Ajungand.. in camera.. mea.. mi-am dat seama.. ca dadusem ochii cu vecinul meu .. Normal.. ca oricine altcineva.. eram curioasa sa aflu lucruri noi.. si desigur sa ne imprietenim .. Lasand.. la o parte.. pe vecinul meu .. la invatatura scadeam din ce in ce .. mai mult.. iar eu.. in loc sa invat..pierdeam timpul cu prietenii mei .. Eram constienta.. ca imi va afecta.. media.. la viitorul an scolar..
Seara.. urmatoare.. ma intorceam de la magazin.. Uitandu-ma in jur.. am vazut o persoana.. cu o gluga in cap.. care mergea foarte rapid.. in scara.. Imediat.. mi-am dat seama.. ca este el .. Vecinul meu ... O luasem din ce in ce .. mai repede.. ca sa ma intalnesc cu el.. sa facem cunostinta.. Mi-a deschis usa.. si nu am apucat decat sa zic : Multumesc... am auzit doar.. ,, Cu placere ''.. si nu l-am mai vazut.. Deja fugise pe scari.. Nu mai puteam sa il prind .. Incercam sa mi-l scot din cap.. dar pur si simplu nu puteam.. numai la el cadeam pe ganduri..
Ziua urmatoare.. O prietena.. mai apropiata.. ma suna sa iesim.. Am acceptat.. Am petrecut ceva timp impreuna.. iar atunci cand ne-am luat ramas bun .. mi-am vazut de drum.. si am ajuns in fata blocului.. cand am vazut .. exact.. pe vecinul meu.. scriind ,, AnDy'' pe o masina.. Iar eu.. mi-am zis ,, Hah.. Asta-i numele tau ''.. Ma bucurasem.. sa ii stiu numele .. Nu stiu de ce.. dar.. in mine.. exista o fericire imensa.. de fiecare data.. cand il zaream..
Trecusera.. cam.. doua saptamani.. din vacanta.. si.. Aveam chef.. de iesit cu bicicleta.. Am iesit cu varul meu mai mic.. cam de 7 ani .. Stia si el... de noul vecin.. Si .. am iesit cu el.. cum ziceam.. Am dat.. cateva ture.. cand.. m-am uitat in spatele meu.. era Andy .. pe o bicicleta.. iar cand varul meu l-a vazut.. a strigat in gura mare ,, HEI.. UIte-l PE ALA .. DE CARE ITI PLACE '' . M-am inrosit.. si imediat.. am inceput sa pedalez.. din ce in ce mai tare.. dar.. cand m-am uitat in spatele meu.. era el.. zambind.. am dat cateva ture.. el ma urmarea.. cand ne-am retras.. la scara.. urcandu-ne bicicletele .. mi-am facut curaj si am indraznit '' Eu sunt Alexandra.. imi pare bine ! '' iar el '' Huh.. Adi '' .. nu aveam ce comenta.. despre el.. Inca nu il cunosteam personal .. ca sa va pot zice ceva..
Ziua urmatoare.. cum facusem cunostinta.. am zabovit toata ziua.. afara.. asteptandu-l.. Ma simteam ca un pierde vara.. Si.. a aparut.. in final.. pe bicicleta.. la fel.. iar eu .. tot pe bicicleta fireste.. ne-am intalnit.. si a zis : Te mai plimbi ? .. iar eu : haha.. aa.. Da.. :d . . Cam peste.. o ora.. sa zic.. am vrut sa merg la magazin.. Si i-am zis.. ca revin imediat.. si am fugit pe jos.. dar cand m-am uitat in stanga mea.. el era langa mine pe bicicleta.. Ciudat.. Dar.. a scos bani din buzunar si a zis : Ia si tu doua sticle de suc . iar eu.. ce sa mai zic.. Apoi am baut sucul.. impreuna.. si ne-am vazut de drum.. Se facuse tarziu.. vroiam sa plec.. dar ma implora sa mai stau.. Doua minute .. am stat.. apoi am plecat.. Nu mai puteam sta..
Peste doua zile .. Eram cu prietenii.. stateam la scara.. el apare.. si am inceput sa vorbim cu el.. sa .. aflam mai multe.. Si ne imprietenisem.. Scopul meu era.. implinit .. ^ ^ .. Apoi.. o vecina iese din scara.. si face spre el ,, Sa ai grija de ei.. tu esti mai mare ''. El .. si eu .. am inlemnit.. uitandu-ne cu o fata.. ciudata.. apoi.. a dat din cap.. si a spus ,, Normal '' .
Parea de treaba .. Asa credeam.. pe moment.. Cam.. patru.. cinci zile.. nu il mai vazusem.. si.. ca tot ma gandeam la el.. aparuse .. Normal.. pe bicicleta.. si eu .. la fel.. >.< .. Ne-am mai plimbat.. in timp ce.. mai multe fete.. care nu ma suportam.. ( orice fata.. are rivale ) se holbau cu gura cascata..