SERİ CİNAYET

3.3K 341 76
                                    

Kafasını geriye yatırarak beyaz pürüzlü tavana baktı.

"Emin misin Yasin?" diye sordu Kuzey içten içe emin olduğunu bilerek,

"Eminim Kuzey. Boğazdan çıkan penis, maktüle ait değil."

Sinirle doğrulan Kuzey, önündeki dosyaları elinin tersiyle iteledi,

"Eğer dediğin gibiyse bir ceset daha var demektir."

"Doğru. Bu arada baş komiser detayları öğrenebilmek için buraya gelecekmiş. Birazdan burada olur."

Kafasını sallayarak onayladı Kuzey karşısındaki adamı.

Yasin dışarı çıkarken, o da çekmeceden çıkardığı ağrı kesiciyi içti. Yine azmıştı migreni.

Az sonra kapı çalınıp açılınca yumduğu gözlerini araladı Kuzey.

Orta yaşlarının henüz başındaki adam ciddi bir ifadeyle içeriye girdi.

Yerinden hafifçe doğrulan Kuzey ile tokalaştılar,

"Merhaba. Baş komiser Kürşad." elleri birbirinde ayrılıp Kuzey yerine otururken,
"Memnun oldum. Ben de Kuzey DORA."diye karşılık verdi.

"Adınızı çok duymuştum. İşinizde oldukça başarılısınız."

"Teşekkürler. İşimi seviyorum."

Kafasını onaylarcasına sallayan komiser Kürşad, konuya girelim manasında eliyle Kuzey'e işaret etti.

Boğazını temizleyerek konuya giren Kuzey formalite icabı da olsa, sohbet faslının bitmesine sevinmişti.

"Ceset üzerindeki deformasyonları uzun uzun anlatmayacağım, adli tıp raporundan bilgi edinebilirsiniz.
Şimdi şöyle ki cesedin üzerinde inceleme yaptığımız vakit, boğazda bir penis fark ettik.
En başta cesede ait oduğunu düşündüğümüz bu cinsel organın, daha sonra yaptığımız incelemeler sonucu ona ait olmadığını fark ettik."

Şaşkınlıkla kaşları çatılan adam sordu, "Başkasına mı ait yani?"

"Evet. Muhtemelen bulunamayan bir ceset daha var. Boğazdaki organ ile kasıktaki kesik karşılaştırıldığında, aynı alet ile kesildiklerini söyleyebiliriz."diye devam etti.

"Öyleyse cinayeti işleyen kişi birini daha öldürdü ve bu aynı teknikle oldu diyebilirmiyiz?" diye soran komisere duraksamadan,

"Bunu söylemek için henüz erken, diğer cesedi görmedik daha. Ancak muhtemel." cevabını verdi.

"Seri bir katil olabilir."

"Eğer cinayetler aynı teknik ve serilikte devam ederse evet, haklısınız."

Araya giren kısa bir sessizlik anında Kuzey, "hay Allah! Sormayı unuttum. Çay, kahve? istediğiniz herhangi bir şey var mıydı acaba?" dedi mahcubiyetle.

Anlayışla tebessüm eden komiser, "Önemli değil. Malum işler yoğun, ben müsadenizi isteyeyim." dedi ayaklanarak.

Kuzey ısrarcı olmamak ile beraber, "tabii, müsade sizin." dedi ayaklanarak son bir kez Kürşad komiserle tokalaşırken.

Sonrasındaysa kapıdan çıkıp giden adamın ardından bakmayı keserek önünde düzenlemeye giriştiği raporlara devam etti...

Geliyor gelmekte olan...
Fark ettiyseniz bu bölümleri kısa tutuyorum.
Ehehehe
Oy
Ve
Yorummm
İstiyorum!!!

Hadi sağlıcakla kalıverin <3

TABİP (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin