selbstmord

49 3 0
                                    

Roseanne bu sabaha da Jeon Jungkook olmadan uyandı.Kalktı,yatağını topladı,elini yüzünü yıkadı,kahvaltısını yaptı.
Telefonunu aldı Jennie'ye,Lalisa'ya ve Jisoo'ya mesaj attı bir buluşma ayarladı.
Odasına çıktı,üstünü değiştirdi,saçlarını taradı.
sevgilisi Jeon Jungkook'un ona hediye ettiği çilekli lip balm'ı sürdü ve yine Jeon Jungkook'un ona hediye ettiği çilek kokulu parfümü sıktı.
Ayakkabılarını giyindi,anahtarını aldı,kapısını kapattı ve arabasına bindi.
Kızlarla buluşacağı mekana geldi,oturup kızları beklemeye başladı.
İlk önce Jisoo geldi.Sımsıkı sarıldı Jisoo'ya.
Ona en güzel gülümsemesini sundu.
Jisoo şaşırdı çünkü Roseanne uzun zamandır böyle gülümsemiyordu.
Jisoo'dan hemen sonra Jennie geldi.
Birlikte Chaennie sarılmalarını yaptılar ve Roseanne ona da en güzel gülümsemesini verdi.
Jennie,Jisoo'ya baktı,anlamaz bakışları ile ikiside gülümseyip oturdular.
Daha sonra Roseanne'nin biriciği Lalisa girdi içeri.
Lalisa koşar adımlarla gelip Roseanne'yle sımsıkı sarıldılar,birbirlerini öptüler,gülümsediler.
Roseanne kızlarla son saatlerini geçiriyordu ve bunu sadece o biliyordu.
Kızlarla beraber yaklaşık 3-4 saat geçirdi,hesapları ödediler ve artık kızlara son kez sarılma zamanı gelmişti.
İlk önce biricik ablası Jisoo'ya sımsıkı sarıldı.Onu çok sevdiğini dile getirdi aynı şekilde Jisoo'da onu çokça sevdiğini her koşulda yanında olacağını söyledi.
Roseanne burukça gülümsedi.
Daha sonra kocacığım diyerekten Jennie ona sarıldı,roseanne ise karıcığım seni çok seviyorum diyerek ona daha sıkı sarıldı.
Lalisa araya girip onları ayırdı ve en çok seni seviyorum çaktırma diyip küçük bir kahkaha bıraktı kızların kulaklarına.
Kızlar onun eski haline döndüklerini düşünüyorlardı fakat,Roseanne eski haline değil sevgilisinin yanına dönüyordu.
Roseanne evine geldi,kapısını kapattı,pencelerini kapattı.
Son kez kendi mutfağında yemek yaptı ve sevgilisiyle olan videolarını izlerken yaptığı yemeğini yedi.
Daha sonra tüm evi temizledi,topladı.
Kıyafetlerini çıkarttı,banyoya girdi.
Güzelce duşunu aldı ve duştan çıktı.
Sevgilisi Jeon Jungkook'un ona aldığı elbiseyi giyindi,babasından kalan silahı çekmecesinden çıkarttı.
boy aynasının karşısına geçip sarı saçlarını son kez taradı,lip balm'ını sürdü,parfümünü sıktı.
Silahın tetiğini çekti,
ve gözlerini bile kırpmadan kalbine sıktı.
Roseanne Park Chaeyoung sevgilisi Jeon Jungkook'un yokluğuna dayanamayıp intihar etti.

1 saat sonra

whatsapp

jennie:rosie?
mahallenizde silah sesi duyulmuş noldu?
korkmuşsundur diye soruyorum güzelim
korkma

lalisa:chaeyoung?
son görülmen silah sesinin duyulduğu saatte
korkup uyuya mı kaldın yoksa cimcime
neyse uyanınca dön bana bebeğim
iyi uykularr

jisoo:ROOSİİEE
güzelliğim
uyumadın bana yalan söylemee
karşı komşuna sordum odanın ışığı açıkmış
neyse bebeğim müsait olunca yaz bana
öpüyorumm çokçaa

3 saat sonra

Lalisa,BİRİSİ ROSEANNENİN EVİNE GİDEBİLİR Mİ adlı grubu oluşturdu.
Lalisa gruba Jisoo,Jennie,Jimin,Taehyung,Namjoon,Jin,Hoseok ve Yoongi'yi ekledi.

lalisa:BİRİSİ CHAEYOUNG'A ULAŞABİLİR Mİ
LÜTFEN
ÇOK KORKUYORUM

namjoon:sakin ol önce
noluyo

jisoo:ROSEANNELERİN MAHALLESİNDE SİLAH SESİ DUYULMUŞ VE O SAATTEN BERİ ROSEANNEYE ULAŞAMIYORUZ

jennie:VE ODASININ IŞIĞI SAATLERDİR AÇIKMIŞ
NOLUR GİTSİN BİRİNİZ
YALVARIRIM

taehyung:TAMAM DURUN
GİDİYORUZ BİZ JİMİNLE

jin:hayır hayır
roseanne düşündüğümüz şeyi asla yapmaz
o çok güçlü

hoseok:evet seokjin hyung haklı
kızlar kötü düşünmeyin
iyi düşünün iyi olsun
lütfen

yoongi:ben de geliyorum jimin ve taehyung

jisoo:lütfen hızlı olun
yalvarırım
güzelime bişey olmuş olmasın
yapmaz dimi öyle bişey

lalisa:hayır hayır hayır
o çok güçlü bir kız
çok iyidir
uyuyodur kesin
dimi

jennie:evet uyuyordur
umarım
of çıldırıcam

Taehyung,jimin ve yoongi Roseanne'nin evinin önüne geldiler.
Kapıyı bi şekilde açmaya çalıştılar.
Kapıyı açar açmaz Yoongi,Rose'nin odasına koştu.
Tabiki Roseanne kapısını kilitlemişti.
Kapıyı hemen kırdılar ve gördükleri manzara karşısında Jimin kendini tutamayıp bayılırken,Yoongi Roseanne'ye koşup onu kucakladı.
Taehyung ise girdiği şoktan çıkıp dolu gözleri ile ambulansı aradı.
Ambulans gelmeden hemen önce polisler geldi eve.
İntihar mı,cinayet mi diye kontrol etmeye..
Ve tabikii intihar.
Jimin uyandı,Yoongi ve Taehyung ise kızlara nasıl söyleyeceklerini düşünüyorlardı.
Çok zordu,
En yakın arkadaşları,biricik Roseanne canına kıymıştı.
Kim için?
tabiki lanet olası Jeon Jungkook için.
En sonunda akıllarına gelen Namjoon'u,Seokjin'i ve Hoseok'u buraya çağırmak oldu.
Yoongi hemen Hoseok'u aradı.
Hoseok'ta kızlara haber veremeden hızla arabasına atlayıp Seokjin ve Namjoon'u aldı.
Roseanne'nin evinin önüne geldiklerinde hepsinin içinde korku ve üzüntü birleşimi garip bir duygu vardı.
Hoseok gözleri dolu şekilde arabasını park etmeden durdurdu ve koşarak eve girdi.
Namjoon ve Seokjin'de aynı şekilde.
Odaya çıktıklarında karşılarında ceset torbasının içinde Roseanne'yi gördüler.
Seokjin girdiği şok yüzünden hareketsiz kapkatı kesildi.
Namjoon,Hoseok'u bayılmaması için tutuyordu.
Taehyung Ve Jimin donmuş şekilde Roseanne'ye bakıyorlardı.
Yoongi ise,
Roseanne'nin saçlarını son kez kokluyordu.
En sonunda Namjoon kendine gelip kızları aradı ve eve gelmelerini söyledi.
Onlar nasıl söyleyeceklerini bilemediler ve gelip görmelerini istediler.

İlk önce Lalisa geldi tabiki.
Biriciği Roseanne'nin evinin önündeki polis arabaları ve ambulansı görünce yavaşladı.
İçine dolan korku hissiyatı gitgide büyürken hemen eve girdi.
Yavaş adımlarla içinden kötü bişey olmamasını dileyerek Roseanne'nin o sık sık geldiği odasına çıktı.
Kapı yarım şekilde açıktı,kapıyı yavaşça ittirdi ve karşısına çıkan şeyle çığlık attı.
Lalisa çığlık çığlığa Roseanne'nin yanına koştu ve yüksek sesle ağlamaya başladı.

Jisoo ve Jennie kapının önünde Lalisa'nın çığlıklarını duydular ve dolan gözleri ile birbirlerine bakıp hızlıca yukarı çıktılar.
İçeri girer girmez Roseanne'nin yanına koştular.
Jennie sarıldı,sarstı onu ama biliyordu o geri uyanmayacaktı.
Jisoo ise Roseanne'nin elini tutmuş bağıra bağıra ağlıyordu.
Oğlanlarda yanlarına geldiler ve 9 kişi onları bir araya getiren iki insanın aralarından ayrılışına hıçkırarak ağladılar.

 "Zuschrift"|rosekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin