2. Bölüm

41 9 2
                                    

2 yıl önce:
1 Temmuz
Her zamanki gibi alarmı kapatım uyumaya dalmıştım ve beni yine annem kaldırmıştı.Kalktıktan sonra yüzümü yıkadım,dişimi fırçaladım,üştüme sıfır kollu salaş bir beyaz tişört ile yırtık siyah pantolonunu giydim ve kahvaltıya indim.
Annem yine harikalar yaratmıştı ama bugün "Gelecek Hayallerim" konulu bir ödevi vereceğimiz için doğrusu çok heyecanlıydım.Bunun ağzıma birkaç şey atıp annemin bi şey demesini beklemeden evden çıktım.

Bence harika bir proje hazırlamıştım hedeflerini,hayallerimi falan yazmıştım.Sonra okula vardım ve hoca tek tek ödevleri istedi ama isteyenlerin de sunum yapabileceğini açıkladı.Sıra bana geldiğinde brn sunum yapmak iştemiştim ve öğretmen(ismi Halil rehberlik hocası)buna izin vermişti.Ben sunumu bitirdikten sonra zil çaldı zaten teneffüste kantine inmek için arkadaşlarım Emre,Aylin,Sinem ve Selim'i bekledim onlar gelince onlara ders çalışmak için fikir sundum onlar kabul etmedi ve hatta bana sunumumum biraz saçma olduğunu doktor olmamam gerektiğini bunun nedenininde çok ders çalışmak gerektiğini söylemişlerdi ben de bu sözlerinden sonra onlarla arkadaşlık ilişkime bir süre ara vermeye ve derslere odaklanmaya karar verdim.

Özellikle birkaç hafta sonraki  matematik dersine çalışıyordum ve gerçekten çok heyecanlıydım,tabii iftira atılana kadar.

HayalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin