M-am fost schimbat si imi aranjam hainele in dulap . Luhan statea intins pe pat si se uita la mine . Ma intorc la el si zambesc .
- La ce te uiti asa ?
LUHAN: La tine .
- De ce ?
LUAHN: Pentru ca esti frumoasa .
- Ok ?
Termin repede de aranjat hainele si ma bag in pat langa Luhan . El se uita la mine si se apropie cu buzele incet spre ale mele . Deodata buzele noastre fac contact intr-un sarut lung si apasat , la care eu deschid gura si las ca limba lui sa se impreuneze cu a mea . Am legat impreuna un sarut lung si pasional . A inceput sa isi plimbe mana pe tot corpul meu . A bagat-o usor pe sub tricou si a dus-o pana a ajuns la sani , a inceput sa ii framante , apasand mai tare sarutul . Imi provoca placere dar si in acelasi timp si durere. Nu stiu de ce i-am permis sa faca asta , dar am facut-o . Ii prind capul si il apas cat mai tare spre mine , era excitat la maxim simteam asta . Isi duce mana pana la pantaloni , incercand sa ii deie jos . Ma trezesc din momentul acela si sar din pat ...
LUHAN: Ce este iubito nu iti place ?
- Deja exagerezi . Of doamne nu stiu ce a fost in capul meu de ce te-am lasat sa faci asta ?
LUAHN: Recunoaste ca tia placut . Daca o vei tine tot asa vei avea de castigat . Acum vino nu o sa iti fac nimic in seara asta .
Ma bag langa el si il las sa ma cuprinda .
GINGER si BAEK :
BAEK: Ce frumoasa esti ...
GINGER: Multumesc, dar stiam asta .
BAEK: Daca ai mai face si ce iti zic eu ai fi perfecta .
GINGER: Nimeni in lumea asta nu e perfect .
BAEK: Vino langa mine vreau sa te simt mai aproape .
GINGER: Si daca eu nu vreau ?
BAEK: Iubire ma enervezi ..
GINGER: Iubire ? Nu crezi ca exagerezi ?
BAEK: Fac ce vreau cu tine .
GINGER: Nu prea cred .
La auzul acestor vorbe Baek se ridica nervos de pe pat se duce la Ginger o prinde de par si ii da o palma. Ginger cade pe jos , iar pe obrajii ei curgea cate o picatura de lacrimi . Era prima palma pe care o ia in viata ei .
BAEK: Ridica-te !
Ginger face ce ii zice , se ridica si se duce pe pat langa el . Se intoarce cu spatele la el si inchide ochii .
BAEK: Intoarce-te la mine !
Ginger se intoarce , iar Baek o saruta apasat pe buze . Ginger vroia sa se retraga din acel sarut dar ii era frica asa ca sa gandit ca mai bine ii raspunde . Baek isi introduce cu greu limba in gura ei si incepe sa lege un sarut foarte pasional .
BAEK: Vezi ca putem sa ne intelegm si frumos . Nu imi place sa te bat , dar tu ma provoci . Sper ca da azi inainte sa ma asculti , daca nu voi fi nevoit sa fac asata mereu .
Si lega iar sarutul cu ea . Incepe sa isi plimbe mana pe corpul ei firav . Dupa coboara cu sarutul pe gat unde ii lasa o muscatura groaznica . Acum nu poate sa spuna ca nu ia placut , sigur era un strop de placere acolo .
Dimineata o prinde pe Ginger in bratele lui Baek . Se trezeste si sare repede de pe pate cand realizeaza unde se afla . Se imbraca si fuge repede in baie , unde se da cu niste apa pe fata si se intoarce inapoi in camera punandu-se pe fotoliu si uitandu-se la Baek .
EU si LUHAN :
LUHAN: Buna dimineata iubito .
- Neata ...
LUAHN: Cum ai dormit .
- Bine .
LUHAN: Bun atunci haide sa mananci .
- Ai facut de mancare ?
LUHAN: Pentru tine asa face orice .
- Ok ?
Dupa ce mananc ma imbrac si merg in living , acolo pe canapea era Ginger .
- Hei neata ... ce faci ?
GINGER: Neata .. bine .
- Dar ce e cu tine ?
GINGER: Ma batut Baek .
- CE ?
GINGER: Da mi-a dat o palma si dupa ma sarutat , si nu stiu cum dracu am raspuns si eu sarutului .
- Te doare ? Da-mi sa vad .
GINGER: Nu e nimic grav , doar ca nu stiu ce sa mai fac .
- Eu zic sa asculti de el .
GINGER: De ce ?
- De ce ? Pentru ca ai sa mai primesti palme daca nu il asculti .
GINGER: Of doamne de ce eu ?
- Lasa ca o sa fie bine ... iti promit .....