Okulun merdivenlerinden çıkarken bir anda kolundan çekilmemle bağırmam bir olmuştu. Karşımda gördüğüm tanıdık bir çift göz ve dudaklarımın üzerine kapanan bir el hareketlerimi kısıtlıyordu.
"Şşş sessiz ol."
Ellerini ağzımdan çekmeye uğraşırken amacımı anlamış gibi çekti ellerini.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"
Tekrar elleri dudaklarımın üzerine kapandı.
"Sessiz olsana." Kısık sesle söylediği cümleyi zar zor duysam da anlamıştım. Başımı sallayıp onayladığımda ellerini çekti yine.
"Derdin ne senin?"
Yüzüne yandan bir sırıtış yerleştirip ellerini boynuma koydu. "Sevgilimle vakit geçiriyorum." Kaşlarımı çattım. Dalga geçiyordu birde
"Sevgili değiliz Taehyung."
"Olmak için ne gerekiyor?" Ellerini düşünüyormiş gibi çenesinin altına yerleştirip yüzüme baktı. "Doğru ya öpüşmemiz gerekiyor."
"Ne?" Sesim biraz yüksek çıkmıştı. Aramızdaki neredeyse olmayan mesafeyi kapatıp ellerini ağzıma yerleştirdi yeniden. Bu kaçığın derdi neydi böyle? İnsanlara kendimizi göstermemiz gerekiyordu, saklanmamız değil.
Düşüncelerimi anlamış olacak ki ellerini çekti.
"Bağırma Rosé. Anlatacağım."
"Umarım anlatacağın şeyler makuldür. Aksi takdirde seni burda boğazlayabilirim Taehyung."
Sessizce gülüp elleriyle saçlarımı karıştırdı.
"Hırçın sincap seni."
Bozulan saçlarımı düzeltmeye yönelirken huysuzca kıpırdandım yerimde. "Eee anlat hadi, neymiş şu yeni buluşun?"
"Bir plan yaptım. Arkadaşlarımdan birine, Jungkook'a seninle bu kullanılmayan odaya girdiğimi söylemesini istedim. Birazdan Jungkook buraya gelir. Bizde tam o sırada çok yakın duraca-"
Tam o sırada kapı aniden açılmış ve Jungkook'un çatık kaşlarıyla karşılaşmıştım. Taehyung'un konuşması yarım kalmıştı ama ağzı yeniden işleve geçmişti. Çünkü dudaklarımda hissettiğim baskıyla gözlerim kararmış, midem bulanmaya başlamıştı. Bu yanlıştı. Ben âşık olduğum kişiye, gönül rahatlığıyla kendimi teslim etmenin mutluluğunu hayal etmiştim hep. İlk öpücüğümü zorla vereceğim aklımın ucundan dahi geçmemişti.
Âdeta vücuduma yapışan ellerinden ve dudaklarından ayrılmaya çalışsam da başarılı olamamıştım.
Seni öldüreceğim Kim Taehyung!
🐰🐿️
okuyanlar bir yıldıza basmak bu kadar zor olmamalı :3 teşekkürlerr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
large volunteer • rosékook ✓
Фанфикrosesrose: bu yükü tek başıma kaldıramıyorum Jungkook! jeonjung: yarın sabah atıver bir kere de şu çöpleri jeonjung: ne yüküymüş bu gece gece yahu rosesrose: sana olan aşkım diyorum Jungkook, ya karşılık ver ya da sal artık beni! Görüldü. rosesro...