Bugunun de diger gunlerden pek bi farkı yoktu. Sabah kalktım geri yattım sonra kalktım sonra tekrar yattım. Benim hergun boyledir. Surekli uyurum nerdeyse. Çünkü başka bi alternatifim yok. Evim tanidigim herkese uzak. Gelenim gidenim yok. Bende pek insan icine karışmam. Uyumayı cok seviyorum. Çünkü hayattaki en masum şey bence uyumak. Bitek o zaman dusunmuyorum hicbisey.Neyse saat 17:00 civaRı by odun aradı akşam ailesi gelecekmiş oturmaya.Tabi ben uyuyordum. Uykulu uykulu tepki veremedim ama telefonu kapattıktan sonra "dank" etti bisey kafamda. Allah'ım ev darma duman. Ben yataktan nasıl kalktım bilemedim. Evin içinde resmen yardırıyorum. Hem yemek hem temizlik derken hersey bittiginde hurdaya cikmis araba gibi hissediyordum kendimi. Bi pert kaydım eksikti. Neyse by odun eve geldi yemek yedik kapı çaldı. Sevgili annesi,babası ve mustakbel ikizi geldiler. Hosgeldin falan filan derken sevgili ablası enistesi ve cocuklarınında gelecegini öğrendim. Bu nedir ya? Ablasının bi kızı var Allah düşmanımın başına vermesin. Saçma sapan muhabbetlerle geçti akşam saat 01:20 civarı gittiler by odun bile kapıyı kapattıktan sonra derin bi "oohhh" cekti siz dusunun artik. Bi ara mutfak savas alanı gibiydi bulaşıktan. Erkekler icerde balık muhabbeti yapıyo ben ve Böğrülcem bulasık yıkadık. Havalarda buz gibi. Kadın olmak ne sıkıntılı ya.
Camasir, bulaşık, yemek,temizlik v.s Karşındaki odun bisey yapmaz erkenden uyur romantizm ölmüş arada tutulacak bağ kalmamış resmen ama bayan mutsuz evin icinde yardırsın. Valla hic adil degil...
Neyse valla cok yoruldum uyumak istiyorummm...
Bayan mutsuz bugun pert...
Sevgiler...(beni yorumlarinizdan mahrum etmeyin) :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EVLİLİK GÜNLÜĞÜM...
RomanceBaktım anlatacak kimsem yok yaz dedim kendime... Belki yazmak tek caremdi...