Vázlatok

38 2 0
                                    

Sajnos rengeteg elveszett, de itt van egy kis adag jegyzet, amik a legtöbbjéből sose lett, lesz könyv tőlem. De nektek sok sikert hozzá ^^ használjátok nyugodtan. Ez a búcsú ajándékom.. nem mintha nagy szám lenne, hogy eltűnök.. csak szeretek ajándékozni >3>.. és tényleg sokat jelentett nekem a veletek töltött idő😅😔☺️💜
Remélem semmit nem hagytam ki.. mármint ami ezen a telómon van. Az előzőt fújhatom..

Vázlatok:
💙❤️
A festmény
Tord Párizsba költözik, és ott elmegy, egy múzeumba ahol az egyik kép megszólal (Tom). Tom eléggé szomorú és magányos mivel mindenki csak nézi, és nem beszélget vele személyesen. Néha goromba és lehangoló, de ez lassan megváltozik. Egyre vidámabb és szíve Tord kedvességétől egyszer nagyot robban és nincs utána megállás. Végül egymásba szeretnek, de Tom már annyira mosolyog hogy azt mindenki látja végül (még ha alap mozdulatait nem is) és hibásnak vélik így elszállítják ezzel szétszakítva a szerelmes párt. Tom kétségbeesetten gondolkozik, hogy juthatna haza, de mivel csak egy festmény így nem tud semmit se tenni. Csak erős, érzelmek hatására változik testtartása, arckifejezése, amit látnak az emberek. Furcsállják, és nem tetszik nekik. Hátborzongatónak és elátkozottnak vélik ezért meg akarják semmisíteni (vagy máglyán elégetni vagy szétfűrészelni). Tom már azt hiszi itt a vég. Nem sok kell neki, de leállítják a pusztítást. Valaki megveszi. Becsomagolják és elküldik valahova. Egy házban nyitják ki és Tom végre meglátogatja hova vitték és ki vette meg. Tord vigyorog előtte.
- Szia. - mondja, és Tom szeme kikerekedik.

°°°
💙❤️
Tord festmény és Tom a múzeumba kezd el dolgozni (vagy már régóta ott dolgozik és Tord-ot helyezik oda vagy egy titkos részleget tárnak fel, amit Tom találtál {inkább ez] ). Tom kezdetben utálja mert Tord kiidegeli de lassan megkedveli.. még ha azért még idegesíti. De egy gazdag nemes eljön a festményért. Persze nem akarják neki adni és Tom ennek tudatában egész higgadt marad, de végül annyit ajánl, amire nem tud nemet mondani a múzeumigazgató. Tom megrökönyödést figyeli, ahogy Tord-ot elszállítják. Tord ordibál és dörömböl, amit csak Tom hal meg lát, így furán néznek rá. Tom először igyekszik belenyugodni, de mikor az épületet takarítva éjszaka elönti a düh. Elmegy és visszalopja. Persze így már nem mehet vissza így vonatra száll és potyautasként haladnak az ismeretlenbe kettesben. (Tom ad egy puszit a festményre így Tord szájára :3)

❤️💙
Tom és Tord egy kígyó. Tord elkapja Tömör, és ahogy köré csavarodik úgy fejét/felső testét hátra hajtja így szabad felületet teremtve Tord harapásának.

❤️💙
Emlékvesztés
Tomnak autó balesete lesz. Eddék nem tudnak róla. A boltban vannak. Tord van csak otthon és a vezetékes mobilt a kórház felhívja. Tord felveszi, és azonnal rohan a kórházba. Kiderül, hogy Tom részegen a kocsmából hazafelé tartott és neki ment egy lámpaoszlopnak. Fejét beverte így elájult. Tord leül az ágya mellé. Fogja a kis ananászfiú kezét és szomorúan nézi arcát. Szemében könnyek alakulnak ki és szorosabban fogja a kis mozdulatlan tenyeret. Tom szeme lassan felnyílik és Tord felderül.
- Tom! - mondja lelkesen és szemében még mindig könnyek úsznak. Tom lassan felé fordítja fejét és Tord ad a homlokára egy puszit. - Örülök, hogy jobban vagy!
- Beverted a fejed? - kérdezi nevetve - Miért viselgetsz így? - kérdi a tipikus mogorva arccal.
- Sajnálom.. - engedi el a másik kezét és szomorúan néz a combjaira gondolataiba merülve.
- Amúúgy.. - néz körbe miután felült. - Mi történt?
- Autó baleseted volt..
- Akkor most nem a másnaposság miatt hasogat a fejem.. - fogta meg az említett testrészt.
- Hát az igaz hogy részeg voltál mikor ez történt..
- Hm.. - hümmögött majd maguk elé néztek. Ismét csönd telepedett közéjük és ez lassan mindkettőjüket zavarta.. főleg hogy a veszekedésükhöz szoktak és félő volt hogy egy megindul.
- Megkérdezem, az orvost meddig kell bent maradnod! - felelte végül csendesen.
- Rendben! - mondta és végignézte, ahogy az ördöghajú kicaplat a szobából. - Mi volt ez az előbb? - kérdezte magától

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jegyzetek/vázlatokWhere stories live. Discover now