BAYAN MUTSUZ

670 8 0
                                    

Hikayemin adındanda belli oldugu gibi bu benim günlüğüm. Kalkıp burda akıl verecek kadar alim değilim. Evliligimde neler oluyor kisisel olarak yazacağım. Bazende evliliklere genel bakıcam sanırım.

Hadi başlayayım...

Bir cok insanın yaptığı hatayı yapıp bende 1sene önce evlendim. Hata diyorum çünkü çevremde mutlu düzgün bi evlilik olmadığı halde sanki bi ilki başarıcakmışım gibi kalkıştım. Seviyordukta birbirimizi. Evlenince mutlu olmaya yetmeyen hersey vardı bizde. Aşk ,sevgi ,saygı , huzur, mutluluk , romantizm...

Evlenince uçtu gitti hepsi. Büyü bozuldu. Aptallaşıyo insan. Noluyo bee dediğin anlar oluyor. Evlilik sadece çiftin bir araya gelmesi değil aile büyüklerininde devrede olduğu bi müesseseymiş aklınızda bulunsun. Aile yüzündende cok tartıştık cünkü. Hatalı davrandık telafi etmek yerine kenara not alıp yeri geldiğinde başka bir tartışmada tokat gibi carptık yüzümüze. Tokat demişken şiddette girdi tabi işin içine. Aile terapistine gittik orda bile sen haksız ben haklı durumlarına girdik.Sinir sistemim devre dışı. Cünkü haksızken bile haklı cıkan bi eşiniz varsa ve haksızlığa tahammülünüz yoksa kronik sinir hastası olabilirsiniz 1senede. Aile terapisti piskiyatriste yönlendirdi ve iki ilac yazıldı bana. Artık benimde anti deprasanım var. Sürekli uyku hali oluyo ilaçlardan dolayı. İstiyorum ki o ilaçları içerken ben onunda içinde bi burukluk olsun. Bu kadın benimle tartışmaları sonucu bu ilaçları içiyor. Buda yok. Sadece seviyorum demeyi agzından eksik etmiyor. Gözle görünür bisey yok tabi. Hani duyduguma mı inanayım gördüğüme mi?

Koca seneyi anlatacak mecalim yok malesef ama bugünden sonra hergünü yazıcam. Tekrar o günlere dönecek gücüm yok.

EVLİLİK GÜNLÜĞÜM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin