4.BÖLÜM

46 3 0
                                    

AH YİNE TAEHYUNLAR TABİKİ BÜTÜN HERYER DAĞINIKDI YASTIK SAVAŞI YAPMIŞLAR BELLİ .

NJ■YAAAH NE BU EVİN HALİ.BİZ DERS Mİ ÇALIŞICAZ YOKSA SİZİN PİSLİKLERİNİZİ Mİ TOPLUCAZ?

SB■PİSLİK DERKEN?SEN KİMSİN?OYUNCAK.

NJ■İLERİ GİDİYOSUN.

SB■GİDERİM GİTMEM SANANEE.

NJ■DOĞRU BANANE BEN KİMİM Kİ SADECE MÜHÜRLÜ BİR TUTSAK.

O AN GÖZLERİM DOLMUŞTU ÇÜNKÜ İSTEDİĞİMİZ GİBİ YAŞAYAMICAKTIK KİMSEYİ SEVEMİCEKTİK.BU KÖTÜ BİRŞEY .

ORTALIK TOPLAMAYA BAŞLADIK.YANİ BİZ SADECE KIZLAR.ONLAR İSE İŞİMİZ VR DİYEREK GİTTİ.BEM DE HEMEN KAĞITLARI ÇIKARDIM.TAM DA TAHMİN ETTİĞİM GİBİ .ŞİMDİ BUNLARIN ANNESİ YADA BABASI İNSANMIŞ. TEK VAMPİR OLSAYMIŞ SADECE KAN İLE BESLENDİĞİ YAZIYOR.
BİRAZ RAHATLAMIŞTIM EN AZINDAN AZCIK İNSANLARMIŞ.OKUDUĞUM ŞEYLERİ KIZLARA DA ANLATTIM ONLAR DA BİRAZ RAHATLAMIŞTI.AHH NE YAPICAZ BİZ.
.
.
.
.
.
.
.
3 SAAT SONRA.

MJ■KIZLAR BARA GİDELİM YAAAH.

YN■OLMAZ.

TAE■NEDEN YAA KİMSEYE YAKIN OLMICAZ KIZ KIZA TAKILICAZ.NE VAR BUNDA.

JG■ASLINDA EVET.

NJ■HADİ HAZIRLANALIM.

HAZIRLANDIK .TAM KAPIDAN ÇIKACAKTIK Kİ VAMPİRCİKLER GELMİS.

TAE■NEE?

TH■BARA GİDEMEZSİNİZ.

MJ■NEDEN?

KAİ■ YA ORDA BİR ERKEK İLE TEMASA GEÇERSENİZ. SİZİN YÜZÜNÜZE BİZ DE CAN ÇEKİŞİRİZ.SİZDE ANLADIN MI?

JG■ANLADIK DA.MADEM BÖYLE OLACAĞINI BİLİYODUNUZ DA NEDEN MÜKÜRLEDİNİZ? AŞIK FELAN MISINIZ?

YJ■AŞIK MI BİZ SİZE. BİZ VE SİZ. SİZ İNSANSINIZ BİZ VAMPİR.

TAE■AMA ANNENİZ YADA BABANIZ İNSAN.

TH■NERDEN BİLİYOSUN?

NJ■O BİZE KALSIN.

SB■ NE DEMEK BİZE KALSIN BİZ ÇOCUK MUYUZ? ÇABUK SÖYLEYİN YERİNİ YOKSA -

NJ■YOKSA NE.BİZİ HAPİS Mİ EDİCEKSİNİZ ZATEN HAPİSİZ DE.

BG■YOKSA SİZİ VAMPİRLER ADASINA GÖTÜRÜCEZ.

YN■  HE HE TABİ BEN DE SİZİ DÜNYAYA GETİREYİM.

TAE■UYDURMA BİR ÜLKE KESİN .SİZİN GİBİLER YAŞIYOSA.

TH■ÇOK OLUYOSUN.

TAE■SİZDE.

TH■GEL BURAYA.

TAE■HAYIR.

TH■DİKLEŞLEYİN VE YANIMIZA GELİN.

YN■NEDEN BIRAKIN BİZİ GİDELİM İSTE.

NJ■SANKİ BOKTAN MÜHÜR ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR.

SB■ÖYLE ZATEN.

BG■ŞİMDİ YANIMIZA GELİN.

MJ■GELMİYORUZ.SIKIYOSA GELİN.

MİNJİ SANKİ VAMPİRLERDEN GÜÇLÜYMÜŹ GİBİ ARTİSLENDİ AMA BİZ DE ARKASINDA DURDUK.

TH■SİZ GELMİYOSANIZ BİZ GELİRİZ.

DEDİKLERİNDE GERİ GERİ GİDİYODUK AMA SONRA BIRAKTIK SONUÇTA YİNE YAKALICAKLARDI.

YJ■SİZE GELİN DEMİŞTİK.

DİYEREK YANIMIZA GELDİLER .VE TAEHYUN BOYNUMA GÖMÜLDÜKTEN SONRA BİRŞEYİ HATIRLAMIYORUM.












BEĞENİP YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM.BYY😚😚😚💜💙💜😚😚😚

VAMPİRLER ADASI(tomorrowxtugether)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin