Kızıl, kalçalarına kadar inen ipek saçları efil efil esen rüzgarın etkisiyle dalgalanıyor,
hafif kıvırtarak her zamanki göz alıcılığıyla otoparka ilerliyordu. Geç kalacağı su götürmez gerçekti, tam da bu sebepten acele etmedi, nasılsa geç kalmıştı.Hyemi yine birine aşık olmuş ve yine bu diğerlerinden farklı diyerek Jeongguk'u tanışmaya zorlamıştı yani çokta önemli bir buluşmaya geç kaldığı söylenemezdi. En fazla bir ay sonra hayatlarından çıkacak biriyle tanışacak olmak önem arz etmiyordu onun gözünde.
Sonunda otoparka ulaşıp aracına binmişti. Buluşacakları yer çok uzak değildi hatta otoparka gelmek yerine oraya yürüse geç kalmazdı. Ama tanışma faslından sonra kampüsün en ateşli çocuğuyla datei vardı bunun için eve gidip hazırlanması gerekiyordu.
Çok değil 10 dakika sonunda kafeye varmıştı. İçeri girip etrafa bakındı Hyemi onu çoktan fark etmiş el sallıyordu. Savsak adımlarla yanına ilerledi sırtı kendine dönük olan yapılı beden Taekyung olmalıydı.
"Jeongguk o telefonu süs diye mi taşıyorsun elli kere aradım."
Hyemi sinirle söyleniyordu, haklı da sayılırdı. Jeongguk cevap vermeden sarılmıştı. Hyemi arkadaşına kıyamazdı Jeongguk bunu bildiğinden konuşmadan sırnaşmıştı ve düşündüğü gibi oldu Hyemi sarılışına sakince karşılık vermişti. Ayrıldıklarında önünde oturan esmere elini uzattı.
"Merhaba ben Jeongguk, sen de Taekyung olmalısın." Taehyung duyduğu kadifemsi ses ile bakışlarını telefonundan kaldırmış ve kendine el uzatan yabancıya bakmıştı, aslında bakakalmıştı desek daha doğru olur zira gördüğü güzellik karşısında lal olmuştu.
Uzun sure bir sessizlik olmuştu. Hyemi Jeongguk'un böyle giyindiğini bilmediğinden şaşırdığını düşündü, Jeongguk ise transfobik olduğunu hoş Jeongguk trans birey değildi sadece crossdresserdı ama karşısındaki esmerin ikisi arasındaki farkı bilecegini düşünmüyordu .
Taehyung'un düşünceleriyse bambaşkaydı, büyülenmişti. Jeongguk elini indirecekken Taehyung boğazını temizleyip eline sarıldı. "Adım Taehyung tanıştığıma memnun oldum Jeongguk." Yapılı eliyle avucunda duran ince zarif eli okşayarak söylemişti bunu.
"E artık otursak mı?" Hye Mi garip atmosferi dağıtmak amaçlı konuştu. Taehyung, Jeongguk'tan gözlerini bir saniye olsun ayırmadan oturmuştu.
Jeongguk gördüğü her şeyden daha güzeldi. Kızıl saçları bir volkan gibiydi yakut yeşili gözleriyse bakanı kendine hapsediyordu. Taehyung melez olduğunu güzel yeşillerinden anlamıştı. Medusa gibiydi Jeongguk, Taehyung güzelliği karşısında taşa dönüşmüştü.
Jeongguk elini okşamasından anlamıştı, Taehyung onu beğenmişti. Eğer Hyemi en yakın arkadaşı olmasaydı bu yakışıklı adam ile ilgilenebilirdi ama bulundukları durum onun etik değerlerine tamamiyle aykırıydı.
Hyemi ayaklanıp konuştu. "Çocuklar ben lavaboya gidiyorum."
Aslında oradan ayrılmasındaki temenni ikisinin o yokken biraz muhabbet edip aralarındaki garip gerginliği yok etmeleriydi ama şayet döndüğünde hava hâlâ aynıysa Taehyung'un hiç şansı yoktu. Her ne kadar ondan hoşlanmış olsa da Jeongguk onun en değerlisiydi.
Taehyung sevgilisinin yanlarından ayrılmasını fırsat bilerek Jeongguk'a yanaştı. "Ee Jeongguk sen hangi bölümdensin?"
"Konservatuar öğrencisiyim bale anasanat dalı 2.sınıf."
"Ne hoş, mimarlık öğrencilerine konferans verirken tanıştım Hyemi ile seni görseydim unutmazdım."
Jeongguk ilgisiz bir tavırla cevap verdi "Ah anlıyorum."
Jeongguk açıkça konuşmak istemiyordu. Eğer yüz verirse konunun iyi yerlere varacağını düşünmüyordu. Bu adam ne kadar ateşli olursa olsun Hyemi'nin erkeğiydi yani onun için yasaklıydı.
Taehyung içinse durumlar farklıydı. Hyemi'den hoşlandığı falan yoktu sadece takılıyorlardı, hatta Jeongguk ile tanışma olayı başta onun için delilikti en fazla bir ay sürecek bir şey için fazla gereksizdi. Tabii Jeongguk'u gördüğünden beri bu tanışma faslı için Hyemi'ye minnettar hissediyordu. Zira güzel olan her şeyi severdi Taehyung, Jeongguk ise yeryüzündeki en güzel şeydi.
Jeongguk, ah onun o yeşil gözleri hep kendisine baksın istedi Taehyung. Tek odağı kendisi olmak, onu sarıp sonsuza dek kendine saklamak.
Yaklaşan adım sesleri ile dikkatini tekrar topladı, Hyemi dönmüştü.
Sınır 20 oy 20 yorum
Jeongguk
Taehyung
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jolene | taekook
FanfictionHye Mi: Uyurken adını sayıklıyor yapabildiğim tek şey ağlamak Jeongguk sana yalvarıyorum lütfen adamımı alma.