AYRILIK ZAMANI

32 3 2
                                    


Lanet olası alarm uyanmam için inatla ısrar etmekteydi. Sonunda pes ettim ve ona karşı gelmedim kalktım yataktan ve alarmı durdurdum. Okula zamanıydı okula gittim canım sıkkındı Fatime ne olduğunu sordu;

-neyin var senin?

-hiç boş ver.

-peki. Dedi ve sıraya geçtik. Gözüm Enes'i arıyordu gördüm ve yüzümde iyi bir tebessüm oluştu. Kıyafet kontrolünden sonra sınıflara geçtik ve Kader tekrar beni çağırdı ne istiyordu ki yine hiç sevmiyorum bu kızı zaten çünkü Enes ile çok fazla samimiler.

-Gelsene bir Merve,

-efendim ne oldu?

-Enes senle bir şey konuşacakmış.

-Tamam geliyorum. Gittim Enesin bana baktığını gördüm nasılsın diye sordu ilk sonra konuya girdi;

-Merve kusura bakma biz bugün gidiyoruz tekrar evimize zaten buraya kalıcı olarak gelmedim.

- "Evet, biliyorum." Dedim ve tekrar yüzüm düştü.

-o yüzden ayrılmamız gerek

- "ne gerek var zaten internet üzerinden konuşuyoruz devam edelim." Dedim üzülerek.

-olmaz ben öyle ilişki istemiyorum hem sende güzel kızsın eminim ki daha iyi bulacaksın.

Lanet olası cümle her zaman bu cümleden nefret etmişimdir. "Daha fazla bulursun." Tamam dedim ve oradan  ayrıldım zaten bir daha da konuşmadık. Acısı sadece iki gün kaldı sonra unutuldu.

İddiayı kazanmıştım ama onlar kabul etmedi Musa;

-evet, yemekler nerde?

-sevgili olduk ama yemekleri sizin almanız gerekmez mi?

-hayır, ilk kabul etmedi.

- "Banane, kabul etmiyorum." Dedim ve oradan ayrıldım. Herkesin parası cebinde kaldı.

Enes'ten sonra sevgili yapmamaya karar verdim ama dayanamadım yapım  müsaade etmiyor hemen yeni bir tane aradım. Fatime ile kıyafet değiştirir gibi sevgili değiştirdik. Başka bir çocuk sınıfımıza gelene kadar...

BATAN GEMİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin