Uyandım ve okulun ilk günü için büyük bir hazırlığa koyuldum. Liseli oldum artık çok mutluydum, okula gitme zamanıydı. Binanın önünde büyük bir heyecan içinde bekliyordum. Geldi sonunda geldi ve bindim o serviste tanıdık yoktu. Orada bir yalnızlık çektim gibi ama fazla sürmedi çünkü onu gördüm en iyi kankamı. Buradaydı aynı servis, aynı okulda bir şekilde mutlu oldum.
Büyük değil yani bir şey hemen duyulur gibisindendi.
- "Muhteşem bir yer" dedi Fatime,
- "evet, çok güzel bir yere benziyor coşalım" dedim ve coştuk.
-ilk dönem hep öyleydi, hiç derslerle alakamız yoktu ama ilk dönemin öğren yakın bir zamanda oturduk ve konuşmaya başladık.
-Biliyor musun Merve ben bu okula gelmek için çok şey atlattım. Biliyorsun babam vefat etti, ve annem de çalışmıyor. Maddi durumumuz çok düşük bu yüzden kitap parası karşılayamayız annem bu yüzden beni istemedi. Bende büyük bir tartışmaya girdim ve odaya girip ağlamaya başladım, aldım elime makası ve saçlarımı kestim zaten hatırlarsın önce uzundu saçlarım.
- "Evet hatırladım." dedim ve içimden şu kelime geçti "ERGEN"
O kelimeden sonra yüzüm düştü nasıl böyle bir şey düşündüm? anlamadım çünkü onu düşünürken içimde bir nefret oluştu. Sonra anlatmaya devam etti;
-Annem sonra odama geldi ve özür diledi ve beni okula göndereceğini söyledi, çok mutlu oldum. İşte böyle dedi benim okula gelme maceram da böyle işte.
Zil çaldı ve hepimiz okulun önünde sıraya girmeye başladık ve orda ne görelim bir çocuk çok yakışıklıydı. Fatime ile ben bakıştık ve kıkırdadık.
-Gördün mü?
- "Evet çok iyi" dedim, ve bütün gün konumuz bu yeni çocuk oldu. ama maalesef bizim sınıfta değildi bu yüzden üzüldük. İkinci dersin teneffüsünde yeni sınıfını, adını ve nerden öğrendik.
daha sonra Fatime ve Musa ile bir iddiaya girdim ben Enes ile sevgili olacağım dedim. Onlar da olamazsın dedi, yapamazsın dediler ve yemek üzerine iddiaya girdik.
-selam diyerek yanına oturdum Enes'in.
-selam teşekkürler.
-ee nerden geldiğini anlatsana...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BATAN GEMİLER
Teen Fiction15 Yaşında olan Merve'nin liseye gitmesi ile başladı her şey. Zavallı Merve her şeyden habersiz. acaba Merve karşısına çıkacak olaylarla başa çıkacak mı?