kapitola 2 - Alfa a Beta

66 10 27
                                    

"Neeeeee!" Vykřikl Soldier. Řeka se na něj jen smutně podívala a pak sklonila hlavu. Hunter vycenil tesáky a zavrčel na Jizvu, která jen vítězoslavně zabručela. Jizva se otočila na Alfu a Betu, nemáme vyhnat rovnou i Soldiera? Soldier vycenil zuby."Dobrý nápad" zavrčel zlomyslně Beta. "V žádném případě" řekla rozhodně Alfa. "Proč ne? Jeho matka je zrádkyně a říká se, že jablko nepadá daleko od jabloně." Alfa zabodla pohled do svého Bety "to že je Řeka možná zrádkyně a zlodějka neznamená, že je Soldier úplně stejný. "Souhlasím s Alfou" řekla hlídkařka Mochii. Alfa i Soldier se na ní vděčně podívali. Beta se obrátil na Alfu a drze vyhrkl "Jak to víš?!" "Trochu úcty Ravene, jsi sice můj Beta ale Alfa jsem pořád já." Beta zmlkl a odvrátil pohled. Alfa se opět podívala na shromážděné hyeny. "Řeka sice bude muset odejít, ale Soldier zůstane - Soldier si všiml, že se na ní Raven podíval vražedným pohledem - je to věrný a oddaný člen naší smečky. V tu chvíli se stalo něco co všechny šokovalo. Beta se odrazil a povalil Alfu na zem. Oba dva chvíli bojovali. Zdálo se, že je Alfa silnější ale Beta je zato mazanější ... po chvilce Beta znovu přitiskl Alfu k zemi a zeptal se "vzdáváš se?"  Než však Alfa stihla odpovědět, tak se Soldier rozběhl a vší silou vrazil do svého Bety. Beta bolestně zakňučel, "to jsi neměl dělat kryso!" Alfa se postavila a šokovaně hleděla na Ravena. "ZRÁDCE, ZRÁDCE!" křičeli hyeny a naštvaně hleděli na Betu. Alfa se konečně vzpamatovala a švihla ocasem aby všechny utišila. "Od této chvíle už nejsi Beta Ravene!" Hyeny souhlasně zamručeli."To ale nestačí, musíme ho potrestat!" Ozvala se Mochii. "Ocejchujeme ho!" Vykřikl Rocky. "Zítra ho ocejchujeme, ale do té doby ho uvězníme v jeho jeskyni aby neutekl." Řekla nakonec Alfa. Huntere, Rocky odveďte ho prosím do jeho bývalého doupěte a dohlédněte na něj. Oba samci přikývli a po chvilce i s Ravenem odešli. "A co maminka?" Zeptal se se slzami v očích Soldier. "Opravdu jí  musíme vyhnat?" "Ano, promiň Soldiere ale neexistuje žádný důkaz, který by mě přesvědčil, že je Řeka nevinná." "Já jsem to sice nebyla, ale pokud si přejete abych odešla tak odejdu. Jsem ráda, že jsem k vám mohla patřit." Řeka se otočila na Soldiera. "Neboj, jednou se zase uvidíme. Vždycky jsi byl hodný a věrný člen smečky" Soldier si všiml, že se jí v očích třpytí slzy. "A ty jsi zas skvělá maminka." Řeka se usmála, a pak se beze slova otočila a odešla. Zatímco se všichni ostatní pomalu rozcházeli, Soldier stál a tiše pozoroval svou matku dokud mu nezmizela z dohledu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 25, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tajemství hyení smečky  [POZASTAVENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat