Chlapec, co přežil. Ano, všichni ho moc dobře známe, ale znáte taky jeho sestru? Dvojče?
Při útoku Voldemorta na Lily a Jamese Potterovi v kolébce nebyl pouze chlapec. Byla tam také dívka. Malá Annie Potterová.
Po smrti Potterových, Dursleyovi dostali do péče oba dva sourozence. Annie a Harry byli po celé své dětství nerozluční. Každou vteřinu byli spolu. Nedokázali si život představit bez toho druhého. Dokud v den jejich 11. narozenin nepřišel Harrymu dopis.
Dopis z Bradavic...Po hodinovém loučení Harry opravdu odjel do školy čar a kouzel v Bradavicích. S těžkým srdcem opustil svou sestru a slíbil, že jí bude každý den psát.
Jak řekl tak udělal. Dokonce se každé prázdniny vracel domů za Annie.
Nikdy však nepochopil, proč tehdy Annie taky nepřišel dopis.Uběhly 4 roky a Harry stále studoval v Bradavicích. Z Annie vyrostla překrásná 15cti letá dívka a žila si svůj život ve světě mudlů.
Harry jí však vyprávěl o tom co se děje v kouzelnickém světě. Hlavně o Voldemortovi. Věděla o něm vše, co jen mohla.
***
31. července - v den 16. narozenin dvojčat Potterových. Přišel dopis. Byl to dopis z Bradavic a to pro Annie.
Brumbál ji pozval, aby studovala v Bradavicích. Ona ani Harry tomu nemohli uvěřit.
Harry měl zprvu menší obavy, jelikož se vrátil Voldemort a bál se, že by jeho sestře mohl ublížit, ale jinak byli oba štěstím bez sebe. Konečně budou moct být celý rok spolu.
Zbytek léta Harry doučoval Annie různá kouzla a lektvary, aby nebyla pozadu. A to se mu také povedlo. Koncem léta už Annie uměla vše co Harry ba i lépe.
Den před odjezdem už měla vše připravené. Učebnice, kotlíky, koště a dokonce i hůlku.
Hůlka Annie byla na 97% shodná s tou Harryho, což nebylo zas tak divné jelikož oba byli úplně stejní jak povahově tak vzhledově.
***
Harry a Annie zrovna prošli na nástupiště 9/3-4 (devět a třičtvrtě) a Annie totálně spadla brada.
Nebyl však čas obdivovat nástupiště. Harry ji chytl za rukáv a táhl davem kamsi k Bradavickému expresu.
Harry pomohl Annie naložit zavazadla a společně se vydali najít kupé s Harryho přáteli.
Procházeli chodbičkou a zastavili se až u posledního kupé. Harry otevřel dveře a hned se přivítal s hnědovlasou dívkou.
Annie nervózně vstoupila do kupé a v ten moment se na ni hnědovláska podívala. Harry se taky otočil a přistoupil k Annie. Dal jí ruku okolo ramen a hrdě prohlásil. ,,Hermiono, tohle je moje sestra Annie."
Hermiona vykulila oči a ústa si zakryla rukou. Nemohla uvěřit, že existuje další Potterová. Rychle se však vzpamatovala a přiskočila k Annie. Pevně ji objala a dodala. ,,Moc mě těší, Annie."
Po setkání s Hermionou se všichni tři usadili. Harry s Annie na jedné sedačce a Hermiona na druhé.
Neuběhlo ani pár minut a v kupé se objevil jakýsi zrzek. Přivítal se jak s Harrym, tak s Hermionou a poté se svalil na sedačku naproti Annie, které si všiml až teď. ,,U Merlina, ta je nádherná." vydechl aniž by si to uvědomoval.
,,Rone!" okřikl ho Harry. Annie se jen potichu smála a pozorovala svého naštvaného bratra.
Ron Harryho nevnímal a dál zíral na Annie. Harry to už nevydržel a luskl Ronovi před obličejem. ,,Nečum tak na mojí sestru!" okřikne ho naštvaně.
ČTEŠ
I loved her! |HP
Ficção AdolescenteSestra Harry Pottera nastupuje do 6. ročníku v Bradavicích. Nejen její jméno, ale i její vzhled a chování upoutávají spoustu pozornosti u kluků. Co se stane, když upoutá pozornost Freda Weasley a Draca Malfoye? Koho z nich si vybere? A co když se...