie.. Eram gata.. sa sun la interfon pentru a intra.. in scara.. Dar.. cand sa sun.. usa mi' s-a deschis .. iar privirea.. mea s-a intalnit cu privirea altcuiva.. Avea niste ochi caprui.. in care te pierdeai rapid.. si o gluga-n cap.. Cam.. 10 secunde.. maxim.. am stat privindu'ne .. Apoi.. Am trecut unul pe langa altul.. Exact.. era noul meu vecin . 

Dusmani sau Prieteni ?!Where stories live. Discover now