Defeat of Takshika...

717 31 16
                                    

Author's POV:
Serpent Realm: Shesh Naag Clan.
Rithik, Mahir, Shivanya and Bela are in laal tekri Mandir speaking to Gurudev about Shivanya's pregnancy and complications in it. Because the baby is son of Ruler and Serpent.
*Shivanya: Gurudev. Hamara bacha Naag haga kya?
*Gurudev: Bilkul nahin. Naag aur seedha insaan ka Bacha ek Naag ho sakta hain woh bhi Bada hone ke baad lekin Rithik, Suryavansh ka Raja hain. Naagmani ka haqdaar hain. Uska bete mein Naag ki shaktiyan toh hogi par woh Naag nahin ban sakta. *Mahir: Woh Naagmani Ki Raksha kar sakta hain na gurudev.
*Gurudev: Naagmani ki Raksha uska aur Naagrani ki honewali bacho ki haath mein hain. Lekin Sirf Naagmani hi nahi, iss lok kalyan ki wajah banega woh. Sabse shakti shaali banega woh. Aap uska khayal rakiyega 25 saal tak.
*Rithik: Dhanyavaad Gurudev. Hum ab chalte hain.
*Gurudev: Aagey kya karna hain woh waqt aur kismat ki haath mein hain. Bas intezaar karna.
*Bela: Pranam Gurudev.
*Gurudev: Pranam.
They then went to Shesh naag Mahal only to see Vishaka defeated by both Ruchuka and Sumitra and other Takshak clan Serpents are defeating Shesh Naag Serpents. Sumitra sat on chair only to see Rithik, Mahir, Bela and Shivanya fuming in anger.

Shivanya stepped forward only to be stopped by Bela

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Shivanya stepped forward only to be stopped by Bela.
*Bela: Rithik Bhaiyya, Shivanya bahut kamzor hain. Aap yahan rukh kar uska khayal rakho. Mein aur Mahir ji dekhlenge sabko.
Rithik just nodded. Bela changed herself into half human half snake form and went to Ruchika and pushed her with tail. She helped Vishaka to stand up. Mahir went to Sumitra and fought with her. Sumitra is extremely powerful but Mahir is no less. Ruchika immediately attacked Bela only to get captured by her tail. Bela lifted her and throwed her on ground forcefully. She again wrapped her with tail and tightened her grip only to Choke her body. Mahir done the same with Sumitra. With this Takshak clan members stopped fighting with fear. But Brinda arrived there only to be stopped by Rithik with his powers.
*Rithik: Dyaan se suniye Raani Ma Sumitra. Naagmani shiv ji ka hain. Galat iraado se sochne walon ko yeh kabhi nahin milega. Sheshnaag vansh aur Kaal kuth naag vansh hamesha uska Raksha karega. Koi aur Naag vansh aur sabse badkar Takshak Naag Vansh ko woh Mani kabhi nahin milega. Aap aur aapki beti kabhi hame dikha toh main hi maardunga. Niklo yahan se.
Takshaks went away with fear. Mahir and Bela throwed Sumitra, Brinda and Ruchika. They three vowed revenge.
Bela's Naagin Roop:

 Bela's Naagin Roop:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
NAAGMANI...Where stories live. Discover now