SORGULAMA

2.5K 269 97
                                    

Oy ve yorumm!
Keyifli okumalar
<3

Yorgunlukla, halihazırda karman çorman olan saçlarını karıştırırken, Kamber'in verdiği anahtar ile kapıyı açtı.

Bir kaç gündür boşladığı işlerinden mütevellit bir çok dosya ve yazılması gereken rapor birikmişti.

İşi biter bitmez de kendine kiralık ev bakınmıştı ancak anormal bir biçimde ev sahipleri ve emlakçılar çeşitli sebeplerden problem çıkartmışlardı.

Üstelik sebepler de saçma sapandı.

Ağız birliği yapmışlarcasına bir kesinlik vardı bahanelerinin arkasında.

Sanki tek bir kişinin parmaklarında oynattığı küçük kuklalardı.

Sonuç olarak ise ev bulamamıştı ve savcı Kamber ile kaldığı her gün, kendini gittikçe ağırlaşan bir yük gibi hissediyordu.

Kaldığı odanın bulunduğu kata çıkan merdivenlere yönelirken göz ucuyla salona bakmıştı.

Çatırdayıp yanan şöminenin önündeki koltuklardan birisine oturmuş Kamber'i gördü.

Üzerinde işlemeli şık bir bordo takım vardı.

Kuzey, bir an bu adamın çuvalı dahi üzerinde bir sanat eseri misali taşıyabileceğini düşündü.

Bacak bacak üstüne atmış, büyük bir ciddiyet ile kitap okuyordu.

Öteki elinde tuttuğu kadehinde her zamanki gibi kırmızı şarap vardı.

Yüzüklü parmakları ile sarmaladığı kadehinden bir yudum alırken, kadehi tuttuğu elinin tersini düşünceli bir edayla çenesinin kenarına dayamıştı.

Kısa bir an çatılan kaşları tekrar düzelirken, okumayı sürdürdü, öylesine odaklanmıştı ki Kuzey'in farkına varamamıştı bile.

Ve Kuzey de Kamber'in aurasına öylesine kapılmıştı ki, orada öylece dikilerek, Kamber'i dakikalarca izlediğinin farkına geç varmıştı.

Kafasını hızla iki yana sallarken sertçe yutkunmuştu.

Seri bir şekilde önünde uzanan merdivenleri çıkmaya başladı.

Kaldığı odanın içerisindeki banyoya girdikten hemen sonra yüzüne birkaç kez soğuk su çarpmıştı.

Musluğu kapatıp ellerini lavabonun kenarlarına dayamış ve aynadaki aksine dikmişti gözlerini.

Az önce savcı Kamber'i dakikalarca hayranlıkla izlemişti, ne yapıyordu böyle?!

Yöneliminden emindi ve heteroseksüel olduğuna kalıbını basardı, ancak bu adam ciddi anlamda kafasını karıştırıyordu.

Başından aşağı akan suların, bedeni gibi zihnini de temizlemesini umut ederek duşa girdi.

Kısa sürede temizlenip beline doladığı havlu ile banyodan çıkmış ve eşofmanlarını giyinmişti.

Elindeki küçük havlu ile son bir kez saçlarını kurulamış ve aşağıya, Kamber'in yanına inmişti.

Sorgulamak istemediği bu hareket üzerine çok durmamıştı, çünkü ne derse yada ne yaparsa yapsın o an yalnızca Kamber'i görmek, onun yanında olmak istemişti.

Kendisine doğru gelmekte olan Kuzey'i gören Kamber, elindeki kitabı bırakmamış ancak bütün dikkatini karşısındaki adama vermişti.

Gözleri nemli saçlara kayarken, aklından geçen düşünceler tamamen belaltıydı.

Kuzey, tuhaf bir gerginlik ile tam karşısına oturmuştu Kamber'in.

"Şarap?"

Kamber'in teklifi kaşısında düşüncesi belliydi, hayır. Çünkü geçen sefer içtiğinde sarhoş olmuş ve hatırlayamadığı o anlarda kim bilir neler yapmıştı, bu sebeple reddetmek istemişti ancak, o an kendisine beklentiyle bakan adama,

"Evet." cevabını vermişti, bunun için kendisine daha sonra kızacaktı...

Dün internet konusunda sorun yaşadığımdan ötürü bölüm atamadım,

Ve bugün de kaydetme konusunda sorun çıktı ve düzenlemeyi kaydedemediğimden gecikme oldu ama hallettim,

Elimde olmayan sebepler yani...

Umarım bölümden keyif almışsınızdır
:)

TABİP (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin