İYİ ANILAR UNUTULMAZ

26 16 0
                                    

Herşeyi unuttuğum o gün insanlığımı,
Duygularımı ve benliğimi unuttuğum o gün unutmadığım tek şey ailemdi . Ailemle ilgili hiç bir şeyi unutmamıştım . Bu gün 12/11/2020annemin doğum günü .

" Kalkın laan ne zıbarıp duruyonuz . Kalkın. Kahvaltıya omlette ister misiniz . Kalkın.
Yine güne Necdet denen duygu yoksunu adamın sesiyle başlamıştık . Ama bugün her günden farklıydı . Çünkü bugün annemin doğum günüydü . Bugün kimse moralimi bozamazdı.  Kalkar kalkmaz hemen sıraya girip dışarıya çıktık. Herkez dilenecegi yere doğru yol aldı .
Bense bugün Taksim'de dilenektim. Hızlı adımlarla gittim ve sokaklardan birinin başına oturdum . Bugün  işimi çabuk bitirip annemin mezarına gitmeliydim. Daha annemin mezarının nerede olduğunu bile bilmiyordum. Neredeyse akşam olmak üzereydi hemen mezarlığa gitmeliydim. Olduğum yerden kalkıp yürümeye başladım. Yaklaşık 1 saat sonra mezarlıkta idim . Hemen mezar taşlarına bakmaya başladım. 15 dakikalık bir aramadan sonra annemin mezarını bulmuştum .
Yavaş yavaş yaklaştım ve mezar taşının başına oturdum .
" Anne ben geldim . Kızın Alara , anne 19 yaşındayım . Kocaman oldum. Hani küçükken sen benim doğum günümü kutladığında sana" bende büyüyünce senin doğum gününü kutlayacağım demiştim ya hani , işte ben geldim anne senin doğum gününü kutlamaya geldim .
Buraya geleli uzun süre olmuştu . artık gitmem gerekiyordu. Annem ve babama veda ettikten sonra oradan ayrıldım.

Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik . Umarım beğenmişsinizdir. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın görüşmek üzere kendinize iyi bakın ☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️☺️

SUSKUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin