5.bölüm

63 3 2
                                    

UYANDIĞIMDA GARİP BİR YERDEYDİM YANIMDA KIZLARA YERİNE TAEHYUN VARDI.BİRAZ YÜZÜNE BAKTIM YAKIŞIKLI, KARİZMA, COOL DAHA SAYAMICAM COK ŞEY VAR AMA O VAMPİR.VE ZATEN BENİ SEVMİYOR BEN DE SEVMİYORUM. DUDAKLARI ÇOK GÜZEL GÖZÜKÜYOR. ÖPSEM Mİ? YOK YA MALMISIN TAEYEON?
SONRA REZİL OLURSUN.HEM BİZ NERDEYİZ?

TH■ BENİM HAKKINDA DÜŞÜNDÜKLERİN BUNLAR MI İNSAN?

O AN ŞOK OLMUŞTUM YADA REZİL TAM ADLANDIRAMIYORUM BU DUYGUYU.

TH■NE O ŞOK OLDUN DİMİ .AKIL OLUDUĞUMU BİLMİYODUN? AMA BEN FARKLIYIM. ÖPÜŞELİM Mİ?

TAE■NE.HAYIR TABİKİDE ÖPÜŞMEK HAUIR BEN SENİ ÖPÜCEM DİYE BİRŞEY SÖYLEMEDİM SÖYLEMEMİŞİMDİR.

TH■HADİ AMA.BENİM GİBİ YAKIŞIKLI BİRİ İLE BUNU YAPMAK İSTEMEZ MİSİN?

TAE■EGO TORBASI OLMASIN O.

TH■ ÖPÜYOR MUSUN? ÖPEYİM Mİ?

TAE■SEN CİDDİSİN?

TH■ KİSS MEEE.

TAE■TAEHYUN!! VAMPİR GİBİ DAVRAN.

TH■DAVRANIRSAM ACI SONLU OLABİLİR.

TAE■O O ZAMAN .AY BENİM TUVALETİM GELDİ BYY .

DİYEREK KOŞA KOŞA GİTİM.

TAEHYUN'DAN

BU KIZ TAM BİR BAŞ BELASI. SABAH SABAH NASIL BU KADAR ŞAŞKIN OLUYOR ACABA NEYSE BEN DE AŞAĞI İNEYİM DE REZİL EDEYİM.

JEONGYEON'DAN

UYANDIĞIMDA  KENDİMİ SANDELLEYE BAĞLI OLARAK BULDUM.VE ODAYA UYUYAN BİR VAMPİR VARDI. AHH BOYNUM AĞRIYO .

JG■YEONJUUUN UYAN! NEDEN BAĞLADIN BENİ BOYNUM ACIYOR.HEM ÇÖZER MİSİN BENİ? YEONJUUN KİME DİYORUM YAA HADİ YÜZÜMÜ YIKAMAM GEREK.YEONJUUN DUYUYOMUSUN BENİ. HADİ BAK ALTIMA YAPICAM ŞİMDİ.

YJ■AAAAH SUS BEEE SABAH SABAH KAFAM AĞRIDI.

YN■ÇÖZSENİ BENİ HEM BURASI BERESİ.

YJ■ONU SONRA ÖĞRENİRSİN GEL DE ÇÖZEYİM.

YN■MAL MISIN NASIL GELEBİLİRİM?

YJ■BANA. MAL MI DEDİN SEN?

YN■YOO HADİ ÇÖZ.TUVALETE GİDİCEM.

YEONJUN BENİ ÇÖZDÜ.

YN■TUVALET NERDE?

YJ■ ODADAN ÇIK KARŞISI TUVALET.

YN■OKEY BY.

DİYİP TUVALETE GİTTİM .MÜHÜR OLAN YER ĆOK AĞRIYODU VE KIPKIRMIZIYDI.
AŞAĞI İNDİM TAEYEON VARDI.

JG■GÜNAYDIN.

TAE■ÇOK UTANIYORUM.

JG■NE OLDU?

TAE■ ŞİMDİ BEN UYANDIM YANIMDA TAEHYUN VARDI ONA DÖNDÜM FELAN İÇİMDEN YAKIŞIKLI, KARİZMA, COOL DİYODUM.

JG■EEEE

TAE■SONRA DUDAKLARI ÇOK GÜZEL ACABA ÖPSEM Mİ DEDİM.

JG■ÖPTÜM DEME.

TAE■ÖPMEDİM KENDİME HAKİM OLDUM. SONRA TAEHYUN BANA BENİM HAKKIMDA BUNLARI MI DÜŞÜNÜYOSUN DEDİ.

JG■Hİİ NERDEN DUYDU?

TAE■BUNLAR AKIL OKUYOMUŞ . NEYSE SONRA HADİ ÖPÜŞELİM DEMEYE BAŞLADI BENDE HEYCANDAN KONUŞAMADIM.GARİP GARİP CÜMLELER KURDUM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

VAMPİRLER ADASI(tomorrowxtugether)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin