YENİDEN DOGUŞ

25 16 2
                                    

Arkadaşlar oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın bölüm sonunda görüşmek üzere ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

Depoya gittiğimde herkez sıraya girmiş topladığı paraları veriyordu .
Bende nefes nefese sıraya girdim ben gelir gelmez Necdet hemen yanıma geldi .
" Nerede kaldın lan bu sate kadar ne yapıyordun haa paralarımı saklıyordun.

Artık bir karar vermeliydim . Ya ömrümün geri kalanını bu pis yerde aşağılanarak geçirecektim  yada bi şekilde buradan kurutulup hayatıma devam edecektim.ve en sonunda  cesaretimi toplayarak yıllar sonra İlk defa konuşmaya başladım .

" Neredemiydim ? Söyleyeyim hani yıllar önce geberdi dediğin annem varya onun mezarının başındaydım.
Dedigimde herkes şok içinde bana bakıyordu.

Necdet bile şaşırmıştı hatta korkmuştu ilk defa kendimi bu kadar korkusuz ve cesaretli hissediyordum .
Belki' de artık kaybedecek hiçbir şeyim kalmadığı için son gücümle savaşa bildiğim kadar savaşmak istiyordum.

" Seni burda öldürürüm kimsenin ruhu duymaz anladın mı . " Diye bağırdı ve beni yakamdan tutup yere fırlattı .
Ben yerde toz içinde ağlarken o ise ayakta sinirle bana bakıyordu .  Göz yaşlarımı silip bir anda ayağa kalktım ve Necdet' i iterek yere düşürdüm ve hemen kaçmaya başladım. Yaklaşık 15dakikadır kosuyordum ve nefes nefese kalmıştım . Önüme gelen ilk banka oturdum . Ve şimdi ne yapacağımı düşünmeye başladım.

Evet bir bölümün daha sonuna geldik . Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın bidahaki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın ☺️ ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

SUSKUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin