Szeptember 1. reggele van. Készülődök a suliba, nagyon várom hogy találkozzak Lucyval, meg hogy az új fiú +osztálytársaink nevét is lefedjük egy emojival!
-Csenge! Gyere már! Az első napodon már le akarod késni a buszt?-Hallom anyukám hangját, aki nem tűnik valami boldognak mondjuk ez érthető.. szóval inkább felveszem a táskám és indulok.. majd a suli mosdóban megcsinálom a hajam, nem mintha annyira borzalmas lenne, de jobb szeretném újra kezdeni.
-Megyek! Már a táskám is felvettem!-próbálom minél hangosabban anyukám tudtára jutattni hogy "nem akarok el késni"- Rohanok!!
A kapuban anyukám puszit nyom az arcomra.
-Szia anya majd délután jövök gyalog és nyugi a telefonom is nálam van!
A buszon a leghátsó helyre ülök, az az egyetlen szabad hely az iskola előtti megállóban csúcs sebességgel szállok le, és rohanok a barátnőm, Lucy felé aki látszólag unja hogy a kapuban kell rám várnia.
-Sziaa, úgy hiányoztál már két hete nem láttalak-mondom neki miután a karjaiba vetem magam.
-Naja az olyan borzalmas-mindketten egy röhögőgörcs közepén találjuk magunkat, sokszor szoktunk a semmin nevetni. Mondjuk Lucyról tudni lehet, hogy igen ó a humora.. Szóval valószinüleg valami vicceset mondott, mindegy, most nem ez a lényeg, remélem hogy valaki most leírja hogy majd el tudjam olvasni mert amúgy érdekel hogy min nevetünk.
-Na gyere menjünk be az osztályba van 3 új fiú is, Nils legalábbis azt hiszem, akkorvan Joakin és Milan. de az ő nevökben biztos vagyok.-mondja Lucy majd rám kacsint.
-Az szuper, itt az ideje új emoji neveket adni.-hát ezt lehet hogy nem most kellett volna, pont Milan sétált el mellettünk vagy Joakin? Már nem is tudom, ikrek. Bár nem úgy tünik mint aki törődik velünk.
-Jajj istenem azt hittem már elfelejtettük.-Lucynak eléggé unott feje volt, de én ragaszkodtam hozzá.
-Naaa vicces lesz!
-Jó de csak az új fiúknak, de valamit jegyezz meg, csak chatben!
-Jójó értettem.
Bementünk az osztály terembe, majd kiválasztottuk hogy hova üljünk le. Még beszélgettünk amikor Nils odajüött hozzánk.
-Sziasztok én Nils vagyok, Lucyval már találkoztam téged hogy hívnak?
-Öhmm szia, Csenge vagyok.
-Van kedvetek suli után eljönni sétálni?-kérdezi Nils aki látszólag komolyan gondolja.
-Mért is ne, szerintem Csenge sem bánná- Lucy oldalba bök, én meg csak nézek és szóhóz se jutok. Majd amikor láom hogy Nils a válaszomra vár és 2 perce eléggé kínos a csönd sikerül összeszednem magam és annyit kinyögnöm, hogy:
-Nem nem, bánnám, szívesen megyek.- Nils ezután mosolyogva arrébb meg.
-Akkor suli után, sziasztok.
-Úristen ez annyira ciki volt meg se tudtam szólalni..
-Látom tetszik.-szól Lucy
-Lehet..
-Nah, akkor milyen emojit akarsz elé rakni?
-Istenem Lucy, oké nah akkor van az a cuki bociszemes emoji (🥺)
-Igen, na menjünk órára.
-----------------------
Szerencsére ma csak 4 óra volt megtartva, utána persze ebéd de így volt elég időm elmenni Nilssel és Lucyval.
Suli után Lucyval a kapuban vártuk Nils, de nem jött, kb. 2 órán keresztül vártunk.. nekem ideje volt hazammennem Lucy pedig nagyon álmos volt, megkérdeztük a portást hogy már elment e és leadta e a kártyáját, ja igen a mi sulinkban amikor bemegyünk reggel kapunk egy kártyát a nevünkkel ellátva ami igazolja hogy mi mi vagyunk, bár szerintem semmi értelme ennek, van, és amikor haza megyünk le kel adni. Nils már elment, legalábbis a kártyája le volt adva.. és a portás is látta elmenni ha jól emlékszik, így mi is elindultunk haza..
-----------------------
Amikor haza értem, a telefonomat megnézni volt az első dolgom, persze miután köszönttem anyukámnak és testvéremnek na meg a cicámnak, Felhőnek. Lucy írt.
Lucy: Szia 🥺 írt neked Facebookon?
Csenge: Szia, igen mit írjak neki?
Lucy: amit akarsz csak ne égesd le magad, nekem mennem kell ugyebár ma van a tánc órám.
Csenge: Haha nagy segítség vagy, szia jó táncot
Lucy: köszcsi neked meg jó beszélgetést Puszi
Csenge: Puszi..
Eldöntöttem hogy ráírok Nilsre vagyis 🥺-re
Nils: Szia bocsi ma nem tudtam menni.
Csenge: Hali semmi baj, majd valamikor
Nils: okés, örülök hogy nem haragszol
Csenge: hogy vagy?
Nils: jól vagyok, köszi, te?
Csenge: én is
Anyukám szólt hogy menjek vacsizni utána zuhanyozzak végül menjek aludni, ja igen és írjam meg a házim, elköszöntem 🥺-től.. Utána nemsokára már aludtam..
ESTÁS LEYENDO
Emoji-Hadművelet
De TodoCsenge vagyok, egy 13 éves lány, barátnőmmel Lucy-val egy osztályba járok, a 7. B)-be. Minden délután chatelünk, Facebookon, a fiú osztály társainknak nevét egy emojira cseréltük, hogy ne tudják meg hogy róluk van szó. Nagyon sokat beszélgetünk a sz...