8.Deo,sezona 1.

49 1 0
                                    

Otvorila sam treći i bila je to crna kapkejk haljina do koljena i crne platformke.I na kraju četvrti..Otvorila sam i bila je to Chanell tašna.

Ja:Okkk,this is weird..Ko bi uopće slao meni poklone....

Uzela sam fon i nazvala Lilian.

Lilian:Ejj sretan Božić.

Ja:Hvala i tebi.Šta ima?

Lilian:Ma nišš.Sinoć se Lindiana vratila s puta.

Ja:Znam da je ona tvoja sestra,ali mi je više ne spominji.

Lilian:Okk,nađemo se u Starbucksu za 10 minuta?

Ja:Može.

Poklopila sam i otrčala u svoju sobu.Obukla sam izderane hlače i majicu na kojoj piše:Party all day,all night!Uzela sam mobitel i novčanik.

Ja:Odo' ja do Starbucksa,vraćam se za jedno sat vremena.

Izašla sam i potrčala.Nakon 5 minuta sam stigla i vidjela da me ona čeka.Ušla sam i prišla do njenog stola.Bila je zamišljena,što je čudno.Nikad nije bila zamišljena,mahnula sam joj rukom ispred očiju i nije se mrdala.

Ja:Lil,,jesi dobro?

Pogledala me je sa suznim očima i vidio se trag davljenja na njenom vratu.Sklonila sam šal s njenog vrata i pogledala.Ko god da je to učinio,platit će,pa makar bio i predsjednik Amerike.

Ja:Lil,ko ti je to napravio?

Ignorisala me je.

Ja:Lilian Paris Alia Jackson,ko je to uradio?!

Malčice sam se zaderala.

Lilian:Ubit će me ako ikome kažem.

Ja:Hoće vraga!Čarapa i smrznuti puter riješavaju sve.A sad..gukni Kevine.

Lilian:Jack,on je to uradio.

Ja:Ustaj,idemo.

Lilian:A zašto ti više ne smijem pominjat Lindianu?

Ja:Kasnije ću ti to objasnit,a sad idemo.

Trčale smo do 1D kuće i samo uletjele unutra.

Ja:Imal ko viška čarapu al da je velika?

Harry mi je dobacio njegovu i cmoknula sam ga u obraz.

Ja:Upravo si spasio dva života.

Pogledao me je i ja sam uzela puter,izvadila ga iz omota i stavila puter u čarapu.

Ja:Imal nekih žrtava?Ne mislim na ljude nego predmete.

Harry mi je dodao neku drvenu kutiju i udarila sam čarapo-puterom.Odmah se razbila.

Ja:Ako ne dođem za 30 minuta,zovite policiju i odvezite ih na ovu adresu.Pobrinite se za Lilian

Napisala sam im Jack'ovu adresu i izašla.Otišla sam do njegove kuće i pozvonila.Sakrila sam čarapo-puter i njegova mama mi je otvorila.

Ja:Dobar dan gđo. Jassy,jel Jack tu?Treba mi hitno ili je otišao daviti cure?

JM:Kako to misliš?Uđi.

Bila je zabrinuta,vidjelo joj se na licu.Ušla sam i sjela na fotelju.

Ja:Juče sam bila sa prijateljem u šopingu i on je došao ispred mene i počeo mi prijetit i zamolila sam ga da se makne ali on me je uzeo za vrat i podigao da nisam mogla osjetiti tlo.I kad je Lilian krenula prema Starbucksu.Molim vas,recite mu da nas se kloni ili ćemo podnijeti zabranu prilaska.Treba li vam nešto pomoći prije nego što odem?

JM:Izvinite na tome,u zadnje vrijeme je živčan.Neku noć sam ga vidjela da ušpricava sebi nešto u krv...I ne treba mi pomoć,hvala na ponudi.

Ja:Ma ništa.

Nasmijala sam se i izašla.Prošlo je 20 minuta otkako me nema i bolje je da požurim,da džabe ne zovnu policiju.Počela sam trčat i nakon 5 minuta sam bila kod kuće.Uletjela sam i prostr'la se na sred dnevne.Zayn i Harry su dotrčali i vidjeli da sam to ja.

Zayn:Pa jes' ti normalna?!Mi 'vamo crkavamo od brige,a ti se tu bacaš.Gdje si bila i jesi dobro?

Ja:Normalna sam,kod Jack'a ali ga na sreću nije bilo,popričala sam s njegovom mamom koja je čista suprotnost od njega i dobro sam.

Harry:Valjal čarapa?

Ja:Ko grom je.

Zayn:Kakva čarapa,grom?!

Ja:Ma nišš posebno za tebe!

Niall:Ma šta se derete?!

Vidio me je kako ležim na podu.Htio je nešto reći al ga je moj mob spriječio.Bila je to Doniya.Javila sam se.

Ja:Ejj.

Doniya:Ee Alex,mi danas ne možemo doći pa nadam se da nije problem.

Ja:Ma ne nije.

Doniya:Vidimo se,bye.

Ja:Bye.

Prekinula sam i vidjela da me Niall gleda.

Ja:Gdje je Lilian?

Harry:U mojoj sobi sa Krissie.

Ja:Krissie je došla?

Klimnuo je glavom i potrčala sam uz stepenice i pokucala na vrata od njegove sobe.

Krissie:Slobodno.

Ušla sam i zagrlila je.

Ja:Da samo znaš koliko si mi nedostajala!!

Krissie:Dobro ali samo tiše,Lil spava.

Pogledala sam u Lilian i vidjela tragove suza i da je crvenilo nestalo.Otvorila je oči i kad je mene vidjela,došla je do mene i jako me zagrlila.

Lilian:Pa gdje si ti bila?

Ja:Jojj nemoj mi i ti držat predavanja.Maloprije sam imala dva.

Krissie:Nikad tako ne smiješ ići,razumiješ?

Klimnula sam glavom i sve tri smo sišle dole.

Ja:Zayn,mama i ostali neće doć' zato jer imaju nekog posla.

Klimnuo je glavom i vidjela sam da mi je odjeća uprljana.Otišla sam do svoje sobe i presvukla se(slika sa strane) i sišla dolje.Neko je jako zvonio tako da je počeo 'silovat' zvono i ja sam otvorila.Bili su neki plavušani.

Ja:Zayn!Dolaz' 'vamo!

Došao je i primio ih u kuću.Sjeli su na kauč i ja sam im odnijela jakne u gostinjsku sobu i vratila se i sjela na fotelju.

Zayn:Ovo je moja sestra Alexandra,Alexandra ovo su Niall'ovi roditelji,brat i njegova žena i njihov sin.

Ja:Drago mi je.

Nasmijala sam se 'fake' osmijehom.Upoznali smo se i počeli pričat,kad je zvono zazvonilo.Otišla sam otvorit i bili su to Harry'evi roditelji i sestra.Primila sam ih u kuću i odnijela njihove jakne u gost. sobu i vratila se u dnevnu.Opet zvono..Pa Bože moj šta je ovo?!Otvorila sam vrata i bili su to Tomlinsoni i Payne'ovi.Primila sam ih u kuću i njihove jakne odnijela u gost. sobu...

The new girl//Zayn Malik and Harry Styles fanficDonde viven las historias. Descúbrelo ahora